RSSRSS

Málo známý způsob, jak oslovit zákazníky. Funguje, ale firmy na něj zapomínají

Vážený zakazníku, toto je reklamační protokol vygenerovaný automaticky naším systémem… Na tento e-mail prosím neodpovídejte… Ne, tak takhle opravdu ne. Nešlo by to říct nějak lidsky? A co takhle využít transakční e-maily k budování vztahu se zákazníky? Vždyť jsou mnohonásobně čtenější než newslettery.

Přečtěte si celý článek

Už se blíží: Povinné EAN kódy v Google nákupech

Pokud prodáváte své zboží přes Google nákupy, zbystřete. Google již dříve oznámil, že od 16. května 2016 vejde v platnost povinnost vyplňovat EAN kódy u všech produktů, které zasíláte ve feedu do Google Merchant Centra.

Přečtěte si celý článek

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Milena Pelikánová | 28. 04. 2016

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Už jste děti pěkně umyté a čisté, tak honem na kutě a spát. Povím vám pohádku na dobrou noc.

Přečtěte si celý článek

Zvláštnosti internetového marketingu v rusky mluvících zemích - jak najít své zákazníky?

Hledáte nové příležitosti? A přemýšleli jste někdy nad tím, co vám může přinést rozvoj podnikání v zemích východní Evropy? V tomto článku se dočtete o zvláštnostech a nástrojích internetového marketingu v rusky mluvících zemích.

Přečtěte si celý článek

Trendy v Google vyhľadávaní na rok 2016

Michal Moricz | 23. 03. 2016

Trendy v Google vyhľadávaní na rok 2016

Spravujete PPC kampane a chceli by ste si zlepšiť svoj biznis? Pozrite si najaktuálnejšie trendy vyhľadávania, ktoré Google očakáva na rok 2016 a optimalizujte svoje kampane. Pretože aj vďaka správnemu nastaveniu môžete zvýšiť zisky až o niekoľko desiatok percent.

Přečtěte si celý článek

Jak je důležité mýti dvorního copywritera

Milena Pelikánová | 14. 03. 2016

Jak je důležité mýti dvorního copywritera

Marketing už nefunguje jako dřív. A začínají si to uvědomovat i nejmenší české firmičky. Když chcete dneska prorazit a prodat své zboží, musíte vyvolat emoce a probudit představivost svých zákazníků. Dokážete to?  Ve vší úctě myslím, že ne. Někdo to ale umí…

Přečtěte si celý článek

Mimosoudní řešení sporů. Od 1. 5. 2016 musí být součástí obchodních podmínek všech e-shopů

Dne 1.2.2016 vešla v platnost dříve připravovaná novela zákona o ochraně spotřebitele. Majitelé e-shopů mají nyní 3 měsíce na to, aby upravili své obchodní podmínky.

Přečtěte si celý článek

Konec PPCčkům v pravém sloupci. Google mění pravidla

AdWords zažívají revoluci. Google po 16 letech přestal zobrazovat textové reklamy v pravém sloupci. Zmizelo všech osm míst a naopak přibyla čtvrtá TOP pozice a textová reklama pod organickým vyhledáváním.

Přečtěte si celý článek

Newsletter jako 2. nejčastější zdroj tržeb s konverzním poměrem zvyšujícím průměr eshopu

"Tomu BORCI, který vymýšlí tyhle vaše reklamy VŠECHNY PALCE NAHORU!!! Skvělé, vtipné nápady! Je to jednička!" ...ještě, aby nebyl majitel e-shopu takhle nadšený, když díky našim newsletterům lidé nakoupili za téměř půl milionu.

Přečtěte si celý článek

Povytáhli jsme člověka z tísně aneb E-learning pro Rozvojovka.cz

Že e-learning pomáhá, jsme se přesvědčili při realizaci kurzu Žurnalista v rozvojové spolupráci pro Rozvojovka.cz, projekt neziskové organizace Člověk v tísni.

Přečtěte si celý článek


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑