RSSRSS

Facebook  se ještě víc otevřel menším firmám: Zrušil nesmyslná omezení týkající se soutěží

Úterý 27. 8. 2013 si za důležitý milník mohou na svém Timeline profilu označit hlavně malé firmy, kterým dosavadní pravidla znesnadňovala pořádat soutěže na Facebooku.

Přečtěte si celý článek

Je lepší si rozsvítit, než si stěžovat na tmu aneb Rozhovor s Martinem Semerádem

Martin Semerád, spolumajitel společnosti eBRÁNA a náš vývojový guru v rozhovoru představuje náš nejnovější a zároveň doposud nejkomplexněji řešený produkt - eBRÁNA system.

Přečtěte si celý článek

Značkování on-line kampaní snadno a rychle aneb Udělej si sám

Tento článek je určen všem, kteří chtějí měřit výkonnost svých on-line kampaní svépomocí, ale zatím netuší, jak na to.

Přečtěte si celý článek

O různých úrovních copywritingu

Pavel Šenkapoun | 17. 07. 2013

O různých úrovních copywritingu

V tomto článku se vám pokusíme představit čtyři relativně ostře vyprofilované stupně či hierarchické úrovně webového copywritingu se všemi jejich výhodami i nedostatky.

Přečtěte si celý článek

Sreality.cz versus vlastní realitní stránky. Rozhovor s Jirkou Lukášem o realitním software.

V rozhovoru s Jirkou Lukášem, produktovým manažerem realitního software REALBrána, se podíváme pod pokličku realitnímu trhnu on-line.

Přečtěte si celý článek

Zvládli byste práci profesionálního typografa? Otestujte své vědomosti!

Dnes se zaměříme na typografii z pohledu českého pravopisu a ukážeme si nejčastěji se vyskytující typografické chyby. Článků na toto téma bylo již v minulosti vydáno bezpočet, ale praxe ukazuje, že je průběžná osvěta stále potřebná.

Přečtěte si celý článek

Webová typografie rozhoduje o tom, zda si lidé vůbec přečtou vaši stránku

Kvalitní webový obsah není všechno. Důležitý je také způsob, jakým ho uživateli servírujete. Znáte dobře základní zásady sazby textu a čitelnosti a používání grafických prvků?

Přečtěte si celý článek

10 tipů pro skutečnou péči o zákazníky aneb Jak si vybudovat skvělou zákaznickou podporu

Existuje mnoho důvodů, proč zákazníci ukončují obchodní vztahy se společnostmi. Myslíte si, že je ve většině případů přetáhne konkurence? Vůbec ne, celých 68 % odejde proto, že věří, že se o ně nezajímáte!

Přečtěte si celý článek

Obsahový marketing aneb Naučte se dávat, abyste víc dostali

Naivní představa si podnikání maluje jednoduše: „Nedat pokud možno nic a dostat pokud možno co nejvíc.“ Dospělejší úvaha ale nutně dojde k závěru, že má-li být byznys dlouhodobý, musíte nejprve dát něco s faktickou hodnotou, abyste sami něco dostali nazpět.

Přečtěte si celý článek

Připomeňte se svým zákazníkům. Ať žije remarketing!

Už jste vyčerpali všechny možné způsoby, jak se vrýt do paměti svým zákazníkům, a nevíte jak se jim připomenout? Vyzkoušejte remarketing.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑