Jak prorazit na Modio?
Jak Modio funguje?
Modio je inspirátor, což znamená, že funguje podobně jako srovnávače cen jako je Heureka nebo Zboží.cz. Na rozdíl od podobných portálů se však nesoustředí na porovnávání jednotlivých nabídek konkrétního zboží, ale nabízí spontánnější nákupní proces, který vede k impulzivnějším nákupům.
E-shopy a módní značky pak mají možnost tento proces využít k propagaci vlastního zboží. E-shopy a módní značky pak mají možnost tento proces využít k propagaci vlastního zboží. Jakmile uživatele produkt zaujme, proklikne se rovnou na web inzerenta, kde následně může nakoupit. Modio se tak stává dalším nástrojem, který mohou e-shopy v této kategorii využívat a zajistit si tak v konkurenčním e-commerce prostředí lepší pozici.
Co jsou tedy ty hlavní důvody, proč byste měli uvažovat o zapojení svého obchodu právě do tohoto inspirátoru?
Výhody přidání se na Modio
- Noví potenciální zákazníci – Modio na partnerské e-shop každý den přivede desítky tisíc nových návštěvníků. Jde navíc o bonitní uživatele, kteří už mají hluboký zájem o oblast módy, nakupují ji častěji, ve větším množství a za vyšší cenu.
- Vlastní algoritmus – doručování nabídek uživatelům je zajištěno unikátním algoritmem, který nabídne každému zboží přesně podle jeho preferencí.
- Vysoký konverzní poměr – (nejen) již zmíněné vlastnosti Modia přispívají k tomu, že se tomuto inspirátoru daří zapojeným e-shopům generovat až 15% konverzní poměr.
- Potenciál pro retargetování – Modio funguje na principu “first-click traffic”. To znamená, že už první kliknutí uživatele, kterého váš produkt zaujme, vede přímo na váš web. To vám dává skvělou příležitost navázat dalším remarketingem.
- Propagace přímo ve vyhledávači – protože je Modio Google CSS partnerem, vaše nabídky se budou prostřednictvím Modia zobrazovat i ve výsledcích vyhledávání na Googlu.
Jak začít inzerovat na Modio?
Proces zapojení se na Modio je podobný registracím do bežných srovnávačů cen a je zpravidla velmi přímočarý a jednoduchý. Jaké kroky vyžaduje?
- Přihlaste se a nahrajte .xml feed: Začněte registrací e-shopu na Modio. Poté zde můžete jednoduše nahrát .xml feed vašeho obchodu. Tento soubor obsahuje informace o všech produktech na vašem e-shopu. Pokud již inzerujete na srovnávačích cen, nebudete muset provádět žádné další úpravy - formát .xml feedu na Modio může zůstat stejný, jaký již používáte. Pokud máte jiný formát, lze feed snadno vygenerovat přímo v administraci obchodu.
- Trackingový pixel: Instalace Modio tracking pixelu je dobrovolná, ale může výrazně pomoci algoritmu inspirátora optimalizovat vaši kampaň pro dosažení lepších výsledků. Proto doporučujeme tento pixel použít.
-
Nahrání kreditu a nastavení financování kampaně: Modio nabízí dva modely spolupráce: CPC (aukční model ceny za proklik) a platbu za zprostředkovanou objednávku. Je na vás, který režim zvolíte a jak nastavíte biddovací strategii. Nezapomeňte, že minimální CPC je 2,- Kč a minimální dobití by mělo být ideálně alespoň 5.000,- Kč, minimálně však 2.000,- Kč.
-
Affiliate marketing: Dále je dobré vědět, že spolupráce s affiliate stránkami a partnery je nyní možná skrze zavedené affiliate sítě. Každý affiliate partner může mít individuálně nastavenou výši provize za přivedené zákazníky nebo prodeje.
-
Průběžná analýza: Jakmile máte vaši kampaň na Modio spuštěnou, začnou se generovat zajímavé výsledky. Nicméně práce tím nekončí. Pro dosažení optimální výkonnosti je doporučeno průběžně analyzovat efektivitu kampaně a provádět případné úpravy.
Chcete také prorazit na Modio?
Nechte nám na sebe kontakt a tým specialistů vás bude brzy kontaktovat s podmínkami využití.
Jak dosáhnout co nejlepších výsledků
Vizuální stránka
Protože je Modio inspirátor, estetika je pro získání zákazníků zásadní – obzvláště vzhledem k tomu, že jde o oblast módy. Snažte se pracovat s kreativou, kterou v kampani používáte, tak, aby automaticky přitahovala pozornost a vyvolávala zájem.
Nezapomeňte uvést důležité informace
Pečlivě si překontrolujte, že váš .xml feed obsahuje všechny informace, které má. Protože Modio algoritmus umožňuje uživatelům filtrovat výsledky podle různých kategorií, chybějící informace o některé z nich by mohly zhoršit úspěšnost kampaně.
Co se děje po prokliku?
Proklikem z Modia to nekončí – aby proběhla úspěšná konverze, nezáleží jenom na tom, jak dobrá je vaše kampaň na inspirátoru, ale i jak dobře jste na ni schopni navázat. Je váš e-shop přehledný a uživatelsky přívětivý? Nabízíte dostatek platebních možností? A jste schopni pracovat s remarketingovými nástroji, abyste získali i ty zákazníky, kteří nenakoupí ihned?Pečlivě si překontrolujte, že váš .xml feed obsahuje všechny informace, které má. Protože Modio algoritmus umožňuje uživatelům filtrovat výsledky podle různých kategorií, chybějící informace o některé z nich by mohly zhoršit úspěšnost kampaně.
Zaujal Vás tento článek?
Přečtěte si také další se světa zbožových srovnávačů, které jsme pro vás napsali.