Upravit stránku

Jste připraveni na vánoční smršť objednávek?

Nestačili jste se v září pustit do plánování vánočních kampaní? Chcete získat pár nových tipů, které se budou na období kolem Vánoc hodit? Tak rozhodně tenhle článek přečtěte až do konce.
 

DIY (Do It Yourself)

Rozšiřte obsah svých webových stránek o návody, doporučení nebo videa na téma „jak vyrobit“ tzv. DIY. Popularita těchto témat před Vánoci raketově roste. Na svoje stránky díky nim můžete přivést zajímavé publikum, se kterým můžete dále pracovat.

Vývoj zájmu ve vyhledávání o dotazy „DIY“
graf diy

Zdroj: Google Trends

Remarketing

Využijte delší dobu členství u remarketingového publika nejen v obsahové síti, ale především ve vyhledávání. Zacilte na návštěvníky, kteří si prováděli pouze průzkum dárků a byli teprve v rozhodovací fázi.

Při konečné fázi je proto nutné, abyste se těmto návštěvníkům připomínali. Vyzkoušejte zacílení reklam v obsahové síti na zákazníky, kteří si objednali v předvánočním čase minulého roku.

remarketing

Obecná klíčová slova

Nebojte se začít cílit nebo zvýšit cenu za proklik nejen u konverzních klíčových slov, ale také u těch obecných, které celý rok nepřivedly žádného zákazníka. Právě o Vánocích je dobré začít testovat i jinak nekonverzní vyhledávací dotazy.

Budete překvapeni jaké výsledky mohou nová klíčová slova přinést. Nezapomeňte, že po Vánocích můžou objednávky zase dramaticky spadnout na normální hladinu, takže se vyplatí snížit cenu za proklik.

Prodejní mega akce

Využijte naplno předvánočních akcí s cílem zvýšit prodeje. Jako prvním v řadě je „Den dopravy zdarma“. Poměrně zabydlená prodejní akce Heuréky ale nedosahuje takového zájmu jako Black Friday. Výprodejové šílenství vyhází tento rok na 24. listopadu.

Další zajímavou akcí je „Cyber Monday“, které letos připadlo na  27. listopadu 2017. Nezapomeňte, že i když je vrchol zájmu vždy k určitému datu, tak uživatelé internetu, kteří jsou bombardováni reklamou, projevují zájem už před začátkem akce a následně i chvíli po ní.

hledané výrazy
graf - prodejní akce
Jiří Rehn

Jiří Rehn

PPC specialista

Jirka ve společnosti eBRÁNA zajišťuje plynulý chod PPC oddělení a ve správě kampaní se zaměřuje zejména na výkonnostní marketing. Kouzlu PPC kampaní podlehl již před 10 lety. Volný čas věnuje své největší zálibě, a to jízdě na in-line bruslích. 

Nahoru