Jaký byl rok 2022 v eBRÁNĚ?

Další rok je za námi. Pojďte se s námi ohlédnout
za rokem 2022 a za vším, co nám v eBRÁNĚ dělalo radost. 

Obhájili jsme ocenění, na která jsme neuvěřitelně hrdí

TOP Odpovědná malá firma 2022

Po roce jsme byli znovu poctěni účastí na galavečeru Byznys pro společnost, ze kterého jsme si stejně jako v loňském roce odvezli ocenění TOP odpovědná malá firma roku 2022.

Pro celou naši firmu je to obrovská čest a zároveň obrovský závazek k tomu, abychom dodrželi své prvenství a byli nadále příkladem pro ostatní společnosti.

Zaměstnavatel roku 2022 v Pardubickém kraji

Umístili jsme se na 1. místě v soutěži ZAMĚSTNAVATEL ROKU 2022 v Pardubickém kraji.

Této soutěže jsme se účastnili i v loňském roce, kdy jsme se bohužel neumístili. Abychom věděli, na čem v následujícím roce zapracovat, nechali jsme si od pořadatelů dát zpětnou vazbu a probrali loňský dotazník, který bylo třeba pro účast v soutěži vyplnit.

Samotný dotazník je situován převážně ekonomicky a týká se finančních a personálních dat. V loňském roce jsme do dotazníku vyplňovali data, která byla z covidového roku, tudíž bylo spoustu aktivit ve firmě (např. vzdělávání) utlumených a nemohli jsme našim zaměstnancům tento benefit poskytnout v tak výrazné míře.
 

Rok 2021 pro nás znamenal obrat k lepšímu. Opět jsme se mohli pustit do konání vzdělávacích akcí, měli jsme možnost zvát do firmy externí specialisty, kteří předali své know-how našim zaměstnancům a zároveň jsme se mohli pustit i do konání konference, kterou pro naše klienty pořádáme každý rok.
Ocenění jsme si převzali v květnu v Kongres hotelu Jezerka na Seči, kde pro nás byla připravena spousta zajímavých přednášek a na závěr samotné vyhlášení vítězů.

Podrobnosti a důvody, proč byste se podobných soutěží měli účastnit také, najdete sepsané v článku na našem blogu.


Společně s našimi klienty píšeme příběhy a měníme jejich firmy

eKAPO vděčí brandu za stabilitu i věrné zákazníky

Tak jako většina majitelů malých a středních firem i paní Turečková podnikala sice s nejlepším vědomím, ale nevěděla si rady s tím, jak značku upevnit a dát jí směr. A pak přišel brand a vše do sebe zapadlo. Přečtěte si celý příběh a zjistěte jak.

Tip: Máte radši video? Podívejte na rozhovor, který jsme s paní Turečkovou v rámci příběhu udělali.
 

Příběh eKAPO

Značku MOW jsme pomohli dostat k jejím zákazníkům

MOW je mladá značka, která se zrodila z lásky ke dřevu. Značka, která chce zapůsobit na všechny vaše smysly a přenést krásu dřeva i k vám domů. Jak ale všechny její hodnoty dostat co nejlépe k zákazníkovi? Jak předat náladu a emoce, které se se značkou pojí? V eBRÁNĚ v tom máme jasno – prostřednictvím celostního přístupu. Jak se to podařilo, brzy zjistíte v dalším připravovaném příběhu.

 

Záleží nám na spokojenosti našich klientů

V různých fázích spolupráce si ověřujeme a měříme spokojenost klientů pomocí NPS. Za poslední 3 roky jsme v hodnotě NPS výrazně stoupli. A jsme odhodlaní ji posouvat ještě výš. Zpětná vazba je pro nás cenným zdrojem inovací, ale také energií, která se nám vrací zpátky a motivuje nás do dalších projektů.

Máme radost, že NPS dlouhodobě udržujeme na úrovni, která z eBRÁNY dělá v očích klientů lovebrand.

V roce 2022 jsme se posunuli z hodnoty 70 na 80.

 


Partnerství, která posouvají nás i naše klienty

Stali jsme se prémiovým partnerem společnosti Google pro rok 2022

Máme obrovskou radost, že i pro rok 2022 nás společnost Google zařadila mezi své prémiové partnery a eBRÁNA tak opět získala odznak Premier Partner. 
Obrovský dík patří našim PPC specialistům, díky kterým jsme si toto partnerství udrželi i v dalším roce. Program Google Partners dostál značných změn v požadavcích a odznak získají pouze 3 % nejlepších digitálních agentur v celé České republice.

Díky tomuto partnerství jsme proto součástí programu Google Partners, který byl vytvořen pro reklamní agentury a třetí strany, které spravují účty Google Ads jménem svých klientů. Získáváme díky tomu inovativní nástroje, zdroje a podporu, které pomáhají našim klientům k úspěšnějším kampaním. 

PPC reklama není marketingovou disciplínou, na kterou bychom se u klientů výhradně zaměřovali. Správa PPC reklamy pro nás představuje součást celostního marketingu, který klientům poskytujeme. O to víc nás těší, že jsme splnili požadavky a společně s dalšími agenturami, zejména těmi výkonnostními, ve výběru uspěli.

Stali jsme se certifikovaným partnerem Ecomailu


Toto partnerství jsme však nedostali zadarmo. Pro získání certifikace bylo nutné splnit několik podmínek, mezi které patří například 

spokojenost našich klientů, kterým spravujeme na Ecomailu jejich profily – ze společnosti Ecomail našim klientům zaslali dotazník, případně prováděli dotazníky telefonicky, a zjišťovali, jak jsou s námi klienti spokojení. Dále úroveň znalostí platformy a zhodnocení naší práce na e-mailových účtech našich klientů.

Povedlo se, vše jsme splnili a dostali jsme se (prozatím) na úroveň BASIC. Více o partnerství můžete zjistit na webu našeho partnera Ecomail.

Pro Mergado jsme Zlatým certifikovaným partnerem 

Spolupráce s nástrojem pro úpravu feedů Mergado nám přinesla úspěch, ze kterého máme opravdu radost. Dostali jsme se do zlaté kategorie, díky které můžeme využívat pro naše klienty skvělých výhod. O tento úspěch jsme se s vámi také podělili v článku na našem blogu.

Jsme také hrdými partnery
 


Pořádali jsme konference, díky kterým se z dobrých firem stávají skvělé

Formou konference se snažíme našim klientům ukázat, jak eBRÁNA vnímá celostní přístup, tvorbu marketingu a budování firmy jako místa, do kterého se zaměstnanci těší. Majitele firem chceme inspirovat k rozvoji jejich společnosti, a tak se na konferenci každoročně se vší odvahou postaví na pódium ti nejlepší specialisté z eBRÁNY a předávají jim své know-how.

Nezahálíme a můžeme odtajnit, že nyní už probíhají přípravy na další konferenci, která se bude konat 27. dubna 2023.

Úspěšně jsme dokončili výstavbu nového křídla budovy naší firmy

V roce 2022 jsme si splnili dva velmi významné milníky. Jedním z nich je dokončení stavby. Ta pro nás znamená nejen nové prostory pro pracovní místa, která nám už s růstem počtu zaměstnanců chyběla, ale i prostory pro společně strávený čas a také základ jídelny, kde máme do budoucna v plánu vybudovat vlastní zdravé stravování. Součástí nového křídla je i nový dětský koutek pro naše malé eBRÁŇÁČKY, kam se mohou každý den těšit a také jednací místnosti, kde se potkáváme s našimi skvělými klienty. 

Spustili jsme nový firemní web

Druhým velkým milníkem bylo spuštění nového firemního webu, který se nám podařilo předělat od hlavy až k patě. Nebudeme lhát, nyní na něj může být konečně celá firma pyšná. Pracovali jsme na něm víc než rok a chtěli jsme, aby odrážel to, jak se eBRÁNA posunula. Od marketingové digitální agentury po poradenskou společnost, díky které majitele firem budují zdravější firmy, do kterých se zaměstnanci těší a klienti s nimi rádi spolupracují.


Ani v roce 2022 jsme nepřestali pomáhat

Otevřeli jsme náš bezplatný vzdělávací program všem majitelům firem 

Naši Firemní mapu už používá k rozvoji své firmy přes 4 200 majitelů. Na tento hravý inspirativní nástroj se nám dostává tolik pozitivní zpětné vazby, že jsme se rozhodli přidružený web se znalostní databází i všechny naše webináře poskytovat majitelům firem zdarma.

Odstartovali jsme 2. ročník eBRÁNA akademie

eBRÁNA akademie je jedním z nespočtu našich CSR projektů. Do rozvoje studentů investujeme čas a zdroje, protože vnímáme, jak obrovský význam to má pro jejich i naši budoucnost. V roce 2020 jsme odstartovali první ročník eBRÁNA akademie a v roce 2022 jsme na něj navázali, vybrali novou skupinu akademiků a připravili 2. ročník.

Filantropie a pomoc (nejen) v regionu

Proto jsme podpořili opět řadů projektů, mezi které patří například CTS perfect, BAKAKO, Zdravotní klaun, Celiaklub, Dětský domov Pardubice, Výcvik záchranných psů, Itibo, Dětský basketbalový klub, Nezlomení, Naděje pro Sofinku, Fond ohrožených dětí Pardubice, Oblastní charita Pardubice, Labe Suchou nohou, Pestré Polabí nebo Pohádková zahrada. 

"Pokud firma vydělává, měla by pomáhat. A eBRÁŇÁCI mají srdce na pravém místě. Dobročinnost k nám patří od našich úplných začátků a k podpoře si vybíráme takové projekty, které nás opravdu chytnou za srdce." 

Martin Semerád

výkonný ředitel

Dárky pro Městský útulek Pardubice

Zavádíme a rozvíjíme nové služby

Protože máme za cíl o firmy pečovat celostním přístupem, dočkaly se rozvoje i naše služby. K celostní správě marketingu přibyly i služby, které pomáhají rozvoji podnikání.

  • Protože jsme přišli na to, jakému počtu firem chybí vize a byznys plán, pomáháme jim ho tvořit a přeměnit tak majitelské sny na konkrétní cíle, za kterými půjde celá firma.
  • Protože víme, že spokojené klienty mohou tvořit pouze spokojení zaměstnanci, pomáháme firmám realizovat průzkumy spokojenosti zaměstnanců. Otevíráme tak oči majitelům a hledáme důvody, díky kterým si zaměstnanci firmy váží, ale i místa, kde se nachází prostor pro zlepšení.
  • Klientům také pomáháme zjišťovat spokojenost jejich zákazníků, abychom získali upřímné hodnocení kvality jejich práce, díky kterým svůj byznys naši klienti opravdu posunou.
  • Protože bojujeme za autentickou komunikaci, rozrůstá se nám i oddělení multimédií a propisuje se do webů, sociálních sítí i kampaní našich klientů. Mrkněte třeba na reklamní spot pro Roth nebo fotografie a video pro Svan. Jedním z největších projektů je také reklama pro našeho klienta DECOLED s.r.o. a jeho projekt Světla vyprávějí. Podívejte se, jak brandové video vypadá.

Pár čísel nakonec

  • Naše technická podpora odbavila 3 717 požadavků od 775 klientů. A více než polovinu požadavků vyřešila do 2 hodin od nahlášení. 
  • Spustili jsme 71 řešení, mezi kterými jsou weby, e-shopy i firemní intranety.
  • Proškolili jsme 572 účastníků na našich školeních, workshopech a konferencích.
  • Realizovali jsme 31 průzkumů spokojenosti zaměstnanců a pomohli díky nim zlepšit atmosféru ve firmách.
  • Pomohli jsme se značkou 34 firmám, mezi které patří například firmy jako Dřevěné konstrukce, Pešek Machinery nebo Kalírna Meduna.
  • Na eBRÁNA blogu jsme zveřejnili 31 skvělých článků.
  • Odvysílali jsme 24 vzdělávacích webinářů. Zdarma
  • Vyrostli jsme ze 127 na 133 eBRÁŇÁKŮ a můžeme díky tomu lépe a kvalitněji obstarat větší množství klientů.

Děkujeme za nádherný rok a hlavně za to, že v tom jedete s námi,

Vaše eBRÁNA


Aneta Kubů

Aneta Kubů

marketingová ředitelka

Aneta má na starost, aby byla eBRÁNA vidět. Jejím cílem je, aby přibývali další klienti, kterým můžeme být spolehlivým partnerem a průvodcem v online světě, a aby ti stávající byli co nejvíce spokojení. Spravuje náš firemní i kariérní web, kraluje našim firemním sociálním sítím, eventům a všemu obsahu, který od eBRÁNY dostáváte. Mimo to pečuje i o interní marketing, teambuildingy a spokojenost zaměstnanců. Čas, který nevěnuje práci, tráví na cestách po světě nebo mezi horami knih.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti