V eBRÁNĚ máme rádi rodinné firmy. Patří mezi naše časté zákazníky a jsme rádi, když jim pomáháme v plnění jejich snů. Právě takovou firmou je MONTOLIT, dovozce profesionálního italského nářadí pro obkladače, dlaždiče a pokrývače. V online světě si společně prořezáváme cestu už 12 let. Podívejte se, co všechno děláme proto, aby všichni věděli, že je MONTOLIT tou nejlepší volbou všech řemeslníků.
Příběh dvanáctileté spolupráce s firmou Petr Stejskal - MONTOLIT
Už tucet let spolu.A pořád jsme ve střehu
Dohled odborníkaNese i po letech své ovoce
Na český a slovenský trh dováží MONTOLIT nářadí už 25 let, a tak byl byznys této společnosti slušně rozjetý. Online marketing však potřeboval zkušené oko a spoustu nápadů, aby se neztratil mezi konkurencí. Právě tento úkol měli specialisté online marketingu i náš odborný konzultant. Dodávat tipy pro obsah, spravovat chytré nástroje a nespouštět zrak z pozic v internetových vyhledávačích.
LinkbuildingMetoda, která zlepší pozice
Jednou z metod, kterou jsme se rozhodli zavést pro zvýšení návštěvnosti webových stránek, je budování zpětných odkazů neboli linkbuilding.
Problémy s odkazy řešíme opravou nebo adresu přesměrujeme. Našim webovým stránkám poté už nefunkční odkaz neškodí. Stejně tak hledáme příležitosti, kam je dobré umístit nové odkazy.
Nákupy Google
...aneb s chytrými nástroji po boku
Google Nákupy jsou nezbytným pomocníkem v propagaci produktů a pomáhají vyniknout před konkurencí. S jejich pomocí si zákazník snadněji dohledá produkty a nedáme tak ani prostor konkurenci ukrojit si více z prodejního koláče kvůli nevyužitému prodejnímu kanálu. S naším CSS programem navíc ušetříte.
Nástroje,které e-shopu pomáhají
Právě pro budování výhodných zpětných odkazů a rozvoje SEO využívají naši specialisté například nástroje Ahrefs nebo Marketing Miner. Pro zbožové srovnávače nebo ještě lepší PPC v návaznosti na Nákupy Google si tykáme s platformou Mergado, která je cenným pomocníkem pro správu xml feedů. Pár tipů k účinným úpravám feedů najdete v rozhovoru s našimi specialistkami, který dělaly právě pro Mergado.
Nepracujeme ale jen s externími nástroji. Pozornost zaměřujeme i směrem k obsahu e-shopu. Když nám analytika hlásí příležitost, tak ji zapracujeme. Tu přidáme parametr potřebný pro inzerci, a tady zase optimalizujeme obrázky nebo přidáme výstižnější popisek. Pomáhají samozřejmě i teplotní mapy z nástroje HotJar. S jejich pomocí utíkáme ze základních krabicových řešení a ladíme obsah na míru cílové skupině e-shopu.
ObsahPomocník pro kvalitnější web
Neméně důležité jsou i kvalitní popisky produktů a kategorií, které nejen působí v rámci vyhledávání třeba na Google, ale také nedovolí na e-shopu potenciálním zákazníkům, aby se ztratili v nabídce. Nenásilná tvorba obsahu se tím stává nedocenitelným pomocníkem pro budování přirozených výsledků vyhledávání.
„Petr Stejskal - MONTOLIT je rodinná firma, a tak má vcelku omezenou kapacitu lidských zdrojů. Proto bylo důležité co nejvíce zkrátit reakční dobu a zefektivnit komunikaci, aby klientka mohla vše schválit „na první dobrou“ nebo nám jen poopravit práci v technických detailech. Čas je totiž pro takovou firmu drahý! "
A výsledek?Firma ani nestíhá expedovat!
Za poslední kvartál jsme navýšili meziroční návštěvnost webu
➥ z organického vyhledávání o 14 %
➥ z PPC reklamy o 13 %
... a celkový růst tržeb na e-shopu o 37 %!
Z obchodního vztahu se stalo takřka přátelství
Cokoliv naše klientka potřebuje, komunikuje se svým odborným konzultantem Liborem Prajzlerem, nebo se radí o možnostech online marketingu a dopadech realizací se svým specialistou na online marketing Láďou Chybou. Oba jsou prodlouženou rukou jejich rodinného byznysu a mají k ruce skupinu specialistů. Ti navíc sami přicházejí s dalšími podněty na zlepšení. A protože jsme si za dlouhá léta vybudovali vztah založený na důvěře, klientka rady našich odborníků s nadšením ráda přijímá.
A co říká na výsledkysám klient?
„S eBRÁNOU už spolupracujeme tolik let, že už si ani nepamatuju na to, jaký jsme měli na začátku problém.
A protože ta naše asi stopadesátiletá spolupráce šlape jako hodinky, už žádné problémy nemáme.
Za nás je totiž řeší eBRÁNA. Už máme od eBRÁNY druhý web a byla jsem tu i mnohokrát na školení.
Také nás oslovilo to, jak se eBRÁNA neustále zlepšovala a nabízela řešení produktů, které s rozvojem
technologií přicházely.Sice jsme začínali s jiným odborným konzultantem, ale už dlouhodobě spolupracujeme
s panem Prajzlerem. A ten u nás dostává 12 bodů z 10. :) Kdybychom nebyli tak spokojení,
určitě bychom to dali najevo a hledali bychom jinde. Ale i přesto, že jsme z Prahy a musíme
se občas vydat takovou dálku, vítězí u nás pardubická eBRÁNA na plné čáře.“
Ještě nekončíme, jedeme dál!
Podnikání Stejskalových se díky online marketingu daří víc, než vůbec majitelé firmy doufali. Dokonce v současnosti řeší, zda mají přijmout posily do svých řad, aby nápor objednávek vůbec zvládali. My chceme udělat vše pro to, aby se jim dařilo dál. Budovat chceme také novou nabídku produktů a podle sezónnosti opakovat osvědčené služby. A samozřejmě podle trendů online marketingu přidávat ty nové. Protože pomáhat rodinným firmám, jako je právě firma Petra Stejskala - MONTOLIT, nás prostě baví!