Upravit stránku

Doporučené produkty po vložení do košíku

Podpořte zvýšení hodnoty objednávky vhodným cross upsellem svých produktů. Nový prostor naleznete v mezikošíku, kde po přidání produktů můžete prezentovat další doplňkové produkty. 

Příprava produktů v administraci

V administraci vašeho e-shopu běžte na Záložku Marketing -> Akce a Slevy -> Doporučené produkty

Návod na správné přidání produktů

1. Klikněte na tlačítko přidat položku

2. Správně si nazvete položku. Ať je jednoznačná pro každou podkategorii budete potřebovat 3 položky. 

3. Výběr doporučeného produktu: Zde vybíráte jeden produkt buď konkrétní nebo nejlépe hodnocený z kategorie nebo výrobce. Ať máte pod kontrolou co nabízíte, doporučuji vkládat konkrétní produkt.

4. V omezení, můžete zobrazení doporučených produktů omezit na konkrétní skupinu a uživatele. 

5. Výběr produktu po přidání do košíku. Zde volíte produkt, kterému se budou zobrazovat doporučené produkty. Volit můžete konkrétní produkt, výrobce, celou kategorii a přidat omezení na cenu.

Při výběru kategorie se bere v potaz celá taxonomie. Tedy všechny podkategorie k vybrané kategorii.

 

6. Platnost. Zde již nastavujete jen platnost akce. Pokud nebude nastaveno nic, bude se zobrazovat bez časového omezení. 

Doporučení

  • Ideální forma je ke každému produktu přidat 3 doporučené produkty. 
  • Rychlejší volbou je nastavení 3 doporučených položek pro každou hlavní kategorii.
  • Pro rychlejší plnění využijte kopírování položky a následně jen úpravu doporučené položky. 
  • Zkontrolujte si že pro každý produkt, výrobce nebo podkategorii máte 3 záznamy.  

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Nahoru