Upravit stránku

A jak to bylo s webem pro ROLTECHNIK? Hlavním myšlenkou webu bylo představit katalogové série produktů jak se sluší a patří. Velkou výhodou tohoto webu je, že zákazníci mají všechno pohromadě. Krásné fotky, detailní popisy produktů, představení servisní sítě i samotného prodejce. Navíc mají možnost poslat přes formulář jakýkoliv dotaz a téměř okamžitě dostanou odpověď.

Webová stránka je navíc doplněna zajímavou grafikou. Na zákazníky tedy nečekají pouze potřebné informace, ale také fiktivní postavičky představující důležité vlastnosti společnosti. Takový Roltarzan, který si koupání v renomovaných vanách nemůže vynachválit, určitě nezůstane bez povšimnutí. Touto webovou prezentací spolupráce rozhodně nekončí. Nyní svědomitě pracujeme na eshopu s náhradními díly a pečlivě se staráme o všechny online aktivity. 

Galerie reference ROLTECHNIK a.s.

1

Promyšlenou online marketingovou strategií jsme zvýšili tržby eshopu o 67 %

Tvorbě eshopu outlet.roltechnik.cz předcházela důkladná analýza z pohledu internetového marketingu. Nový internetový obchod je proto přizpůsoben na míru cílové skupině zákazníků, charakteru zboží i potřebám vyhledávačů. Výpis produktů je vytvořen přehledně s důrazem na čisté fotky a zvýhodněnou cenu. Produkty si navíc můžete vzájemně porovnávat podle technických parametrů a ceny.

Prodeje nabízených produktů významně podporuje promyšlená online marketingová kampaň, díky které se nám podařilo zvýšit tržby až o 67 %. Promovali jsme ten nejprodávanější produkt e-shopu – sprchové kouty a klient nám platil za tzv. obratový marketing. To znamená, že jsme si s klientem domluvili procentuální provizi z obratu, který se nám podařilo přinést nad rámec schváleného limitu (cílového stavu). O spokojenosti s naší prací svědčí mimo jiné fakt, že nás společnost ROLTECHNIK doporučila již dvěma svým partnerům.

Outlet ROLTECHNIK zamířil i na Slovenský trh

Po úspěchu s prvním projektem jsme se pustili do dalšího – slovenského outletu. Naši online specialisté dostali hned dva úkoly:

  1. Zvyšovat přirozenou návštěvnost outletového eshopu
  2. Přivádět na eshop nakupující návštěvníky

Přirozenou návštěvnost podporují zejména kvalitními a originálními popiskami všech produktů, ve kterých nezapomínají na klíčová slova. Odpovídají na otázky zákazníků v sekci Poradňa a nezapomínají ani na SEO optimalizaci každé stránky. Dále cílí PPC reklamy na nejprodávanější produkty a produkty exportují také na zbožové srovnávače.

O společnosti ROLTECHNIK a.s.

Společnost ROLTECHNIK, a.s., se zabývá prodejem koupelnového zařízení. V nabídce třebařovské firmy zákazníci naleznou vše od sprchových koutů až po hydromasážní systémy.

Nahoru