Upravit stránku

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Stránka "O firmě"
Detail produktu
Výpis produktů

O klientovi a řešení

Firma UNION COSMETIC pronikla do světa kosmetiky v roce 2002.  Rok nato svoje místo výrazně posílila objevením ideálních podmínek pro vývoj a výrobu originální české kosmetiky ve vlastním závodě, zasazeného do malebné české přírody. V jejich širokém portfoliu kvalitních výrobků se snoubí nadčasové trendy a kouzlo tradiční výroby. Zákazníci tak drží ve svých rukou produkty, dopřávající tělu luxusní péči, jenž vykouzlí na tváři nejeden spokojený úsměv. A tuto jedinečnou péči poskytuje návštěvníkům také online podoba nového webu.


Vznikl tak moderní a responzivní web, kde vás potěší nejenom nadčasový design samotných kosmetických produktů, ale také webu. Design je podpořen i po technické stránce, neboť silnou předností je, že se na něm velmi rychle zorientujete a najdete veškeré informace. S novou podobou se stránky staly moderní platformou, kde najdete jednotlivé kosmetické produkty, ale také jedinečný obsah zpracovaný originálním způsobem.

A jak je s řešením od nás
spokojený klient?

„S naší spoluprací jsem opravdu spokojený, proto nemohu vybrat jiné bodové ohodnocení než to nejvyšší. Mám radost, že aktuálně nepotřebujeme nic řešit s technickou podporou. Nicméně, pokud by se přece jenom něco stalo či pokazilo, nemám žádné obavy. Reakce technické podpory je vždy opravdu velmi rychlá. Využívám editoru, se kterým se pracuje velmi dobře. To, co mě těší, je vzhled stránek. Jediné, kde bych vyladil nějaké ty detaily, je internetový marketing. Ale to není žádnou překážkou, protože vše, na čem se dá pracovat a vylepšovat je pro nás skvělou příležitostí a výzvou.“
Jiří Szöke

Správce webových stránek


O klienta se dlouhodobě stará
Jiří Kazda

„Kořeny naší komunikace sahají až do roku 2009. Nejprve jsme spustili novou podobu webu. Během dlouholeté spolupráce dostal prostor také internetový marketing. Dále v roce 2018 vznikl i e-shop a o rok později se o slovo a modernější tvář hlásily webové stránky, proto došlo k jejich vylepšení. 

Na webu najdete skvělé kosmetické rady. Rok s českou kosmetikou vám totiž nabídne padesát dva tipů, jak si po celý rok užít kvalitní české kosmetiky. Vytvořili jsme brandové strategie a pracujeme také na facebookových stránkách. Tím je podpořena symbióza s inovativním vývojem nových kosmetických produktů a značek. A jejich originální prezentaci může zajistit jenom moderní web s jasně definovanou strukturou a vyšperkovanou technologií, stejně jako je vývoj a technologie samotných kosmetických produktů.“  

Jiří Kazda

Odborný konzultant

  • Typ řešení:Tvorba webu
  • Obor činnosti:Výrobce drogerie a kosmetiky
  • Sídlo společnosti:Královéhradecký kraj
Nahoru