Co se na workshopu naučíte?

Jak fungují textyv online prostředí

Představíme vám, na jakých principech funguje online obsah a co všechno je klíčové pro jeho maximální úspěšnost. Projdeme si jeho strukturu, konkrétní části, nejčastější chyby při jeho tvorbě i to, jak ho co nejlépe prezentovat, aby se stal nadčasovým a fungoval léta letoucí.

Proč je důležitése zalíbit i vyhledávačům

K čemu mít skvělý text, když by ho nikdo nenašel? Pobavíme se o klíčových slovech, jež přivádí relevantní publikum, které vyšperkovaný copywriting podnítí k akci. Společně vytáhneme pár (nejen) SEO es, díky kterým nepřijdou vaše texty nazmar a budou dokonale vyhledávatelné.

Důležitost cílových skupin a originální komunikace

Podíváme se na to, proč je klíčové mít správně vydefinované cílové skupiny. Řekneme si, jak k nim správě promlouvat vhodně zvoleným tónem komunikace, abyste je maximálně zaujali. Mimo jiné vám prozradím důležitost znalosti chování čtenářů v online prostředí.

Jak vlastně psáta kde hledat inspiraci

Společně se podíváme také na proces tvorby obsahu a jeho fáze. V průběhu workshopu vás zcela jistě potěší praktické úkoly, díky kterým si budete moci vyzkoušet copywriterské řemeslo na vlastní tužku. A za odměnu vám prozradíme, kde všude a kým se můžete ve světě copywritingu inspirovat.


Naše školení v číslech

Držte krok s trendy, vzdělávejte se a rozvíjejte svou firmu. Sociální sítě, grafika, projektové řízení nebo PPC reklama? Vyberte si z široké nabídky vzdělávacích akcí, které pro vás máme.

Kdo vás seminářem provede?

Aneb seznamte se s naší lektorkou

Martina Skutilová Vedoucí content marketingu

Martina sesbírala během své copywriterské praxe spoustu vědomostí a zkušeností. V rámci jednotlivých týmů pomáhá tvorbou obsahů a marketingových strategií klientům k dosažení jejich cílů. Kreativní tvorbu na rozmanitých projektech prokládá vzděláváním a rozvíjením se, aby jí nejen ze světa content marketingu nic neuteklo. Martina však nevládne pouze psaným slovem a skvělými nápady, ale i komunikačními dovednosti a nadáním předávat své zkušenosti a znalosti dalším.
Martina Skutilová

Pro koho je seminář určen?

  • Pro začátečníky,
    které láká svět copywritingu, ale zatím nenašli odvahu do něj vstoupit.
  • Pro majitele firem,
    kteří si chtějí tvořit kreativní obsah sami – od článků až po příspěvky na sociální sítě.
  • Pro markeťáka, správce sociálních sítí a další kreativce,
    kteří budou tvořit obsah napříč různými komunikačními kanály.

Co říkají na naše semináře účastníci?

„Moc mi seminář pomohl! Děkuji za jednoduchou, praktickou ukázku práce s programem. Webinář bych klidně uvítala celodenní. Myslím, že by bylo stále co se učit a co nám předat.“
„Aneta byla úžasná - připravená, srozumitelná, příjemná, lidská. Pochvalu si 100% zaslouží. Workshop byl praktický, plný konkrétních příkladů a neocenitelných tipů z vlastní zkušenosti. Děkuji.“

„Ráda bych Vám touto formou poděkovala za báječné semináře, které pro nás připravujete. Absolvovala jsem dnešní Instagram a nedávný LinkedIn.“

„Vaše semináře jsou nejen inspirativní a očiotevírající, velice trefné, jednoduše, a přitom přesně definované, bez vedlejší „omáčky“. Dále je zde i spoustu vedlejších podmětů, které nás posluchače mohou inspirovat.“

„Děkuji, že tyto semináře pořádáte. Jsou moc zajímavé pro obecný přehled. Čím více konkrétních případů a využití, tím lépe.“

„Perfektně odprezentováno, vysvětleno. Jasné, stručné, přehledné.


Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti