Upravit stránku

Komunální technika pro celou zemi

V Pardubickém kraji najdeme mnoho sympatických menších či větších firem. Mezi nimi se ale vyjímá Agrometall z Heřmanova Městce. Tento dodavatel a výrobce komunální, zemědělské i zahradní techniky je tu už od roku 1993.  A má internetový marketing, který mu pomáhá přivádět poptávky. I díky tomu společnost dodává komunální techniku i takovým náročným zákazníkům, jako je Špindlerův Mlýn.

Když nás z Agrometallu v roce 2015 oslovili, přesně věděli, co od nás budou chtít. Větší odbyt produktů, zviditelnění a modernizaci stránek. A co chtěli, to od nás dostali!

Naše spolupráce

„Pro internetový marketing jsme se rozhodli, protože jsme chtěli zvýšit prodej našich produktů a zviditelnit svou firmu na trhu. To, co jsme očekávali, se naplnilo. Tržby rostou a ozývá se nám více zákazníků. Jsme rádi, že jsme si zvolili právě eBRÁNU.“
Petr Bohuněk spolumajitel firmy Agrometall

Snadno ovladatelný web

Webové stránky měly být hlavně přehledné a jejich administrace lehce ovladatelná. Přesně to náš eBRÁNA web splňuje. Zákazník si sám může spravovat stránky, připravovat novinky a měnit služby podle aktuální sezónnosti. Aniž by musel složitě kontaktovat administrátora.

Chci vědět víc

On-line marketing přivádí Agrometallu stále více zákazníků

Stroje, které Agrometall svým zákazníkům dodává, jsou unikátní vlastní konstrukcí i pečlivou montáží. Už to je skvělým základem pro dobrý marketing. Pro takového zákazníka je totiž radost pracovat. Naši specialisté na online marketing Agrometallu doporučili PPC reklamy, úpravu textů a spravování databáze zákazníků. A v meziročním srovnání jednotlivé služby přinesly výsledky. Navíc díky spravování online marketingu víme, ze které oblasti zákazníci na web přicházejí a zda se vracejí, kterým stránkám je nutné se ještě věnovat a které jsou nejúspěšnější. Víme třeba, že oproti roku 2016 přišlo v roce 2017 z webu o 75 % více poptávek. To už je něco, že?

Agrometall své cíle naplnil

Cílem Agrometallu bylo zvýšit povědomí o společnosti a získávat více poptávek přes online prostředí. Cíle se nám podařilo naplnit pomocí komplexního balíčku služeb online marketingu. Ten zahrnoval především optimalizaci stránek, která přinesla meziroční nárůst přístupů na web z přirozeného vyhledávání o 38 % a souběžně s tím nám vzrostly i přímé přístupy, tedy zadání adresy agrometall.cz - s tím souvisí růst povědomí o značce a budování brandu Agrometall. Tento nárůst byl o neuvěřitelných o 52 % oproti loňskému roku. Celkem pak tyto dva zdroje přinesly o 338 % více poptávek oproti loňskému roku. K růstu poptávek nám výrazně pomohly i placené kampaně, pomocí kterých jsme dovedli o 520 % více.
Aneta BenkováSpecialista online marketingu eBRÁNA
Když bychom měli spolupráci zhodnotit, určitě bychom všem ostatním služby eBRÁNY doporučili. Nám pomohly přesně v tom, co jsme od toho očekávali.
Petr Bohuněkspolumajitel firmy Agrometall
Nahoru