Vyberte si z témat:
V říjnu jsme v eBRÁNĚ uspořádali první podnikatelskou snídani, na kterou dorazilo celkem 28 zástupců z 24 firem. Děkujeme! Kromě skvělého jídla, které nám přichystal náš kuchař Tomáš, jsme si pro účastníky snídaně připravili přednášku na více než aktuální téma: vánoční dárky pro zaměstnance a zákazníky....
Každý, kdo nakoukl do světa online marketingu, se jistě setkal s pojmem obsahový marketing nebo s jeho anglickou verzí content marketing. Tento článek vám objasní, co vše se pod tímto výrazem schová, jaké jsou hojně užívané best practices a jaké trendy pro tvorbu obsahu byste měli znát.
AromaKH se do eBRÁNY dostala přes doporučení. O to větší na nás ležela zodpovědnost. Všichni, kdo se do tvorby e-shopu zapojili, pracovali s nadšením. Výsledek je perfektní, i díky spolupráci klienta. Přesvědčte se sami.
Připravte inzerát, který osloví ty správné kandidáty a ukažte jim, jaká je vaše firma. Zjistěte, jak efektivně prezentovat svou firemní kulturu a hodnoty, které přitáhnou ty nejlepší talenty k vám!
Letos se konal už druhý ročník Creative Restart v Kině Lucerna, kterou pořádala digitální agentura Taste. Letošní ročník nesl název „Passion & Vision“. Naše specialistky Péťa a Eliška při tom nemohly chybět a přinášejí vám krátký report.
V dnešní době je vizuální obsah jedním z klíčových prvků úspěšného online marketingu. Mnoho firem má nutkání obracet se v tomto ohledu na fotobanky. Ty nemusí být vždy špatné, vlastní fotografie ale u klienta zabodují daleko víc. Podívejme se společně, proč tomu tak je a jak takové autentické fotky...
Společenská odpovědnost je jednou z hodnot nejen celé eBRÁNY, ale i každého eBRÁŇÁKA. Téměř na každé firemní akci najdeme příležitost, jak podpořit ty, kteří to nejvíc potřebují. Proto jsme se letos zapojili do Burzy filantropie, která byla právě tento rok nejúspěšnější za celou dobu své existence....
E-shop společnosti TBA plast dostal nový kabátek. Proces celé tvorby rozhodně nebyl jednoduchý, ale díky našim specialistům a perfektní součinnosti klienta se nám společně podařilo spustit moderní e-shop vyladěný k dokonalosti.
Na vývojovém a produktovém oddělení jsme rozhodli, že frekvence našeho pravidelného reportingu pro kolegy bude sice nižší, zato nepřehlédnutelná, vtipná a všechny ty technické nezbytnosti se vždy pokusíme předat co nejnázorněji. Daří se nám to? Přesvědčte se sami a okoukněte naši drbnu.
Vybírejte z kategorií:
Novinky z eBRÁNY
Případová studie
Leadership
Střípky
Integrace
Vývoj
Content marketing
Tvorba e-shopu
Ostatní
PPC reklama
HR
Online marketing
Analytika
Webdesign
E-shop
Projektové řízení
Cookies
Správa marketingu
Report
Corporate design
Podnikání
Tvorba webu
E-mailing
SEO
Sociální sítě
Brandbuilding
Srovnávače cen