se v něm ztráceli. Co s tím? Přečtěte si, jak jsme společnosti
MARON CZ pomohli vytvořit profesionální prezentaci."
Energii a finance, které jsme ušetřili přeplňováním širokého obsahu do nového webu, jsme raději věnovali do tvorby nového obsahu.
Postupně upravujeme všechny stránky tak, aby měly stejnou strukturu napříč celým webem a především vedly ke konverzi, tedy k odeslání kontaktního formuláře. Pravidelně publikujeme články a představujeme novinky.
Maron žije i na Facebooku. Ve správě máme reklamní kampaně. Promujeme nejen produkty, ale také nové články a veletrhy, na kterých Maron vystavuje.
Přístupy z Facebooku se podílejí na celkové návštěvnosti a zároveň pomáhají budovat jméno značky Maron. Protože většina uživatelů navštěvuje Facebook na mobilech, je velmi důležité, aby byl nový web responzivní.
(srovnání 1. kvartálu 2017 a 1. kvartálu 2016)
vyšší návštěvnost z organického vyhledávání
vyšší počet odeslaných formulářů
vyšší návštěvnost díky brandovým přístupům
"Starý web byl hodně nepřehledný, sami jsme cítili, že potřebujeme nový. Stejně jako sledujeme trendy ve stínicí technice, chceme držet krok i v digitálním marketingu."