Upravit stránku

Naše spolupráce začala již před několika lety redesignem domovské stránky Seca, následně jsme vytvořili i e-shop s palubkami a nastínili první strategii pro internetový marketing. Od té doby online světem frčíme společně.

A kam jsme to společně dotáhli?

Ke skvělým výsledkům. Jedním z hlavních cílů e-shopu prodávajícího dřevěné palubky bylo zvýšení návštěvnosti. Což je ostatně jeden z nejobecnějších, ale také nejčastějších cílů, které si weby a e-shopy nastavují. V tomto případě se nám povedlo meziročně nakopnout návštěvnost o 32 % a jedeme dál. A čemu za to vděčíme? Odpověď je stejná. PPC reklamě. Ještě vás máme k PPC kampaním přemlouvat?

Veškeré naše služby se odráží od analýz a reportů, které pro Secu zpracováváme. Hodně nám pomohla i tvorba redakčního plánu, kterého se jak my, tak klient, držíme. Máme jasně rozdělené úkoly – my píšeme články, klient si spravuje Facebookovou stránku a tvoří newslettery.

růst obratu

Dalším neméně důležitým cílem byla a stále je maximalizace obratu. I tohoto cíle se nám společnými silami snaží dosáhnout. Meziročně se obrat zvýšil o necelých 50 %. Nyní se pozornost přesouvá na novou kategorii a to Feelwood.cz, která je zaměřena na masivní podlahy.

Veškeré výsledky reportujeme. Klient tak má kompletní přehled o aktivitách a výsledcích. Díky komunikaci jak se specialisty, tak s obchodními zástupci, kteří jsou pro klienty něco jako průvodci online světem, navíc problematiku chápe a ví, co může od internetového marketingu chtít a očekávat.

"S tímto klientem je velmi dobrá spolupráce. Vzájemná setkání se odehrávají na kvartální bázi, kde prezentujeme naše výsledky. Doposud se nám daří meziročně navyšovat obrat e-shopu - letos je to prozatím o 48%.
Kromě výkonostního marketingu připravujeme také obsahovou strategii - vždy na 6 měsíců dopředu. Spolu s klientem vymýšlíme zajímavá témata, která jsou dobrým zdrojem informací pro koncové spotřebitele."

- Petra Tamchynová, specialistka online marketingu

Nahoru