Upravit stránku

eBRÁNA se kromě dodání svého vlastního redakčního systému WebArchitekt podepsala rovněž pod informační strukturu, design i on-line marketingovou podporu webu. Barevně web čerpá z firemní identity ETA a tematicky je založeny na vizuálech výrobků a lidí, kteří je používají. Výsledný dojem webu tak dokonale souzní se sloganem „TADY JE DOMA.“ Z funkčních prvků webu ETA stojí za zmínku například bannerový slider na domovské stránce či produktový on-line katalog.

V roce 2011 se osamostatnil internetový obchod ETA

K důležité změně v on-line komunikaci společnosti ETA došlo v roce 2011. Tehdy proběhlo oddělení korporátního webu a eshopu. Také tento projekt dostala na starost eBRÁNA a internetový obchod ETA od té doby běží na specializovaném softwarovém řešení eBRÁNA eshop.

Galerie reference ETA a.s.

1

ETA má od nás i pěknou řádku mikrowebů

V roce 2012 realizovala eBRÁNA facelift webu, jehož cílem bylo sladit on-line komunikaci s právě probíhající televizní kampaní. Do roku 2012 se také značně rozšířil počet produktových, kampaňových a informativních microsites, které eBRÁNA pro společnost ETA vyrobila. Byly to například stránky Unibag , Etapekarna , Historie ETA a Prodlužka ETA. Posledně jmenovaná microsite vybojovala stříbrnou medaili v prestižní anketě Internet Effectiveness Awards.

Kreativní mikrostránka „Prodlužka ETA“

Dominantou stránky „Prodlužka ETA“ je tematická infografika, jejímž hlavním motivem je, jak jinak, prodlužovací kabel neboli prodlužka. Prodlužka neodmyslitelně patří k elektrospotřebičům a těžko bychom hledali kreativní ztvárnění akce, které by lépe zapadlo do komunikace značky.

Co se obsahu týče, stránka není zahlcena textovými informacemi, těžiště sdělení spočívá na obrazové komunikaci. „Přicházíme s jednoduchým sdělením, tak proč jej zbytečně balit do dlouhých vět?“, říká Lukáš Čermák, specialista na internet a vztahy se zákazníky ze společnosti ETA . Podoba microsite zapadá do komunikační linie, kterou ETA a eBRÁNA na internetu dlouhodobě razí. Stejný rukopis byste našli na korporátním webu společnosti, ale také třeba na stránce věnované historii značky.

ETA pekárna

Pro společnost ETA a.s. jsme také spustili webovou microsite specializovanou na její produkt, pekárnu ETA Duplica Vital. Na webu se návštěvník dozví řadu důležitých informací o domácí pekárně a jejím používání. Pokud ale nenalezne odpověď na svou otázku, může se zkontaktovat s odborníky společnosti ETA pomocí formuláře.

Unikátní web Unibag

Dalším projektem byly webové stránky Unibag, ktere slouží jako vyhledavač pro typy sáčků značky Unibag, které je možné použít pro více než 2 000 modelů vysavačů. 

K vyhledávání sáčků je použitý fulltextový vyhledávač s našeptávačem. To znamená, že vyhledávání je snadné a rychlé, stačí pouze zadat typ vysavače. Vhodný sáček je pak možné okamžitě zakoupit v internetovém obchodě společnosti ETA.

Švýcarská kvalita Valera si své stránky zaslouží také

Společnosti ETA, a.s., jsme dále spustili další mikrostránky valera.cz. Tentokrát jsme se věnovali prémiové značce Valera, která se již více než 55 let specializuje na profesionální péči o vlasy. Webová prezentace se jednoduše soustředí na přehled spotřebičů, což je právě to, co vlasoví stylisté a kadeřníci z celého světa hledají.

O společnosti ETA a.s.

Společnost ETA vznikla už v roce 1943 a na českém trhu tak představuje tradiční značku. Její znalost mezi českými spotřebiteli dosahuje až 96 %, přičemž v průměru téměř každá domácnost vlastní alespoň jeden výrobek značky ETA.

 

Nahoru