Upravit stránku

Takhle vznikají úspěšná řešení

Web je pro RD Rýmařov hlavní komunikační kanál. Koupě domu je běh na dlouhou trať, rozhodování na celý život. Potřebují proto, aby je lidé nejen našli, ale zejména si v ně vybudovali důvěru.
Naše první kroky vedly do závodu RD Rýmařov. Vyzkoušeli jsme si, jaké je to být jejich zákazníkem. Poznali jsme nákupní proces a díky tomu jsme mohli navrhnout vhodnou strukturu webu a průběžnou správu online marketingu.
Navrhli jsme tvorbu nového webu a online marketingovou strategii založenou především na budování obsahu.
Sami jsme poznali, že nový web prostě potřebujeme. Navržená strategie přesně odpovídá typu našeho zákazníka.
Lucie MATULOVÁ, DiS.

marketing a propagace RD Rýmařov

Začali jsme s průběžnou tvorbou obsahu. Podle redakčního plánu píšeme články do magazínu, newslettery a novinky. Přidáváme také unikátní popisky ke každému domu a vylepšujeme stávající stránky.
Nejčastějšími zákazníky RD Rýmařov jsou mladé rodiny. Proto na Facebooku pravidelně tvoříme příspěvky, reagujeme na komentáře a dotazy fanoušků, pořádáme soutěže. Nezapomínáme ani na Instagram.
Abychom nepřišli o potenciální zákazníky, investujeme do remarketingových kampaní. Ty nám pomáhají nejen v návštěvnosti, ale i v budování silnějšího brandu.
Výsledky sledujeme a strategii podle nich průběžně upravujeme. Zjistili jsme například, že mezi nejnavštěvovanější články patří rozhovory se zákazníky. Proto se soustředíme hlavně na ně.
Jak tvorba webu, tak jeho marketingový rozvoj a náměty na vylepšení, byly velmi úspěšné. Spolupráce nás baví a rádi se pouštíme i do kreativnějších projektů jako byla infografika Cesta stromu životem.
Lucie MATULOVÁ, DiS.

marketing a propagace RD Rýmařov

Výsledky RD Rýmařov? Ty jsou!

(meziroční srovnání 2014/2015)

Zaznamenali jsme výrazné zvýšení poptávek po našich domech. Kalendář máme plný na třičtvrtě roku dopředu. Tento úspěch z velké části přičítáme právě promyšlené marketingové strategii.
Lucie MATULOVÁ, DiS.

marketing a propagace RD Rýmařov

Nahoru