Když se řekne Retino, určitě se vám vybaví efektivní systém pro vrácení zboží na e-shopech. Nebo zatím ještě ne? Po přečtení článku, který jsme pro vás připravili, se to určitě změní. Společně se totiž podíváme na to, jak tento doplněk funguje a co umí. Ze začátku si řekněme, že jde o takovou samoobsluhu pro vratky a reklamace zboží z internetových obchodů. Pro klienty e-shopu eBRÁNA je navíc zdarma! I proto by měla zaujmout vaši pozornost.
Retino, to je efektivní správa reklamací a vratek
Jak už jsme zmínili, Retino používají desítky e-shopů pro efektivní správu reklamací a vratek. Právě díky tomuto doplňku můžete řešit obojí na jednom místě a rychleji než kdy dřív. Na hlavní stránce vidíte všechny otevřené případy, zpětnou dopravu, historii zákazníků, vrácené produkty a mnoho dalšího.
Díky Retinu si pohodlnější vratky a reklamace užívají desítky tisíc zákazníků. A spokojený zákazník se vrátí a nakoupí znovu.
Čím si vás Retino získá?
- Ušetří až 75 % vašeho času, který byste strávili řešením vratek a reklamací
- Automatizuje komunikaci, pomáhá vám vytvářet protokoly nebo refundace
- Zajišťuje perfektní pořádek v evidenci stavů objednávek a hlídá splnění termínů
- Vyřeší zpětnou dopravu a díky tomu funguje pro zákazníky jako samoobsluha
- Nabízí moderní a efektivní cestu v průběhu řešení – nenutí zákazníka cokoliv tisknout
Šetřete čas a automatizujte komunikaci ohledně vratek a reklamací
# 1 Jak Retino funguje
Pomocí tohoto doplňku snadno propojíte svůj internetový obchod na správu reklamací. Právě zde uvidíte veškeré informace o všech případech.
Po samostatném propojení už není potřeba si s ničím dělat starosti. Retino můžete okamžitě začít používat.
Zákazník může díky Retinu zadávat reklamace online, přímo na vašem webu. Je to jednoznačná úspora času pro něj i pro vás.
Neopomenutelným benefitem je pro vás také to, že reklamaci a veškeré informace vidíte okamžitě.
# 2 Doprava
Retino funguje jako samoobsluha. Zákazník si může sám objednat a zaplatit zpětnou dopravu.
E-shop také může nabídnout zpětnou dopravu zákazníkovi prostřednictvím vlastních smluv s dopravci(GLS, PPL, DPD nebo Zásilkovnu).
# 3 Uspořádanost
Díky Retinu budete mít v reklamacích a vratkách pořádek jako nikdy předtím. Už žádné tabulky, počítač polepený papírky, e-mailové koncepty čekající k vyřízení nebo dokonce prošvihnuté termíny.
S Retinem budete vratky a reklamace řídit efektivně a včas.
# 4 Automatizace
Co vše lze v Retinu automatizovat? Na co si jen vzpomenete! Od komunikace přes řešení zpětné dopravy po refundace nebo reklamační formuláře.
Všechny opakující se činnosti obstarává Retino robot.
# 5 Spokojenost zákazníků
Zajištění zpětné dopravy, rychlé vyřízení případu a stoprocentní informovanost o stavu objednávky zajišťují vyšší zákaznickou spokojenost.
Vašim zákazníkům se také můžete pochlubit certifikátem ,,Bezproblémové reklamace"
Který Retino uděluje e-shopům, které ke zpětným procesům přistupují s nadstandardní péčí
# 6 Měření a statistiky
Co nezměříte, to nemůžete zlepšit. Retino vám jednoznačně ukáže pohled na stav všech vašich vratek a reklamací.
Uvidíte počet případů a také důvody vrácení produktů. Důležité pro vás bude i zákaznické hodnocení a přehled často vrácených položek.
Rozhodli jste se pro založení účtu?Neexistuje nic jednoduššího!
- Založte si účet na retino.com.
- Zadejte přihlašovací údaje ve vašem editoru e-shopu.
- Zaškrtněte oba checkboxy a nechte si vygenerovat feed (zdroj dat produktů).
- Nakonec si vytvořte novou statistickou stránku pro vrácení zboží.
Při vytvoření statistické stránky je nutné si stránku otevřít v módu pro vložení kódu a následně kód z administrace na Retino.com vložit.
Stránku si následně vložíte buď do patičky, nebo do odkazu kontaktů. To, jak si ji pojmenujete, je jen na vás.
Pokud byste potřebovali pomocnou ruku, neváhejte se obrátit na technickou podporu.
Nastavení Retino ve vašem e-shopu
- Přejděte na záložku Retino (Editor › Nastavení › Propojení › Retino)
- Zaškrtněte oba dostupné checkboxy
- Vyplňte přihlašovací údaje pro službu Retino
- Uložte nastavení
- Kontaktujte technickou podporu Retina a poskytněte ji URL adresy feedů, které naleznete v modrém bloku pod nastavením. URL adresy feedu jsou v podobě: