Upravit stránku

Káva pro opravdové znalce

Frolíkova káva je vyhledávanou značkou pro všechny znalce a milovníky kávy. Tato značka si od roku 1992 buduje své pevné místo mezi nejkvalitnějšími českými výrobci kávy a od roku 2015 i povědomí ve světě internetu.

Společnost eBRÁNA jsem vybral na základě referencí, které jsem našel na internetu. Spolupráce začala v roce 2015, kdy jsem chtěl po eBRÁNĚ vytvořit nový e-shop, který bude moderní a bude splňovat veškeré kvality co do grafického zpracování a zviditelnění značky na internetu.
Jan Frolík, majitel pražírny v Borohrádku

Výborný e-shop pro výbornou kávu

E-shop jsme vystavěli na našem dřívějším řešení eBRÁNA eshop 1.4 a dle požadavků klienta ho propojili s Facebookem a Twitterem. Sociální sítě jsou výborným zdrojem nových zákazníků (především mezi mladými lidmi) a místem, kde můžete perfektně budovat vlastní značku a dlouhodobé, věrné zákazníky. Právě ti přináší firmám největší profit.

1
Se společností eBRÁNA jsem od začátku spolupráce velmi spokojený. Na mé požadavky reagovali vždy rychle a s tvorbou nového e-shopu nebyl sebemenší problém.
Jan Frolík, majitel pražírny v Borohrádku
1

Průběžný on-line marketing přináší v meziročním porovnání krásné výsledky

Však to znáte. Hezky česky nasypat do hrnku 1 až 2 lžičky kávy (co byla v obchodě v akci), zalít vodou z rychlovarné konvice, přidat mléko, kostku cukru a „turek“ je na světě. Co na tom, že ho pak pijeme třeba 10 minut i s lógrem na dně… 

Taková je realita. Takto si ještě mnoho z nás vychutnává kávu „na turka“. A to byl také námět pro jednu z našich jednorázových kampaní, které pro Frolíka realizujeme. Podobné kampaně propagujeme na Facebooku, v rámci PPC reklam a také pomocí newsletterů. A protože v kampaních netlačíme pouze na prodej, ale snažíme se zákazníky pobavit, skvělé výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Jan Frolík, současný majitel Frolíkovy kávy, převzal řemeslo od svého otce a 25. rokem pokračuje v rodinné tradici výroby vlastní kávy. Zrna pro Frolíkovu kávu pochází z plantáží po celém světě, avšak samotná pražená káva se prodává pouze v Česku. Pražírna stojí v Borohrádku nedaleko Hradce Králové a v současnosti v ní vyrobí zhruba 36 tun kávy ročně.
Jan Frolík, majitel pražírny v Borohrádku
Frolíkova káva vyniká naší rodinnou recepturou. Máme 5 směsí, které si sami mícháme a každý den pražíme dle aktuální spotřeby. Právě v tom je výhoda oproti kávě ze supermarketu. Pokud si zákazník objedná z našeho e-shopu, káva je čerstvá, nejdéle 48 hodin od upražení.
Jan Frolík, majitel pražírny v Borohrádku
Nahoru