A co všechno vám seminář přinese?

Hlubší pochopenífungování GA4

Vysvětlíme vám, jak GA4 pohlíží na návštěvy a vyhodnocují jejich důležitost, v kontrastu s Universal Analytics. Podíváme se společně na dimenze a metriky v přehledech a vysvětlíme si, jak v nich číst. Nemineme ani atribuční modely, problematiku cookies a dáme vám tipy a rady, jak se vyhnout chytákům.

Triky, díky kterým získátenáskok před konkurencí

Ukážeme pravou podstatu GA4 - customizaci přehledů. Dáme vám návod na úpravy a vytváření vlastních přehledů, jejich přidání do menu a tvorbu vlastních sbírek přehledů tak, abyste si mohli všechny výstupy poskládat podle svých představ.

Jak si rozmysleta nastavit měření událostí

Vysvětlíme, jakým způsobem přistupovat ke strategii měření. Budeme s vámi sdílet best-practices ověřené od předních kapacit v oboru a ukážeme si, jak navrhnout základní měření událostí a pak samotné měření nastavit.

Co neopomenout při nastavení GA4a čemu se vyhnout

Projdeme si jednotlivé úrovně GA4 a vysvětlíme, jakým sekcím je opravdu potřeba se věnovat i na co určitě nezapomenout. Neopomeneme ani na skrytá zákoutí GA4, která by vám mohla při nastavování uniknout a povíme si nejčastější chyby, kterých se při nastavení uživatelé dopouští.


Naše školení v číslech

Držte krok s trendy, vzdělávejte se a rozvíjejte svou firmu. Sociální sítě, grafika, projektové řízení nebo PPC reklama? Vyberte si z široké nabídky vzdělávacích akcí, které pro vás máme.

Kdo vás seminářem provede?

Aneb seznamte se s našimi lektory

Petr Borovec Specialista online marketingu

Petr se specializuje na webovou analytiku a Google Analytics. Nyní se úzce zaměřuje na oblast Google Analytics 4. Absolvoval několik školení od předních českých lídrů v oboru a nabyté know-how aplikuje při nastavování a zaškolování analytiky pro naše klienty.
Petr Borovec

Pro koho je seminář určen?

  • Pro marketingové specialisty
    Čtení v datech a analýza nejvýkonnějších marketingových kanálů je denní chléb každého marketingového specialisty. Naučíme vás, jak se v GA4 orientovat, abyste identifikovali nejúčinnější cesty, jak zlepšit své kampaně a zvýšit návratnost investic do online reklamy.
  • Pro datové analytiky
    V Google Analytics 4 najdete univerzální nástroj, sbírající data ze všech digitálních kanálů v jednom rozhraní. Správným čtením a analýzou dat budete schopni identifikovat trendy a chápat chování uživatelů, a tím přinést cenné poznatky pro zvyšování výkonu online kampaní a posílení digitální prezence podniku na trhu.
  • Pro zaměstnance, mající na starosti správu webové analytiky
    Prací s GA4 získáte hluboký pohled na to, jak uživatelé interagují s vašimi stránkami, o které mají největší zájem a odkud na stránky přicházejí. Díky tomu budete schopni vytvářet lepší obsah a přizpůsobovat ho potřebám svých uživatelů.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti