Upravit stránku

Symbióza české preciznosti a švýcarské kvality - to je Vac-Star

Krásné zakázky s příjemnými klienty jsou to, co nás baví nejvíc. Proto, když nás oslovil pan Petr Kopečný z marketingu Vac-Star, hned jsme se začali těšit, co spolu vymyslíme. Firma potřebovala strategii pro obsah, nový šťavnatý web a internetový marketing, který láká.

Vac-Star totiž není ledajaká firma. Jde o švýcarskou společnost, která už 40 let vyrábí a dodává balicí stroje a vakuovací techniku kulinářským nadšencům i restauracím. Přístroje se ale vyrábí u nás v Čechách – v Čívicích u Pardubic. Vac-Star je tu vždy, když potřebujete špičkovou techniku pro přepravování a uchovávání potravin nebo když chcete proniknout do tajemství metody Sous-Vide.

Naše spolupráce

„Spolupráce začala schůzkou s obchodním zástupcem, se kterým jsme konzultovali náš záměr vytvoření nové firemní prezentace. Nyní máme všechny požadavky vydefinované a napřímo komunikujeme s copywritery, PPC specialisty a odborníky na sociální sítě. Jednou měsíčně se scházíme s obchodním zástupcem a výsledky si vyhodnocujeme.“
Petr Kopečný Obchod a marketing společnosti Vac-Star

Aby Vac-Star znali všichni…

Vac-Star chtěl, aby jeho jméno proniklo do mysli všech kulinářů. Zákazníci firmy totiž nebývají jen profesionálové z gastro oblasti, ale i labužníci z domácností, kteří chtějí vyšperkovat svou kuchyň. Měli by si říct, že vybavení od Vac-Star je přesně to, co potřebují. Tuhle výzvu jsme si nemohli nechat ujít. 

K tomu, abychom zvýšili povědomí o firmě, bylo nutné posbírat síly a odborníky napříč celou eBRÁNOU. PPC specialisty, copywritery, odborníky na internetový marketing i specialisty na sociální sítě. Všichni jsme se pustili do práce a vytvořili skvělý e-shop s online službami, které se zákazníkovi doopravdy líbí. A hlavně mu přinášejí výsledky!

E-shop připravený na velký byznys

Dobrý základ je vším. Proto od nás má Vac-Star eBRÁNA e-shop 2.0 s příjemným uživatelským prostředím. Připravený je na více než 50 000 produktů i na různé platformy – počítač, mobil i tablet. Má toho ale mnohem víc. Třeba napojení na platební brány nebo na fakturační systémy.

Chci vědět víc

Vymazlená obsahová strategie

Kdo je zákazník firmy Vac-Star, na jakých komunikačních kanálech ho zastihneme a jak mu dáme takový obsah, jaký potřebuje? Toho, ke komu mluvíme, přeci musíme dobře znát! Na tohle všechno i na mnohem víc jsme odpověděli obsahovou strategií. Copywriterka se setkala se zákazníkem a dali dohromady vše potřebné pro její vypracování. Každý měsíc plánujeme a píšeme články, texty ke kategoriím i newslettery i další obsah pro cílové skupiny. Těch má Vac-Star víc, a tak na to musíme reagovat.

Díky tomu jsme věděli, kdo si pořizuje podobné vybavení do kuchyně, co by na internetu mohl chtít a jak se chová při nákupu. Takové nahlédnutí pod pokličku potenciálních zákazníků. Tvorbu obsahu propojujeme s činnostmi online marketingu, jako je optimalizace pro vyhledávače. A také se soutěžemi na sociálních sítích. Tahle strategie zapadá do sebe a postupně vytváří celek, který pokryje proces nákupu i následnou péči o zákazníky.

Vypečené soutěže na Facebooku

Sociální sítě hýbou světem, a tak nemohly minout ani společnost Vac-Star. Kromě příspěvků na profilu Vac-Star na Facebooku připravujeme úspěšné soutěže. Tahle komunikační linka je určená zejména pro kulinářské fanoušky a domácnosti, čemuž přizpůsobujeme komunikační tón. V budoucnu budeme pokračovat i na takové sociální sítě, jako je Instagram. Protože víme, že cílovou skupinu zastihneme i tam.

„Na sociálních sítích kromě článků příspěvků s pozitivní reakcí u cílové skupiny jsme připravili i soutěž o vstupenky SALIMA, která měla dosah téměř 60 000 uživatelů. Tato soutěž splnila náš cíl - tedy šíření povědomí o naší společnosti.“

Petr KopečnýObchod a marketing společnosti Vac-Star

PPC reklama, která láká

Jedním z dalších hlavních pilířů úspěšné internetové propagace jsou PPC reklamy. Ty, které spravuje Vac-Staru naše PPC specialistka Lenka, opravdu fungují. Na starosti je má od prosince 2017. Podívejte se sami:

PPC máme od prosince 2017 a do konce dubna se zvýšil celkový počet objednávek o 86 % a tržby o 89 %. Přičemž PPC kampaně na stránky přivádí 61 % veškeré návštěvnosti a podílí se z 32 % na celkovém počtu objednávek a z 35 % na celkových tržbách.

Lenka PanušováPPC specialistka eBRÁNA

Vychutnejte si Sous-Vide na blogu

Sous-Vide je stále oblíbenější metodou, která si klestí cestu moderní gastronomií. Milují ji gurmáni v restauracích a lidé si ji chtějí dopřávat i u sebe doma. Jak připravit šťavnaté steaky, zeleninu plnou vitamínů, nebo dokonce dezerty, na to všechno odpovídá blog Vac-Star, který jsme spustili. Zájemci na něm najdou hromadu receptů a mohou se o ty své podělit.

Rozhodně nekončíme, jedeme dál!

Taková spolupráce nám dělá radost. Zákazník se nemusí starat, co dělat, aby jeho online marketing fungoval. A my víme, že když přijdeme s nějakým dalším nápadem, poslechne si nás a rád s námi do toho půjde. Už se těšíme, co vymyslíme do budoucna!

„eBRÁNU bych určitě doporučil. Splnila všechna naše očekávání a velmi nám vyhovuje spolupráce s obchodním zástupcem, který velmi pružně řeší veškeré naše požadavky.“ 
Petr KopečnýObchod a marketing společnosti Vac-Star
Nahoru