Nevíte si rady?+420 490 520 015

Správa PPC reklamy

Správa PPC reklamy

Při kampani typu PPC neplatíte za umístění reklamy, ale platíte reklamnímu systému malou částku pokaždé, když na vaší reklamu někdo klikne. Tento způsob platby za reklamu má jednu velkou výhodu: víte, co za své peníze dostanete a znáte maximální hodnotu předem. S námi můžete ušetřit na PPC reklamě desítky procent.

Seminář zdarma

Efektivní plánování úkolů a času

REZERVACE


Víte, že?

Službu Správa PPC nabízíme i pro klienty, kteří nemají webovou prezentaci od nás. Pokud jste spokojeni se svým dodavatelem webu, nemusíte nic měnit, s námi budete jen efektvivně řídit finance plynoucí do PPC.

Jsme certifikovaným partnerem Google AdWords

Logo Google PartnerCertifikát celosvětově prokazuje naše odborné znalosti nejnovějších nástrojů AdWords pro efektivní správu PPC kampaní.

Formát PPC reklamy

PPC reklama není jen textový inzerát, ale může být také:

  • Grafická reklama - je podobná klasickým webovým bannerům, jejichž výhoda je především v přesném cílení.
  • Video reklama -  typ reklamy, který umožňuje do reklamního sdělení vložit videonahrávku.

Proč si nechat spravovat PPC kampaně u nás?

PPC kampaně cílíme

text

Potřebujete zvýšit prodej na e-shopu? Chcete rozšířit povědomí o značce? Potřebujete oslovit pouze lidi z Ostravy či Brna? Toto a další informace od vás zjistíme a až poté navrhneme vhodnou strategii pro kampaň. Tu povedeme na Seznamu, Googlu i Facebooku a webech jejich partnerů.

PPC měříme a vyhodnocujeme

text

Výsledky kampaně hodnotíme čísly. Jaká klíčová slova přivedla návštěvníky? A která slova přivedla návštěvníky, kteří nakoupili? Kolik tato slova stála peněz? Který inzerát lidi více zaujal? To vše měříme a používáme jako základ pro úpravy kampaně.

Kvalitním nastavením PPC kampaně šetříme

text

Za jednoho přivedeného zákazníka můžete zaplatit 10 Kč a nebo také 2 Kč. Rozdíl je v kvalitě inzerátu. Protože v PPC reklamě vítězí ten, kdo nabídne nejlepší výsledek „nabídnutá cena za inzerát“ krát „kvalita inzerátu“.

Vybíráme výhodné fráze a tím snižujeme cenu prokliku

text

Vyhledáváme stovky klíčových slov, na které se má reklama ve vyhledávačích zobrazovat. Otestujeme je a pro dlouhodobou inzerci z nich vybereme jen ta efektivní. Preferujeme přesné cílení a nízké náklady za proklik.

Amatérská vs. profesionální správa PPC

Rozdíl mezi špatnou a dobrou PPC kampaní

Kdy a proč je výhodné použít PPC?

  • při vedení nového výrobku na trh
  • pro vyprodání skladových zásob
  • když web není vidět na důležitá klíčová slova v rámci SEO
  • naprosto přesné cílení na konkrétní produkty nebo geografické regiony
  • prosazení nové značky na trhu
  • krátkodobé zvýšení obratu

Další důvody pro využití PPC reklamy jsou

  • PPC reklamou oslovujeme potenciálního zákazníka, který ví, co hledá a jde za jasným cílem.
  • PPC reklama je také vhodná pro vytváření povědomí o vašem produktu či službě, aniž by ho potenciální zákazník vyhledával. Příkladem je zobrazení PPC inzerátů v obsahových sítích.
  • Podle  marketingových průzkumů je na internetu skupina uživatelů, která si stránky vybírá jen na základě zobrazené PPC reklamy. Znamená to pro ně známku solidnosti a solventnosti inzerující společnosti.
  • Nízké náklady a měřitelné výsledky.

Spravujeme PPC kampaně v těchto službách

Kampaně vedeme na vašem samostatném účtu, máte k nim přístup a při ukončení služby zůstanou vaše.


Chcete se dozvědět kolik zbytečně utrácite za PPC kampaň nebo chcete profesionálně vedené PPC? Kontaktujte nás.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kliknutím na “Odeslat” souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a použity pro veškeré potřebné účely společnosti eBRÁNA, s.r.o.

Pobočky v ČR

Centrála Pardubice

Milheimova 1010, Pardubice

Pobočka Hradec Králové

Hradecká 1857, Hradec Králové

Pobočka Praha

Na Radosti 184, Praha 5

© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑