Upravit stránku

Hlavní složkou preparátů od společnosti Folio Pharm je aktivní látka Oxalicum, kterou v Arménii objevil dědeček nynějšího majitele a zakladatele firmy, pana Hovhannese Sardarjana. Vlajkovou lodí společnosti je přírodní doplněk stravy Imunoxal, který se významně podílí na správném fungování celého těla.  

„V současnosti pracujeme především na rozvoji a naplnění e-shopu zajímavým obsahem. Připravujeme také informační web s individuální grafikou, který bude plný užitečného obsahu včetně poradny. Texty s klientem aktivně řešíme. Spravujeme také Facebook, kde vytváříme příspěvky a propagujeme doplňky stravy. Od spuštění projektu začátkem července 2018 nám meziměsíčně rostou návštěvy o 30 % a tržby. Vzhledem k tomu, že se jedná o neznámé doplňky stravy a e-shop s velmi úzkým sortimentem, je takový nárůst úspěchem.“

- Adriena Růžičková, specialistka online marketingu

A co říká na spolupráci klient?

„Redakční systém eBRÁNY je na vysoké úrovni. E-shop se mi velmi líbí a myslím, že i když se jedná o šablonu, vypadá velmi dobře. Vyzdvihnul bych celý nákupní proces, který se ukázal jako funkční. Vybral jsem si eBRÁNU proto, že jsem nechtěl jen někoho, kdo mi vytvoří e-shop, ale kdo se postará o kompletní online marketing. Hodně jsem řešil také texty, které mají svá specifika a kde řešíme v podstatě každé slovíčko. Líbilo se mi, jak máte texty vyřešené na webu eBRÁNY a i na svém e-shopu jsem s nimi spokojený a copywriting bych doporučil. 

Systém používám hlavně na evidenci firem, osob a úkolování. Velmi mi vyhovuje možnost propojení e-mailu a konkrétní aktivity.“

 

Sardarjan HovhannesMajitel firmy Folio Pharm s.r.o.

O zakázku se postaral Jirka Kazda

„Pan Sardarjan zná eBRÁNU, protože kolem ní každý den chodí. Samozřejmě si nás předtím trochu proklepnul, než nás oslovil. Přišel s velmi zajímavým projektem a požadavkem, abychom nejen vytvořili web a e-shop, ale hlavně abychom se starali o celý online marketing. A tak to celé začalo.

Proběhly první schůzky se specialisty, následovaly analýzy a psaní prvních obsahů, kterými si pan Sardarjan ověřoval, jestli celou problematiku vůbec zvládneme. Kromě toho jsme zajistili kompletní DTP - navrhli jsme nové logo, vizitky, krabičky produktů dostaly úplně nový kabát. Jsou modernější, svěží, lehčí. Pan Sardarjan má z eBRÁNY snad všechno, co nabízíme, mimo využití školky :-). Myslím, že jsme ze spolupráce všichni nadšení."

Jiří KazdaObchodní zástupce +420 490 520 015kazda@ebrana.cz
Nahoru