Upravit stránku

Jak si vede nový web MARON?

Starý web českého výrobce stínicí techniky MARON CZ tvořilo neuvěřitelných 250 stránek. Celý web se tak stal velmi nepřehledným. Uživatelé, kteří přišli z vyhledávačů, tvoří největší část návštěvnosti. Na webu se ale ztráceli, což byl velký problém. Přišli jsme proto s návrhem zcela nového responzivního webu v redakčním systému eBRÁNA web.
Celý web jsme podrobili analýze a zvolili TOP 50 stránek, které mají nejvyšší návštěvnost. Tím, že jsme redukovali počet stránek, jsme sice o něco snížili návštěvnost, ale zvýšili jsme konverzi (počet odeslaných formulářů). A přesně o to nám šlo.
Provedli jsme analýzu klíčových slov a jednotlivá slova jsme přiřadili konkrétním stránkám. Zbytek nepotřebných „SEO” stránek jsme přesměrovali na nové TOP stránky. Tím jsme je posílili a odstranili zmatek ve struktuře webu.

Energii a finance, které jsme ušetřili přeplňováním širokého obsahu do nového webu, jsme raději věnovali do tvorby nového obsahu.

Postupně upravujeme všechny stránky tak, aby měly stejnou strukturu napříč celým webem a především vedly ke konverzi, tedy k odeslání kontaktního formuláře. Pravidelně publikujeme články a představujeme novinky.

Skvělým zdrojem návštěv webu maron.cz jsou také PPC reklamy kopírující sezónu. Přes zimu necháváme běžet pouze remarketing a retargeting. PPC přivedou návštěvníka na web, přehledná struktura a kvalitní obsah ho dovedou k odeslání kontaktního formuláře.

Maron žije i na Facebooku. Ve správě máme reklamní kampaně. Promujeme nejen produkty, ale také nové články a veletrhy, na kterých Maron vystavuje.

Přístupy z Facebooku se podílejí na celkové návštěvnosti a zároveň pomáhají budovat jméno značky Maron. Protože většina uživatelů navštěvuje Facebook na mobilech, je velmi důležité, aby byl nový web responzivní.

Web maron.cz se díky nové struktuře, obsahu a pravidelným online službám pyšní

(srovnání 1. kvartálu 2017 a 1. kvartálu 2016)

Starý web byl hodně nepřehledný, sami jsme cítili, že potřebujeme nový. Stejně jako sledujeme trendy ve stínicí technice, chceme držet krok i v digitálním marketingu.
Ondřej Behún

výkonný ředitel MARON CZ

Nahoru