Levnější reklama na Google Nákupech. Nový CSS program přináší slevu až 20 %

Inzerce na Google Nákupech je odteď férovější a také výhodnější. Google nastavil pro všechny zbožové srovnávače stejné podmínky, a navíc garantuje CSS partnerům až o 20 % nižší cenu za proklik.

Pokud využíváte Google Nákupy, pak vás bude zajímat nový CSS program. Díky němu získáte až o 20 % levnější inzerci. A nižší cena za proklik = výhoda oproti konkurenci.

Tuto slevu získáte natrvalo. Ptáte se, kde se vzala? Google tím reaguje na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby ve svých výsledcích vyhledávání dával stejný prostor všem produktovým srovnávačům. Dříve neumožňoval inzerovat v Google Nákupech jinak než prostřednictvím Google Merchant Center. Nyní se však zavázal, že do aukcí umožní vstup i dalším srovnávačům zboží. A srovnávačům, které jsou zapojené v CSS programu, zlevnil prokliky až do výše 20 % z celkové útraty.

Jak poznáte, že někdo inzeruje přes CSS srovnávač? Tady je malá ukázka:
Jak poznáte, že někdo inzeruje přes CSS srovnávač?

Co je CSS program?

Abyste mohli inzerovat na Google Nákupech, musíte využívat služeb CSS partnera. Těchto partnerů – srovnávačů je celá řada. Favi, Glami a mnoho dalších. Odteď jsou jejich možnosti inzerce rovnocenné i se samotným Googlem a my vám pomůžeme využít všech výhod. Snížíme cenu za proklik v produktových kampaních až o 20 %. Za stejnou cenu tak získáte víc zobrazení a prokliků, nebo investujeme ušetřené prostředky jinam.

Výhody CSS programu

  1. Ušetříte až 20 % v ceně za proklik
  2. Získáte víc zobrazení, prokliků, a tudíž i konverzí
  3. Ušetřený kredit můžeme dále investovat a zhodnotit
  4. Jednoduchý a rychlý převod
  5. Vše poběží jako doposud ve vašem PPC účtu

Jak se do CSS zapojit?O všechno se postaráme

Zapojíme vás do CSS programu, a to za velmi malou měsíční sazbu. Její výši vypočítáme dle vašeho rozpočtu a inzerce. Nejde o velké náklady. Částka za všechny technické záležitosti a průběžné nastavení nikdy nepřekračuje 2 000 Kč měsíčně. Nižší cena za proklik a více konverzí však tuto investici rychle zúročí.

S čím většími rozpočty pracujete, tím více se projeví sleva od Googlu. Všechny podrobnosti vám rádi vysvětlí naši specialisté na PPC reklamy, konkrétně přímo pro váš účet a vaše kampaně.


Jiří Rehn

Jiří Rehn

PPC specialista

Kouzlu online marketingu jsem propadl již v roce 2007 a od té doby se věnuji převážně výkonnostním kampaním. Největší odměnou je pro mě spokojenost klienta s růstem nejen v kampaních, ale především v jeho byznysu. Ve volném čase se věnuji svému synovi, rád si zacvičím v posilovně, vyrazím na inline brusle nebo na nějaký pěkný výlet po Čechách a Moravě. 

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti