Upravit stránku

Zákaznická recenze Google a další novinky

Jak tato služba funguje a jak si ji nastavit? To vše se dozvíte v novém článku.

Račte si ho přečíst a k tomu objevit i další novinky jako je například přidání nového stavu "Vyzvednuto".

Zákaznické recenze Google jsou bezplatná služba, která Googlu umožňuje získávat důležitou zpětnou vazbu od zákazníků, kteří na vašem webu nakoupili. Jedná se o podobnou službu jako jsou Heureka recenze.

Jakmile e-shop získá alespoň 100 recenzí, tak se začnou tyto recenze zobrazovat:

  • v Google Nákupech
V Google Nákupech:
Internetové obchody
  • V reklamách ve vyhledávání 
V reklamách ve vyhledávání
  • Widget umístěný na e-shopu (volitelné) 

= obdobné provedení jako widget pro Ověřeno zákazníky od Heureky

Zákaznická recence

Jak to celé funguje?

Po dokončení objednávky se vašemu zákazníkovi zobrazí okno s dotazem, zda chce ohodnotit svůj nákup na e-shopu a zda mu může Google poslat email pro ohodnocení nákupu.

Dal bych si ale pozor na zasílání více dotazníků naráz, málokdo bude ochoten vyplnit recenzi pro Heureku, Google i Zboží.

Nastavení

Merchant Center
  • Je nutné mít vytvořený a ověřený účet v Merchant Center.
  • Na navigačním panelu vlevo klikněte na položku Růst.
  • Klikněte na Správa programů.
  • Přejděte na kartu Zákaznické recenze.
  • Kliknutím na možnost Povolit se zaregistrujte.
E-shop
  • Přejděte do Editoru > Nastavení > Propojení > Google.

  • Sjeďte dolů na blok Google zákaznické recenze

  • Doplňte Merchant ID (pro každou jazykovou mutaci je možné doplnit jiné Merchant ID).
  • Zobrazení dotazníku - Popup, který se zobrazuje po odeslání objednávky a vyžaduje souhlas se zasláním dotazníku. Můžete si zvolit, kde ho zobrazit.
  • Časový interval pro zaslání dotazníku určuje za jakou dobu po odeslání objednávky se má e-mail s dotazníkem odeslat. Doporučuji vyplnit počet dní, za který se objednávka určitě dostane k zákazníkovi.
  • Zobrazení widgetu - po nasbíraných 100 recenzí je možné widget zapnout.

Další novinky

  • V modulu objednávek je nyní možné měnit počet objednávek na list (50, 100, 200).

  • Přidání nového stavu "Vyzvednuto", který následuje po stavu "Osobní odběr". Je tak možné lépe evidovat reálný stav objednávky v e-shopu a případně navázat další komunikační e-maily.

  • Přidání og:image tagu pro produkty, nyní se bude při sdílení odkazu na sociálních sítích zobrazovat fotka produktu. Open Graphu se plánujeme v blízké budoucnosti více pověnovat.
  • Přidána země doručení do objednávkových e-mailů.

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru