RSSRSS

Newsletter jako 2. nejčastější zdroj tržeb s konverzním poměrem zvyšujícím průměr eshopu

"Tomu BORCI, který vymýšlí tyhle vaše reklamy VŠECHNY PALCE NAHORU!!! Skvělé, vtipné nápady! Je to jednička!" ...ještě, aby nebyl majitel e-shopu takhle nadšený, když díky našim newsletterům lidé nakoupili za téměř půl milionu.

Přečtěte si celý článek

Povytáhli jsme člověka z tísně aneb E-learning pro Rozvojovka.cz

Že e-learning pomáhá, jsme se přesvědčili při realizaci kurzu Žurnalista v rozvojové spolupráci pro Rozvojovka.cz, projekt neziskové organizace Člověk v tísni.

Přečtěte si celý článek

Nečekejte, až vám přijde obsílka na pokutu za statisíce korun

Tu můžete dostat za nedodržení nové směrnice EU vyžadující aktivní souhlas návštěvníků vašich webů a eshopů k používání souborů cookies.

Přečtěte si celý článek

Nastává éra mobilní. Přizpůsobte svůj eshop mobilním zařízením, dokud je čas

Objem nákupů přes mobilní zařízení vrostl minulý rok v ČR o 20 %. Nacházíme se na pomezí éry, kdy budou na prvním místě nákupy z mobilních zařízení. Připravte se a přizpůsobte nové době svůj eshop.

Přečtěte si celý článek

Nestřílejte od boku, důkladná analýza a strategický plán má pro úspěšný marketing (nejen) nové firmy klíčový význam

Pomohli jsme doslova od píky rozjet jeden úspěšný byznys díky důkladné strategii a promyšlené kombinaci marketingových nástrojů.

Přečtěte si celý článek

10 přikázání špičkového responzivního webdesignu

Martin Držka, Eva Provazníková | 08. 04. 2015

10 přikázání špičkového responzivního webdesignu

Pryč jsou doby, kdy stačilo web doladit pro jedno či dvě rozlišení. Nechte vytvořit responzivní web, který se elegantně přizpůsobí každému zařízení, zatímco vy máte všechna data na jednom místě.

Přečtěte si celý článek

Úspěch firmy stojí vždy na obchodně-marketingové strategii aneb Rozhovor s Jiřím Janků o eBRÁNA 361

V dnešním rozhovoru se zaměříme na projekt tvorby marketingových strategií eBRÁNA 361, který rozjel Jiří Janků v roce 2014 a který má za sebou první výsledky.

Přečtěte si celý článek

Přizvěte si k řízení firmy CRM. Poděkují vám zákazníci, obchodník i vaše manželka

78 % zákazníků vám uteče kvůli nedostatečné péči vašich obchodníků. Dejte svému obchodnímu oddělení účinný nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Ušetříte čas, peníze a zbavíte se rozhněvaných telefonátů.

Přečtěte si celý článek

7 chytrých tipů, které vylepší nákupní košík vašeho eshopu

Nenechte své zákazníky zabloudit v nepřehledném nákupním košíku. Ukažte jim seřazené položky nákupu a oni se vám královsky odmění - odeslanou objednávkou.

Přečtěte si celý článek

Zvýšili jsme tržby eshopu o 67 %. Promyšlenou online marketingovou strategií.

Na začátku stála skvělá myšlenka na vytvoření outletu a promyšlená online marketingová strategie dotažená do posledního puntíku. To mělo za následek zvýšení tržeb o 67,58 %!

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑