Technická podpora

Každý pracovní den od 8:00 do 16:30

S tarifem exclusive vám pomůžeme od 8:00 do 20:00, a to i o víkendu

  • TPMartin
  • TPAdam
  • TPOndra
  • TPDavid
  • TPVeronika

Vyškolený tým technické podpory je připraven přijímat a řešit vaše požadavky po předání hotového produktu: eBRÁNA system, REALBrána, eBRÁNA eshop, eBRÁNA web, eBRÁNA e-mail, e-learning. Máte dotaz na používání produktu, funkcionalitu systému nebo máte podezření na nesprávné chování systému? Pak neváhejte a kontaktujte technickou podporu pomocí e-mailu, telefonu nebo kontaktního formuláře.

Máte dotaz k produktům?

Podívejte se, jak řešíme váš požadavek

Jak to funguje

Máme pro vás připravené dva tarify

Od chvíle, kdy nám nahlásíte svůj požadavek, se začíná odpočítávat čas pro jeho vyřešení. Jak je tento čas dlouhý, závisí na dvou faktorech: závažnosti a tarifu technické podpory, který využíváte. Závažnost požadavku dělíme do tří skupin:

A – nejzávažnější požadavek – např. nefunkční načítání stránek.
B – průměrně závažný požadavek – např. nelze odeslat formulář.
C – nejméně závažný požadavek – např. nelze měnit pořadí fotografií.

Cenu technické podpory sestavujeme individuálně podle typu a rozsahu produktu, který od nás zákazník zakoupil.

Tarif Basic

Rozdíl mezi dvěma nabízenými tarify spočívá v době vyřešení vašeho požadavku. I když požadavky zvládáme řešit obvykle v kratším čase, s tarifem Basic vám garantujeme vyřešení nejpozději do 45 pracovních hodin.

Tarif Basic

Tarif Exclusive

Tarif Exclusive je určen pro klienty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich dotazy vyřešíme co nejdříve. Jedná se o exkluzivní typ služby, u které garantujeme vyřešení všech požadavků už do 10 pracovních hodin. Děláme pro vás maximum, takže většinu požadavků máme vyřešených už za méně než 5 hodin.

Tarif Exclusive

Pokud váš požadavek nestihneme vyřešit do garantované doby, pak máte právo na 100% slevu z měsíční platby za daný tarif.

Jak jsou s námi klienti spokojeni?

Celkem jsme přijali 28 644 požadavků.
Vyřešili jsme 100 % přijatých požadavků.
Průměrná spokojenost zákazníků je 92 %.

Objednejte si technickou podporu

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kliknutím na “Odeslat” souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a použity pro veškeré potřebné účely společnosti eBRÁNA, s.r.o.

Centrála společnosti

eBRÁNA s.r.o.
Milheimova 1010
530 02 Pardubice
Česká republika

IČ: 25984764
DIČ: CZ25984764
č. ú.: 1078049001/5500

Společnost je zapsána v obchodním
rejstříku Krajského soudu
v Hradci Králové oddíl C, vložka 18715.