RSSRSS

10 přikázání špičkového responzivního webdesignu

Martin Držka, Eva Provazníková | 08. 04. 2015

10 přikázání špičkového responzivního webdesignu

Pryč jsou doby, kdy stačilo web doladit pro jedno či dvě rozlišení. Nechte vytvořit responzivní web, který se elegantně přizpůsobí každému zařízení, zatímco vy máte všechna data na jednom místě.

Přečtěte si celý článek

Úspěch firmy stojí vždy na obchodně-marketingové strategii aneb Rozhovor s Jiřím Janků o eBRÁNA 361

V dnešním rozhovoru se zaměříme na projekt tvorby marketingových strategií eBRÁNA 361, který rozjel Jiří Janků v roce 2014 a který má za sebou první výsledky.

Přečtěte si celý článek

Přizvěte si k řízení firmy CRM. Poděkují vám zákazníci, obchodník i vaše manželka

78 % zákazníků vám uteče kvůli nedostatečné péči vašich obchodníků. Dejte svému obchodnímu oddělení účinný nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Ušetříte čas, peníze a zbavíte se rozhněvaných telefonátů.

Přečtěte si celý článek

7 chytrých tipů, které vylepší nákupní košík vašeho eshopu

Nenechte své zákazníky zabloudit v nepřehledném nákupním košíku. Ukažte jim seřazené položky nákupu a oni se vám královsky odmění - odeslanou objednávkou.

Přečtěte si celý článek

Zvýšili jsme tržby eshopu o 67 %. Promyšlenou online marketingovou strategií.

Na začátku stála skvělá myšlenka na vytvoření outletu a promyšlená online marketingová strategie dotažená do posledního puntíku. To mělo za následek zvýšení tržeb o 67,58 %!

Přečtěte si celý článek

Zažijte příběh firmy, která šlape jako hodinky. Vyzkoušejte si demo verzi eBRÁNA systemu!

Vyzkoušejte si, jaké to je řídit firmu efektivně! Pojďte se s námi podívat do demo verze eBRÁNA systemu a zjistěte, jestli se k sobě opravdu hodíte.

Přečtěte si celý článek

Seznamte svůj business s firemní stránkou na LinkedIn - sítí profesionálů

O Facebooku už toho bylo řečeno až příliš. Dnes se podíváme na další z řady modrých sociálních sítí, kterou je LinkedIn – sociální síť profesionálů.

Přečtěte si celý článek

Jak řídit marketingové oddělení pomocí eBRÁNA systemu a nezbláznit se z toho

Chvilku to trvalo, ale teď už víme, že to chce systém. eBRÁNA system, který nabízí vyváženou cestu, jak řídit marketing firmy, být efektivní a mít peníze pod kontrolou. Proč? Příběh ze života mluví za vše.

Přečtěte si celý článek

Záhada ztrátových eshopů vyřešena! Až 20 % prodejů selhává kvůli nedostatečným informacím

Internetový obchod zastupuje bez nadsázky roli obchodního manažera. Úpravou jedné stránky můžete navýšit prodeje až o 30 %. To se vyplatí ne? Vydejte se s námi po stopách úspěšných eshopů a odhalte jejich tajemství.

Přečtěte si celý článek

Kde není řešení, není problém aneb Rozhovor s Martinem Semerádem o eBRÁNA systemu

Martin Semerád, jeden ze zakladatelů a majitelů společnosti eBRÁNA, již jedenáct let se svým týmem tvrdě pracuje na vývoji unikátního informačního systému, který pomáhá lépe řídit procesy v jeho firmě. Nyní chce společně s arsenálem propracovaných funkcí pomáhat i dalším firmám.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑