Upravit stránku

Není to až tak dlouho, co jste se mohli o Martině Jandové dočíst na našem webu poprvé.  A přesto se na nás opět obrátila. Proč? Protože stačí pár let a web zestárne. Zestárne tak, že požadavkům dnešních návštěvníků prostě nestačí.

"Hlavním důvodem přechodu byl responzivní design. Z desktopu na web chodí již jen 35 % návštěvníků, všichni ostatní přicházejí z mobilů a tabletů.

Vzhledem k tomu, že web obsahuje velké množství článků (receptů a referencí), tak bylo celkem náročné web přeplnit (cca 300 stránek). Zároveň bylo z důvodu zachování návštěvnosti z vyhledávačů potřeba řešit i zachování URL adres a meta dat, což naštěstí produkty eBRÁNY umožňují. Dále jsme využili možnosti štítkování novinek. Díky této funkci se nyní dá velké množství článků  snadno filtrovat.


Už na původním webu jsme využívaly propojení s MailChimpem, ale s novým webem jsme spustili v MailChimpu i automatické Welcome a RSS e-mailingové kampaně."

Vymazlená typovka

I přes to, že nový web Martiny Jandové nemá složitý individuální design, působí velice moderně a kompaktně. Vychází z našeho typového řešení (B). Díky drobným kodérským úpravém, jako je např. přesun rozcestníku, jsou nejdůležitější sekce na obrazovce počítače viditelné nad okrajem.

Individuální úpravou prošly i tabulky ceníku v sekci ceník nebo BMI kalkulačka. Vše ostatní je složeno ze standardních funkcí eWebu, které obsahuje každé naše typové řešení.

Martina Jandová

"Jsem nadšená z mých nových webových stránek. Jsem ráda, že toto nadšení nesdílím sama, ale dostávám pozitivní zpětnou vazbu i od mých klientů . Líbí se jim responzivní web, který jim zjednodušil a ulehčil hledání receptů.

Dostala jsem nabídku na spolupráci s časopisem Dieta. Jako důvod, proč si vybrali zrovna mne, uvedli, že když hledali nějakého výživového poradce na internetu, zaujali je moje stránky a na základě toho se mi ozvali. e-BRÁNO, moc děkuji za skvělou spolupráci. Vaše služby můžu vřele doporučit i ostatním. "

Nahoru