eBRÁNA family aneb co pro nás znamená firemní kultura

Co stojí za úspěchem 15letého fungování firmy, kterou založili dva spolužáci na vysoké škole v podstatě na zelené louce? Kromě správných lidí, energie, vytvoření jasné strategie a vize, to je bezpochyby jedinečná firemní kultura založená na odpovědném přístupu.
Od počátku nám záleželo na tom, aby se naši lidé měli dobře a mohli se rozvíjet po všech stránkách. Péče o zaměstnance je pro nás zásadním pilířem firemní kultury.
Martin Semerád, výkonný ředitel eBRÁNY

I firma může být příjemné místo, kam chodí lidé rádi

Budování firemní kultury je v poslední době, kdy se firmy potýkají s nedostatkem pracovníků, významným fenoménem. K udržení spokojených zaměstnanců nestačí pouze nabytý finanční rozpočet. Je potřeba vytvářet pro lidi takové prostředí, ve kterém se budou cítit příjemně, kam budou chodit rádi a práci budou vnímat jako své poslání.

Jirka Janků a Martin Semerád si tenhle fakt uvědomili už před 15 lety, když se svými kamarády začínali firmu budovat. eBRÁNA si po celou dobu své existence zachovala specifickou, originální a neopakovatelnou identitu založenou na jasných hodnotách a principech.

Buďme příkladem, inspirujme

Vytvořit stabilní a příjemné prostředí pro všechny pracovníky, umožnit jim, aby se stávali kompetentnějšími v práci i osobním životě, je ukotveno v samém účelu společnosti.

Chceme, aby se naši lidé do práce těšili a zároveň měli čas na svou rodinu a zájmy. To podporujeme vytvářením příležitostí ke sladění osobního a profesního života. Rodiče si už 5. rokem mohou dávat své děti do firemního dětského koutku, kde se o ně naše profesionální pečovatelka stará po dobu jejich práce. Ebráňákům nabízíme možnosti práce na home office, flexibilní pracovní úvazky, spolupracujeme s maminkami na rodičovské dovolené.

Ve zdravém těle, zdravý duch

Pracovníci si mohou jít během dne zacvičit do naší soukromé tělocvičny nebo se mohou připojit ke společným kruhovým tréninkům či odpoledním lekcím thaiboxu. Na tréninky mohou docházet i kamarádi našich zaměstnanců, snažíme se být otevřenou firmou a šířit naše hodnoty i mimo prostory eBRÁNY.

Sport je nedílnou součástí firemní kultury. Kultivuje tělo i mysl. Člověk je aktivnější, spokojenější sám se sebou a lépe vychází s kolegy. Hodně lidí z eBRÁNY jsou aktivními sportovci i mimo eBRÁNU. Máme sport rádi a rádi ho také podporujeme. Ne ten velký, ale hlavně sportovní kluby pro děti. 

Společně pomáháme okolí

Snažíme se být užiteční pro své okolí. Pokud firma generuje zisk, je přímo povinná se o jeho část dělit a pomáhat ostatním. Pravidelně podporujeme filantropické projekty (Ježíškova vnoučata, Amalthea,..) a akce v Pardubickém kraji (Vinařský půlmaraton, soutěž Czech StudNET Awards, Mistrovství ČR ve freedivingu).

Sdílíme hodnoty

Naše firemní hodnoty jsou založeny na udržování dobrých vztahů, týmové práci, neformálnosti, sportu a zdravém životním stylu. 

Hodnoty rozdělujeme do třech pilířů - týmová práce, spokojený klient, osobní rozvoj.

eBRÁNA hodnoty

Týmová práce

Atmosféra v eBRÁNĚ je velmi uvolněná. Všichni ve firmě si tykáme, chodíme neformálně oblečeni, omezujeme byrokratické a strnulé procesy. K brigádníkům přistupujeme stejně jako ke kmenovým zaměstnancům. Obecně se dbá na vysokou informovanost napříč firmou a týmovou práci.

Takto fungovat však můžeme jenom díky vzájemnému respektu, toleranci a slušnosti. Etika a morálka je u nás na prvním místě. Na budování kvalitních vztahů je potřeba pracovat a je potřeba na nich pracovat dříve, než je potřebujete. Proto klademe důraz na stmelování kolektivu.

S některými invencemi a nápady na teambuildingové akce přicházejí sami zaměstnanci (minulý rok jsme se díky jejich iniciativě zúčastnili Vinařského půlmaratonu, paintballu, larpu, odjeli jsme na ferraty, zúčastnili jsme se Gladiator race, eBRÁNA ženy pořádaly pravidelné dýchánky atp.). Zbytek akcí pak pravidelně pořádá firma (kvartální konference, bowling, výlet do sklípku, akce pro děti našich zaměstnanců, vánoční večírky, adaptace nováčků,...). Budování kvalitních přátelských vztahů nám pak usnadňuje vstřícnost a ochotu kolegů v pracovním procesu.

Spokojený klient

Neustále pracujeme na vylepšování produktů a služeb a na udržování dobrých vztahů se zákazníky. Za nejdůležitější v péči o klienty považujeme osobní kontakt, kvalitní komunikaci a samozřejmě dosahování stanovených výsledků. Snažíme se klienta neustále vzdělávat, aby byl v online marketingu kompetentnější.

Usilujeme o budování dlouhodobého vztahu založeného na důvěře, kterého dosahujeme profesionalitou, poctivostí a přátelského, rodinného přístupu. V roce 2017 jsme začali spokojenost i měřit, abychom věděli, jak si v tomto ohledu stojíme a co je ještě třeba zlepšit. 

Osobní rozvoj

V eBRÁNĚ velmi často používáme termín eBRÁNA člověk. Za "ebráňáka" považujeme někoho, kdo je loajální k firmě a nadšený pro svou práci. Udržuje si kvalitní mezilidské vztahy, přichází s inovacemi a nápady. Nezapomíná na vzdělání a dokáže reagovat na potřeby společnosti. V neposlední řadě je týmovým hráčem a snaží se o rozvoj eBRÁNY.

Každý rok investujeme kolem 400 tis. do vzdělávání našich lidí. Vytváříme prostředí, kde budou vhodné podmínky pro sport i zdravý životní styl. Sám náš ředitel, Martin Semerád, je nadšeným přívržencem filosofie tai chi a jeho optimistický a energický pohled na svět přenáší na všechny z nás.

Firemní kultura se neustále vyvíjí. Je dynamická, ale podstata a základní hodnoty jsou po dobu existence eBRÁNY stabilně udržovány. eBRÁNA rodina není klišé. Jsme tým lidí vyznávající stejné hodnoty, jdoucí za jedním cílem. Máme snahu být vzorem a inspirací pro firmy, co se týče přístupu k lidem a práci. Cítíme zodpovědnost za každého svého pracovníka. Jsme přesvědčeni, že pokud je člověk v zaměstnání spokojený, je zároveň motivovaný k práci, je více produktivní a cítí sounáležitost. Firmě se pak tato péče o zaměstnance vrátí ve formě spokojeného klienta.
eBRÁNA family

Napsali o nás

Nedávno "za brány eBRÁNY" nakoukla Magda Zdena Dvořáková z HR-NEC s. r. o., která popsala jak to u nás chodí ve dvou krátkých článcích. První z nich odtajňuje naše firemní výhody, princip hiringu a co pro nás znamená zákazník. V druhém článku se dozvíte proč je pro nás důležité zdraví a udržitelný rozvoj, svoboda a profesionalita.  

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti