Upravit stránku

Jaké řešení jsme pro Olfin Car Palace našli?

Jedním z nastavených cílů olfincarpalace.cz bylo zvýšení návštěvnosti webu. Toho jsme docílili pomocí PPC kampaní, které se jako investice osvědčily, a to znamená jediné: Zvyšujeme rozpočty! Často není nutné investovat při první příležitosti moc, aby výsledky byly viditelné. Výsledky pak sami klienta přesvědčí, zda stojí za to vrazit do internetového marketingu o něco víc.

Další službou, kterou pro olfincarpalace.cz zastáváme je také správa facebookových stránek, která slouží zejména ke komunikaci s klienty a jako místo, kde se Olfin Car Palace dělí se zákazníky o novinky z oboru, autosalonu, ale také z jejich týmu. Mezi další cíle pak samozřejmě patří dlouhodobé zvýšení celkové poptávky. Té na webu, ale i přímo v autosalonu.

"S autosalonem Olfin Car Palace úspěšně rozvíjíme spolupráci. Začínali jsme recenzí jednotlivých modelů vozů a remarketingem. Nyní kromě toho spravujeme PPC kampaně pro jejich autorizovaný servis a vytváříme příspěvky pro Facebook. Již druhý rok jim také pomáháme s propagací akčních kampaní - ať už se jedná o prodej vozů nebo představení nových modelů. V tom případě připravujeme cílené PPC kampaně ve vyhledávání, remarketing a také kampaně a příspěvky na Facebooku. Ty bývají vtipné až provokativní. Možná i díky tomu se jeden z námi vytvořených příspěvků dostal do manuálu jedné ze značek vozů pro příští akci."

Zuzana Kábelová, specialistka online marketingu

Lámeme rekordy v prodejích

Mezi naše další „bomby“, které nakoply jak návštěvnost, tak poptávky, jsou jednorázové akce. Taková akce zahrnuje zapojení víceméně všech nástrojů a s vhodným zacílením je pak velmi efektivní. V případě Olfin Car Palace se využívají poměrně často, v průměru jednou za měsíc. A co přináší? Již loňský leden byl pro našeho partnera rekordním, co se počtu prodaných aut týče. Jenže co je ještě lepší? Překonat sám sebe. Následující leden jsme společně tento rekord znovu pokořili!

Za posledních 6 měsíců vzrostla návštěvnost webu o 16 % a počet poptávek z webu poskočil o 7 % nahoru. A my se nemůžeme dočkat, jaká čísla přinese další spolupráce.

Nahoru