RSSRSS

Jak zdokonalujeme naše umění ve správě PPC reklam

Na začátku listopadu jsme se zúčastnili školení Google AdWords Nákupy pod vedením naší mentorky Petry „Větrovky“ Větrovské. Kromě celodenního poznávání tipů a best practices v Google Nákupech, jsme na závěr školení úspěšně splnili test a získali certifikaci Google Nákupy, kterou každoročně poctivě obnovujeme.

Přečtěte si celý článek

Zboží.cz přešlo na HTTPS, co to znamená pro e-shopaře?

V minulých dnech oznámila dvojka na českém trhu mezi porovnávači zboží, že přechází na bezpečnější protokol HTTPS. Následuje tedy světový trend, kdy postupně všechny weby nasazují místo HTTP komunikačního protokolu právě HTTPS. Trochu nás mrzí, že nám tento důležitý krok nedali vědět dopředu, ale oznámili ho až po spuštění. Vzhledem k tomu, jaké důsledky s sebou přechod pro inzerenty nese…

Přečtěte si celý článek

eBRÁNĚ nic neuteče! Ani pražský Shopcamp

David Novák | 21. 09. 2016

eBRÁNĚ nic neuteče! Ani pražský Shopcamp

Konečně. Je pátek 16. září a náš samozvaný A tým vyráží za východu slunce na pražský Shopcamp. Úkol je jasný – nabrat nové nápady, inspiraci a ještě se něčemu novému přiučit od jedniček z oboru. Přinášíme vám to nejzajímavější ze Shopcampu 2016.

Přečtěte si celý článek

Nepodceňujte texty pre slovenskú verziu webu

Michal Moricz | 10. 08. 2016

Nepodceňujte texty pre slovenskú verziu webu

Máte slovenskú odnož webu a myslíte si, že je rovnako dokonalá, ako česká verzia? V mnohých prípadoch to tak nie je, ale malou úpravou by mohlo byť. Práve preto sme tu my, aby sme Vám pomohli.

Přečtěte si celý článek

3 nejčastější chyby na ruských verzích webů

Zahrnují vaše webové stránky ruskou verzi? A jste si jistí, že ji máte správně optimalizovanou pro ruské vyhledávače? V mnoha případech to tak není, a právě proto jsme se vám rozhodli podat pomocnou ruku - opravíme stávající chyby vašich textů, a tím vám pomůžete získat určité výhody.

Přečtěte si celý článek

Co si odnáším z konference UX z praxe? Přečtěte si mé vlastní poznámky

Nechci jen vychvalovat do nebes všechny přednášky a zprostředkovat vám konferenci tak, jak se to běžně dělá. Chci vám předat své vlastní poznámky. Možná budou trochu vytržené z kontextu, jistě si v nich ale najdete pár zajímavých bodů.

Přečtěte si celý článek

Málo známý způsob, jak oslovit zákazníky. Funguje, ale firmy na něj zapomínají

Vážený zakazníku, toto je reklamační protokol vygenerovaný automaticky naším systémem… Na tento e-mail prosím neodpovídejte… Ne, tak takhle opravdu ne. Nešlo by to říct nějak lidsky? A co takhle využít transakční e-maily k budování vztahu se zákazníky? Vždyť jsou mnohonásobně čtenější než newslettery.

Přečtěte si celý článek

Už se blíží: Povinné EAN kódy v Google nákupech

Pokud prodáváte své zboží přes Google nákupy, zbystřete. Google již dříve oznámil, že od 16. května 2016 vejde v platnost povinnost vyplňovat EAN kódy u všech produktů, které zasíláte ve feedu do Google Merchant Centra.

Přečtěte si celý článek

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Milena Pelikánová | 28. 04. 2016

O králi Konkurentovi a královně Copyrajtce

Už jste děti pěkně umyté a čisté, tak honem na kutě a spát. Povím vám pohádku na dobrou noc.

Přečtěte si celý článek

Zvláštnosti internetového marketingu v rusky mluvících zemích - jak najít své zákazníky?

Hledáte nové příležitosti? A přemýšleli jste někdy nad tím, co vám může přinést rozvoj podnikání v zemích východní Evropy? V tomto článku se dočtete o zvláštnostech a nástrojích internetového marketingu v rusky mluvících zemích.

Přečtěte si celý článek


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑