10+ trendů, které ovládnou Pinterest v roce 2022
10 Pinterest trendů, které stojí v roce 2022 za pozornost
1.Noční dobrodružství (Night moves)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
2.Tunning aut (Hotter wheels)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
3.Oslava netradičních událostí (Altbashes)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
4.Investování a šetření (Finpowerment)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
5.Ještě víc šperků (Be jeweled)
Jak trend využít pro svou značku?
Pokud jste módní značka, ukažte módním nadšencům, jak přeměnit obyčejné bílé tenisky na mistrovská díla. A pokud prodáváte šperky - ukažte nové způsoby, jak je nosit a kombinovat.
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
6.Objem a styling vlasů (Puff love)
Pinterest totiž ví, že miliony lidí vyhledávají inspiraci v oblasti vlasů a krásy, a proto na tyto trendy v létě 2021 odpověděl zavedením vyhledávání vlasových typů a umožní tak vyhledávat inspiraci napříč různými typů vlasů.
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
7.Kostky všude kam se podíváte (Check yourself)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
8.Zvířecí architektura (Barkitecture)
Jak trend využít pro svou značku?
E-shop prodávající nábytek se můžete zaměřit na tipy, jak předělat starý nábytek. Například předělání šuplíku ze staré skříně na kočičí postel a doporučte jeho vybavení třeba polštářem. Nebo natočte výrobu pelíšku ze starého šuplíku.
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
9.Hodiny, hodinky, řemínky (Hot horology)
Jak trend využít pro svou značku?
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
10.Perly se vrací (Pearlcore)
Jak trend využít pro svou značku?
Ukažte uživatelům, jak díky perlám ozvláštnit outfit. Nabídnout můžete také svatební pozvánky, prostírání a balónky inspirované perlami. A nezapomeňte na náhrdelníky z umělých perel jako ozdoby na párty.
Pomozte svému publiku vnést decentní luxus do přestavby domu s perleťovými dlaždicemi nebo saténovými perleťovými nástěnnými malbami. Propagujte perleťové fotorámečky, perlami zdobené podnosy a korálkové dekorační polštáře.
Pro jaké produkty/služby/články je tento trend vhodný?
Zaujaly vás některé z trendů? Projděte si všechny, které Pinterest pro rok 2022 vytipoval. Mezi další patří například Dopamine Dressing, díky kterému budeme vyhledávat outfity plné výrazných barev. Oh my Goth přinese gotiku do oblečení i home decoru, Batter Up popisuje trendy u dortů a cukrařiny, Biophilic design dostane květiny do všech kanceláří, obýváků i ložnic, odpočívat a unikat z reality budeme díky Emotional Escape Rooms, které si sami vytvoříme. Budeme pít čaj a užívat si Cuppa Time a sbírat budeme i Relation-tips, aby naše vztahy byly lepší. A to stále není všechno.
Účet na Pinterestu máte, ale nefunguje podle vašich představ?
Eliška se na váš profil do detailu podívá a pošle vám e-mailem konkrétní doporučení, díky kterým bude váš Pinterest účet plnit cíle lépe.
Zajímavostnakonec
Poslední zajímavostí je barva roku 2022, která bývá každoročně vyhlašována institutem Pantone. Pro rok 2022 je to barva periwinkle blue (PANTONE 17-3938 Very Peri), která má symbolizovat globálního ducha doby a transformaci, kterou si jako společnost procházíme.
„Ať už vás zaujal jakýkoliv trend, buďte kreativní. Chyťte trend za pačesy, propojte ho se svou značkou či produktem a nebojte se na něm v novém roce na Pinterestu svést.“
Generazce X, Y, Zaneb kdo je kdo
- Generace X – generace, jejíž příslušníci se narodili v rozmezí let 1965 až 1980. Vyrůstala ve finanční, rodinné a společenské nejistotě. Tato generace měla už oba pracující rodiče. Mnohem častější byla rozvodovost a žití v neúplné rodině.
- Generace Y – Mileniálové - generace narozená mezi lety 1975 až 2000 považovaná jako nástupce generace X. Mileniálové jsou ekonomicky aktivní, požadují vyšší životní úroveň a chtějí být více zodpovědní za sociální jistoty, důraz kladou i na osobní uplatnění, zároveň se velice zajímají o svůj osobní život.
- Generace Z – známá také jako internetová generace, je název pro skupinu lidí narozených od poloviny 90. let 20. století do roku 2021. Je známá životem online a v rychlém tempu spojeným s okamžitým sdílením myšlenek a poznatků na různá témata pomocí médií a sociálních sítí.
- Boomers - Generace baby boomers bývá často označována jako generace poválečná generace. Zástupci této generace se narodili mezi roky 1946 a 1964. Tato generace si zažila jak období normalizace, tak rozkvět Hippies a Punku. Jsou konzumenty tradičních médií (televize, rádio, časopisy a noviny), ačkoliv překvapivé množství z nich má facebookový účet. Co se financí týče, veškeré transakce raději provádějí v pobočkách bank. Charakterizuje je poválečný optimismus, studená válka a hnutí hippies.