Upravit stránku

Budeme se opakovat, když připomeneme, že peníz vražený do internetového marketingu není výdaj, ale je to investice. V nejlepším případě se vám investice totiž mnohokrát vrátí. Ať už v podobě vyšší návštěvnosti webu, nárůstu počtu poptávek, navýšení obratu nebo prostě v tom, že vás a váš brand bude každý znát.

U Maron.cz byl hlavní cíl formulován poměrně jednoduše: „Zvyšte poptávku po našich produktech". A to jsme taky udělali. Díky PPC kampaním a Facebook ads jsme přivedli mnohonásobně víc zákazníků na web. Kampaně nezapomínáme přizpůsobovat sezónosti. A co je důležitější, tito zákazníci potom odeslali o 80 % více formulářů s jejich poptávkami než v minulém roce.

Pomáháme také s pravidelnými novinkami publikovanými na webu a zveřejňovanými PR články. Zajímavým nástrojem je v tomto případě také linkbuilding.

Linkbuilding

Linkbuilding je činnost, která vede k propagaci webových stránek přes navazování určitých partnerství. Ta se pak promění v získávání zmínek v podobě textu, obrázku, odkazu či loga. To vede dlouhodobě k lepší viditelnosti klientova webu tam, kde se potenciální zákazníci pohybují a kde ho také s velkou pravděpodobností hledají.

"Firma Maron je náš dlouholetý zákazník, se kterým je skvělá spolupráce. Poptávka po jejich produktech je velmi ovlivněna sezónou. Z tohoto důvodu máme připravený celoroční plán jednotlivých činností, díky kterému můžeme pružně reagovat na sezónní výkyvy a vytěžit tak z každého období maximum."

- Petra Tamchynová, specialistka online marketingu

Nahoru