Mějte platební bránu Skip Pay na svém e-shopu a získejte konkurenční výhodu

Nabídněte klientům výhody Skip Pay a zvyšte svůj obrat i počet zákazníků. S produktem eBRÁNA e-shop a funkcí Skip Pay se vám otevírá nová éra pohodlného nakupování. Užijte si volnost a finanční flexibilitu, kterou přinášíme přímo do vašeho košíku.

Skip Pay přináší revoluci v nakupování. Na váš e-shop přinese moderní platební metodu, která je výhodná pro obchodníky i pro koncové zákazníky. Odložená platba i nákup na Třetinu od Skip Pay poskytují klientům flexibilní možnosti a zajišťují oběma stranám větší pohodlí a bezpečí nákupního procesu.

S Odloženou platbou zákazník nemusí z opatrnosti volit dobírku. Než zboží zaplatí, může si jej v klidu doma vyzkoušet. Obchodník na peníze ale nečeká. Skip Pay mu zboží uhradí už do 2 dnů. Díky nákupu na Třetinu si zase zákazníci rozdělí větší výdaje na tři části a mohou tak nakoupit i produkty, které by si jinak nemohli dovolit – a to zdarma a bez navýšení.

Za nízké transakční poplatky tak váš e-shop získá atraktivní platební metody, které způsobí odliv nákladných dobírek a zvýší počet úspěšných nákupů.

Co všechno vám může nabídnout a jaké jsou výhody Skip Pay?

  • Platební metoda pro odložené platby a nákupy na třetiny.  

  • Pro zákazníky je zcela zdarma, neplatí nic navíc a vám se sníží počet dobírek. 

  • Díky možnosti odložit platbu o 14 dní získáte nové a spokojenější zákazníky, kteří u vás nakoupí až o 35 % častěji.  

  • Třetina zaujme i zákazníky, kteří by jinak objednávku kvůli nedostatku financí nedokončili.

  • Jednoduchá integrace, automatizované informace o objednávkách. 

  • Nízké provize

  • Žádné riziko. Objednávky vám do 2 dnů proplatí Skip Pay, partner ČSOB.  

  • Žádné skryté překážky. Zákazník bez problémů nakoupí z mobilu i počítače. 

  • Marketing Skip Pay je i váš marketing. Oslovíte nové zákazníky.  

Odložené platby

Odložená platba Skip Pay je moderní alternativou dobírky. Bez zbytečného papírování a dalších výdajů odbourává nejistotu, kterou u zákazníka může vzbuzovat nakupování na internetu.

Díky 14 dnům na zaplacení poskytuje zákazníkům prostor pro finanční plánování a skrze věrnostní program také motivaci k opakování nákupu. V zahraničí se jedná o zavedený standard, kterému čeští zákazníci přicházejí stále více na chuť.

Jak fungují Odložené platby Skip Pay
Jak funguje odložená platba od Skip Pay?
  1. Zákazník si v košíku vybere preferovanou metodu úhrady.

  2. Projde rychlým online ověřením, které probíhá jednoduše přes SMS kód. Není potřeba haléřová verifikace ani doklad totožnosti.

  3. Během pár vteřin dojde ke schválení platby.

  4. Objednávka je dokončena, e-shop zákazníkovi odešle zboží.

  5. Platba dorazí na účet obchodníka do 48 hodin od objednávky.

E-shop dostane peníze přímo od Skip Pay, platbu od zákazníka už hlídat nemusíte. Skip Pay se klientovi včas připomene a navede ho rovnou do své Zákaznické zóny, kde může pohodlně zaplatit. Pokud by to přece jenom nestihl, nehrozí mu žádné úroky – účtovány jsou pouze upomínky. Více o podmínkách zjistíte v dokumentech Skip Pay.  

Nákupy na Třetinu

Třetina umožňuje zákazníkům zaplatit při objednání pouze třetinu ceny, zbylé dvě třetiny se jim automaticky strhnou po 30 a 60 dnech – a to bez jakéhokoli navýšení nebo úroků. Jeden velký výdaj se tak rozdělí do tří menších, což se hodí hlavně při nákupu nákladnějšího zboží, které by si zákazník jinak nemohl dovolit.

Ani tady není potřeba žádná registrace. Ověření probíhá online přímo při platbě. Další informace o Třetině najdete také na webu Skip Pay.

Jak vypadá nákup na Třetinu Skip Pay

Je Skip Pay vhodnýi pro váš e-shop?

Služby Skip Pay se hodí pro všechny e-shopy, které chtějí svým zákazníkům nabídnout větší jistotu a flexibilitu. Skip Pay vám pomůže zbavit se zbytečného papírování s dobírkou a navýšit frekvenci nákupů i obrat. Moderní platební metody od Skip Pay zákazníkům zpříjemňují nakupování a díky řadě benefitů je motivují k dalším nákupům. 


eBRÁNA e-shop aneb jak přidat Skip Pay do košíku?

Nastavení této funkcionality na vašem eBRÁNA e-shopu je tak snadné, že to zvládnete během několika jednoduchých kroků. Vytvořit přívětivé nakupovací prostředí pro své zákazníky vám nebude trvat déle než 10 minut.

Je jen potřeba se přihlásit do svého eBRÁNA účtu, jednoduše nastavit eBRÁNA e-shop a aktivovat možnost Skip Pay. Jak to zvládnout rychle a bez problémů? To se dozvíte v krátkém foto návodu vždy s příslušným komentářem.

#1 Registrace u Skip Pay

Pro přidání Skip Pay na váš e-shop je důležité mít založený účet na Skip Pay. Registrovat se můžete na této stránce, kde se vám po kliknutí na tlačítko Chci Skip Pay zobrazí kontaktní formulář, přes který se můžete zaregistrovat nebo se stačí ozvat na sales@skippay.cz kvůli smlouvě. 

#2 Nastavení propojení vašeho e-shopu se službou Skip Pay

Propojení nastavíte v administraci vašeho e-shopu. Po přihlášení do administrace klikněte v horním modrém menu na položku Nastavení.

Po kliknutí se vám na levé straně zobrazí tmavý postranní sloupec. V něm vyberte modul Propojení, který vám rozbalí všechny služby, které můžete propojit se svým e-shopem. Vyberte službu Skip Pay.

Po kliknutí se vám zobrazí box Přihlašovací údaje. Do něj zadejte své přihlašovací údaje na Skip Pay (konkrétně Přihlašovací údaje a Heslo), které získáte po registraci na Skip Pay (vizte krok č. 1).

Pokud budete chtít umožnit nákup na Třetinu, zaškrtněte parametr Nákup na třetinku

Po nastavení přihlašovacích údajů klikněte na zelené tlačítko Uložit a vrátit se. Změny v administraci e-shopu se uloží. 

#3 Zařazení Skip Pay jako způsob platby na vašem e-shopu

V tomto kroku nastavíte Skip Pay k příslušné dopravě. Můžete však využívat i další nastavení služby, jako je např. logo platby, poznámka nebo cena platby.

V horním menu klikněte na položku Nastavení. V levém tmavém menu vyberte modul Doprava a platba a klikněte na možnost Způsob platby. (vizte obrázek 1 Doprava a platba)

Po kliknutí se vám zobrazí výpis možných plateb na e-shopu. Mezi těmito typy plateb máte již předdefinovanou platbu Skip Pay. Ve sloupci Aktivní uvidíte, zda máte službu aktivovanou. Pokud máte ve sloupci Aktivní napsáno „ne“, klikněte na ikonu tužky vedle platby Skip Pay. (vizte obrázek 2 Výpis typu plateb)

Po kliknutí na ikonu tužky se přesunete do detailu způsobu platby. Zde můžete nastavit různé parametry této platby. Konkrétně pro službu Skip Pay je důležité zaškrtnout parametr Aktivní. Díky tomuto parametru se služba Skip Pay bude nabízet v pokladně na vašem e-shopu. Dalším parametrem, který vám doporučujeme vyplnit, je pole Volitelná poznámka v košíku. Tato poznámka se zobrazuje v pokladně na e-shopu při výběru platby pod ikonkou „informace“.  (vizte obrázek 3 Typ platby - aktivní)

1
2
3
4

Dále je nutné zaškrtnout příslušné způsoby dopravy, pro které se má služba Skip Pay nabízet. Typ dopravy nastavujete v boxu Možnosti dopravy. Na základě typu dopravy, kterou zde vyberete, se vám bude nabízet platba přes Skip Pay.

Příklad: Zaškrtnete pouze typ dopravy Osobní odběr. Když vyberete typ dopravy Osobní odběr, v pokladně na vašem e-shopu se vám nabídne typ platby Skip Pay. Pokud však vyberete typ dopravy, např. Zásilkovna, služba Skip Pay, se vám nenabídne.

Na obrázku 4 Skip Pay v pokladně můžete vidět v pokladně na e-shopu nabízenou platbu přes Skip Pay.

Po dokončení nastavení platby klikněte na zelené tlačítko Uložit změny.


Připojte se k affilate programu a navyšte své obraty o 10 až 60 %!

Staňte se součástí ploch a interních kanálů, kde bude Skip Pay propagovat právě váš brand. Stačí se registrovat do některé z českých affilate sítí nebo využívat aplikaci AffilBox a můžete spustit spolupráci. 

Nemáte ještě svůj affiliate program? Kontaktujte Skip Pay affiliate managera, který vás provede celým připojením a nastaví vám program na míru, abyste zvýšili své obraty pomocí Skip Pay.

A kde budete vidět? Homepage Skip Pay s dosahem 100 tisíc unikátních návštěv měsíčně, sekce "Kde nakupovat" s konverzním poměrem až 76 %, zákaznická zóna, věrnostní program, push notifikace a mnohem více.

Franková Kateřina

Franková Kateřina

Asistentka produktového manažera

První kroky v eBRÁNĚ zavedly Káťu na pozici marketingové specialistky pro naše produkty. Zpočátku tak usedla do kanceláře našich produkťáků, aby se stala jejich pravou rukou. Postupem času bylo jasné, že Káťa skvěle zvládá nejen administrativu, ale i komunikaci, a navíc v sobě nezapře kreativního ducha. V marketingu se zkrátka našla. Proto se dnes stará o spolupráci a vztahy s našimi partnery, které upevňuje milým přístupem. Pokud s nimi zrovna nekomunikuje, nenavolává NPS nebo nemá přednášku ve škole, tak ji najdete v kavárně, s přáteli či s jejími třemi milovanými pejsky.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti