Upravit stránku

Nový konverzní kód pro Sklik

Je to sice jen malá drobnost, ale velký skok pro Váš byznys. PPC systém Sklik přechází na novou verzi konverzního kódu. Co to znamená? Jednoduše řečeno získáte přesnější čísla o tom, jak si vedou Vaše kampaně.

Přesné měření = základ úspěchu

Sklik bude měnit k 1.6. měřící kód, aby mohl přesněji měřit konverze a měření bylo odolné vůči různým blokátorům. Nový konverzní kód je stabilnější. Předpokládaná změna může být v jednotkách procent.

 

O všechno jsme se postarali

Co teď musíte udělat? Vůbec nic. Změnu kódu jsme vyřešili za Vás automaticky. Stačí si pouze zkontrolovat, zdali máte kód v editoru vložen.

Přejděte do: Editor > Nastavení > Propojení > Seznam > Sklik ID pro konverze.

Nastavení Sklik ID pro konverze

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru