Upravit stránku

Jaké jsou ingredience úspěšného receptu?

Jak tedy o sobě může dát e-shop pořádně vědět? Samozřejmě díky využití nekonečných možností online marketingu se kterými eBRÁNA ráda svým zákazníkům pomůže. Najít optimální řešení, které bude mít efektivní výsledky se podařilo i v případě e-shopu kalhotky-podprsenky.cz, který, jak už je z názvu patrné, prodává spodní prádlo

Pro e-shop nastavujeme a následně spravujeme PPC kampaně. Dále tvoříme dvakrát do týdne zajímavý newsletter plus věnujeme speciální pozornost svátkům a narozeninám zákazníků, což zejména ženy obzvlášť těší. Zároveň jsou produkty e-shopu snadno dohledatelné v porovnávačích zboží a nedáváme zákazníkům šanci zapomenout na jejich dřívější návštěvu díky dynamickému remarketingu na Facebooku.

Zvýšení návštěvnosti
e-shopu až o 70 %

zvyseni navstevnosti

Naše práce na internetovém marketingu pro e-shop kalhotky-podprsenky.cz se může pyšnit fantastickými výsledky. Zvýšení návštěvnosti o 70 % během jednoho roku. To číslo mluví samo za sebe, no ne? Tržby se podařilo zvýšit o celých 25 % a skvěle se nám ve strategii osvědčily i newslettery, díky kterým se z návštěvníků stali ve 4 % případů zákazníci. 

Jak to vidíme my?

"S klientkou jsme loni připravili strategii a plán na rok 2017. Nyní podle něho plánujeme činnosti a snažíme se plnit stanovené cíle, což se nám daří (za poslední kvartál přeplnění plánu obratu o 49 %, průměrná hodnota objednávky je oproti plánu o 20 % vyšší). Klientce kromě placených kampaní dobře fungují newslettery, které pravidelně rozesíláme a které tvoří třetí největší část obratu. Kromě klasických newsletterů jsme připravili také několik automatických, které pobízejí zákazníky k opakovaným nákupům."

- Zuzana Kábelová, specialistka online marketingu

Ukázka z e-shopu

1
Nahoru