Upravit stránku

Nejste si jistí, že vaše PPC reklama vydělává tolik, kolik by měla? Neutrácejte zbytečně.PPC audit zdarma

Jak si vede nový web MARON?

Starý web českého výrobce stínicí techniky MARON CZ tvořilo neuvěřitelných 250 stránek. Celý web se tak stal velmi nepřehledným. Uživatelé, kteří přišli z vyhledávačů, tvoří největší část návštěvnosti. Na webu se ale ztráceli, což byl velký problém. Přišli jsme proto s návrhem zcela nového responzivního webu v redakčním systému eBRÁNA web.
Celý web jsme podrobili analýze a zvolili TOP 50 stránek, které mají nejvyšší návštěvnost. Tím, že jsme redukovali počet stránek, jsme sice o něco snížili návštěvnost, ale zvýšili jsme konverzi (počet odeslaných formulářů). A přesně o to nám šlo.
Provedli jsme analýzu klíčových slov a jednotlivá slova jsme přiřadili konkrétním stránkám. Zbytek nepotřebných „SEO” stránek jsme přesměrovali na nové TOP stránky. Tím jsme je posílili a odstranili zmatek ve struktuře webu.

Energii a finance, které jsme ušetřili přeplňováním širokého obsahu do nového webu, jsme raději věnovali do tvorby nového obsahu.

Postupně upravujeme všechny stránky tak, aby měly stejnou strukturu napříč celým webem a především vedly ke konverzi, tedy k odeslání kontaktního formuláře. Pravidelně publikujeme články a představujeme novinky.

Skvělým zdrojem návštěv webu maron.cz jsou také PPC reklamy kopírující sezónu. Přes zimu necháváme běžet pouze remarketing a retargeting. PPC přivedou návštěvníka na web, přehledná struktura a kvalitní obsah ho dovedou k odeslání kontaktního formuláře.

Maron žije i na Facebooku. Ve správě máme reklamní kampaně. Promujeme nejen produkty, ale také nové články a veletrhy, na kterých Maron vystavuje.

Přístupy z Facebooku se podílejí na celkové návštěvnosti a zároveň pomáhají budovat jméno značky Maron. Protože většina uživatelů navštěvuje Facebook na mobilech, je velmi důležité, aby byl nový web responzivní.

A jak jsou s webem od eBRÁNY spokojeni naši klienti?

Web maron.cz se díky nové struktuře, obsahu a pravidelným online službám pyšní

(srovnání 1. kvartálu 2017 a 1. kvartálu 2016)

"Starý web byl hodně nepřehledný, sami jsme cítili, že potřebujeme nový. Stejně jako sledujeme trendy ve stínicí technice, chceme držet krok i v digitálním marketingu."

Ondřej Behúnvýkonný ředitel MARON CZ
Nahoru