Upravit stránku

Rozjeďte svůj byznys jako SECA Borohrádek

Pro společnost SECA Borohrádek jsme vybudovali
e-shop, který slouží jako hlavní prodejní kanál, a web pro podporu značky. Abychom dosáhli cíle, zvýšení tržeb, navrhli jsme komplexní marketingovou strategii. Některé služby byly jednorázové a některé provádíme pravidelně každý měsíc.

Velmi podstatnou součástí celé strategie jsou PPC služby. Stále snižujeme náklady na PPC, a přitom zvyšujeme hodnotu konverzí. SECA tedy dává do PPC méně peněz než třeba před rokem, ale výnosy z PPC má větší.

Úkolem PPC je přivést návštěvníky na e-shop. O tom, jestli nakoupí, už víceméně rozhoduje kvalita struktury e-shopu a obsah na stránce, kam jsme návštěvníka vedli.

Proto je e-shop postavený na pravidelném budování obsahu. Založili jsme magazín, do kterého každý měsíc přispíváme články zaměřené na koncového zákazníka i na odborníky (podlaháře).

Kategorie e-shopu optimalizujeme na hledaná klíčová slova. Koupě dřevěné fasády nebo podlahy je poměrně vysoká investice - právě texty pomohou zákazníkovi rozhodnout se a nakoupit.

Pozornost jsme věnovali také linkbuidingové strategii. Zjistili jsme, kde chceme budovat zpětné odkazy, které budou pro e-shop přínosné. Odhalili jsme mezery a díky této strategii je dokázali vyplnit. Přivádíme tak na e-shop nové návštěvníky, kteří mohou nakoupit. O to se už postará samotný obsah.
Nechybí ani pravidelná webová analytika. Zjišťujeme výsledky a podle nich nadále upravujeme dlouhodobou strategii. Odměnou jsou skvělá čísla. Prostě perfektně fungující e-shop.

SECA se mezi výrobci dřevěných palubek
a podlah rozhodně neztratí

(meziroční srovnání 2015/2016)

Nahoru