Google Ads a Sklik nabízí čas od času další nové příležitosti, jak kampaně ještě více zefektivnit. Tentokrát se pojďme podívat na video reklamu, branding a rozšířené obsahy inzerátů. Zjistěte, jak jich využít.
Google Ads a Sklik rozšiřují možnosti reklam. Vylepšete své kampaně
Responzivní reklama
v obsahové síti Google
V responzivních inzerátech obsahové sítě Google Ads teď můžete používat více podkladů - nadpisů i popisků. Systém Google pak automaticky zkombinuje reklamy tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.
ze kterých systém automaticky poskládá
obsah vaší reklamy.
Responzivní reklama ve vyhledávání Google (beta verze)
Systém automaticky poskládá
obsah vaší reklamy až z 15 nadpisů a 4 popisů.
Video v responzivní reklaměv obsahové síti Google
Responzivní obsahová reklama v obsahové síti zobrazuje i video. A protože obrazy často vydají za tisíc slov, jistě si dokážete představit spoustu příběhů, které ve svém 30vteřinovém videu snadno zpropagujete.
Přes 60 % nakupujících potvrzuje,
že je k nákupu inspirovalo právě reklamní video.
Videa se zobrazují místo obrázků, a to kdykoli Google Ads vyhodnotí, že by se tím zlepšil výkon vaší reklamy. Nechte stroje ať pracují za vás, učí se a nabídnou vaší reklamu správným zákazníkům ve správnou chvíli.
Videoreklamav Skliku
Od konce minulého roku můžete v Skliku vytvářet nový druh videokampaní - videospoty a bumpery.
- Videospot - délka od 7 do 60 vteřin, přičemž po 5 vteřinách má uživatel možnost video přeskočit. Video je zpoplatněné i v případě, že jej uživatel přeskočil.
- Bumper - 6vteřinové video bez možnosti přeskočení. Je vhodné pro krátká úderná sdělení a masový zásah.
Videokampaně jsou přístupné pouze pokud máte platební model CPT (platba za tisíc zobrazení). CPT využijete v případě, když potřebujete podpořit značku, zviditelnit reklamu nebo chceme mít pod kontrolou počet zobrazení.
Uživatel se po prokliku reklamy dostane na nastavenou cílovou stránku. Bumpery ve videích na Seznam.cz stojí dle ceníku od 300 Kč za 1000 zobrazení.
Systém si automaticky poskládá
obsah reklamy až z 5 různých videí.
Brandingv Skliku
Od konce léta minulého roku nabízí Sklik nový typ kampaně zvanou Branding. Bude se vám hodit, pokud chcete podpořit svou značku nebo uvést na trh nový produkt. Dobře s ním zpropagujete i speciální akce, výhodné nabídky nebo sezónní zboží.
Nejnižší doporučená CPT (platba za tisíc zobrazení) je od 110 Kč a výš.
Jde o grafický formát, který obklopuje obsah na zavedených portálech a webech. Když při čtení skrolujete dolů, vaše bannery zůstanou na bocích stránky stále viditelné.