RSSRSS

Když offline stíhá online. Jak se mění digitální svět

Proč si neplést online a offline nástroje? A je lepší zaměření na velkou cílovou skupinu, nebo radši mířit na víc lidí? Připomeňme s i to, co byste měli vědět, když se pouštíte do digitálního marketingu.

Přečtěte si celý článek

Lektor Google Juraj Sasko prozrazuje online triky. Přečtete si náš rozhovor

eBRÁNA, jakožto Google Premier Partner, nasává dovednosti a znalosti. Přímo od těch nejpovolanějších máme možnost čerpat nápady, inspiraci a taktiky pro náš marketing. Využijte i vy příležitosti a přečtěte si rozhovor se školitelem Google, Jurajem Saskem, který zajistil náš specialista online marketingu David Polášek.

Přečtěte si celý článek

EET pro e-shopy platí od března. Jak se na ni připravit?

Martina Spěváková | 13. 02. 2017

EET pro e-shopy platí od března. Jak se na ni připravit?

Situace kolem elektronické evidence tržeb neboli EET a e-shopů byla dlouho nejistá. Nepodařilo se prosadit ani výjimku pro e-shopy s ročním příjmem nižším než 250 tisíc korun. Dnes už můžeme stoprocentně říci, kteří e-shopaři se EET nevyhnou.

Přečtěte si celý článek

Přinášíme to nejdůležitější z Google Partner konference v Londýně

Hned zkraje února jsme měli příležitost načerpat nejnovější poznatky o online světě od největších znalců z Google. Jako jejich Premier Partner se eBRÁNA účastnila konference 2017 EMEA Channel Partner.

Přečtěte si celý článek

Ohlédnutí za rokem 2016: Velké změny v PPC

Jiří Rehn | 03. 02. 2017

Ohlédnutí za rokem 2016: Velké změny v PPC

Správci PPC kampaní jsou na časté změny zvyklí a vědí, že musí držet krok s novými trendy i vývojem PPC systémů. Loňský rok byl na novinky doslova revoluční. Přinášíme vám jejich seznam!

Přečtěte si celý článek

Jak eBRÁNA začala pomýšlet na novou tvář

Martin Semerád | 27. 01. 2017

Jak eBRÁNA začala pomýšlet na novou tvář

Každá firma chce nějak působit. Na své klienty, zaměstnance, a co si budeme povídat, i na konkurenci. Občas také přijde čas na změnu. A právě takový čas nastal u nás. Nechte se provést naším příběhem. Povíme vám, co nás tento rok čeká a proč. A na závěr pro vás máme jedno velké odhalení!

Přečtěte si celý článek

HURÁ! Loterijní zákon přestane od roku 2017 zatěžovat pořádání soutěží

Doba, kdy firmy i agentury kvůli složitosti a nejasnostem v zákoně raději vůbec nepořádaly své spotřebitelské a marketingové soutěže, je s koncem roku 2016 definitivně pryč. Odteď to bude mnohem snadnější.

Přečtěte si celý článek

Jak zdokonalujeme naše umění ve správě PPC reklam

Na začátku listopadu jsme se zúčastnili školení Google AdWords Nákupy pod vedením naší mentorky Petry „Větrovky“ Větrovské. Kromě celodenního poznávání tipů a best practices v Google Nákupech, jsme na závěr školení úspěšně splnili test a získali certifikaci Google Nákupy, kterou každoročně poctivě obnovujeme.

Přečtěte si celý článek

Zboží.cz přešlo na HTTPS, co to znamená pro e-shopaře?

V minulých dnech oznámila dvojka na českém trhu mezi porovnávači zboží, že přechází na bezpečnější protokol HTTPS. Následuje tedy světový trend, kdy postupně všechny weby nasazují místo HTTP komunikačního protokolu právě HTTPS. Trochu nás mrzí, že nám tento důležitý krok nedali vědět dopředu, ale oznámili ho až po spuštění. Vzhledem k tomu, jaké důsledky s sebou přechod pro inzerenty nese…

Přečtěte si celý článek

eBRÁNĚ nic neuteče! Ani pražský Shopcamp

David Novák | 21. 09. 2016

eBRÁNĚ nic neuteče! Ani pražský Shopcamp

Konečně. Je pátek 16. září a náš samozvaný A tým vyráží za východu slunce na pražský Shopcamp. Úkol je jasný – nabrat nové nápady, inspiraci a ještě se něčemu novému přiučit od jedniček z oboru. Přinášíme vám to nejzajímavější ze Shopcampu 2016.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑