„Již několik let vyvíjíme s kamarádem webové projekty. Vždy jsme se soustředili na to, abychom se prosadili v České republice. Jelikož jsme ale nevěděli, jak se s projekty dál posunout, začali jsme navštěvovat start-upové soutěže a konference. A na jedné ze soutěží byl hodnotitel Jiří Janků. Protože se nám líbily Jirkovy připomínky k projektům, a protože jsem znal Jirku z eBRÁNY, kde jsem pracoval, rozhodl jsem se ho kontaktovat a domluvil si s ním schůzku.
Jirka nás přijal v eBRÁNĚ, kde jsme probrali všechny naše projekty. Ke každému z nich nám dal Jirka své doporučení a navrhl, jaké jsou možnosti jejich propagace. U většiny projektů pak doporučil, abychom expandovali do zahraničí.
Po schůzce jsme nad navrhnutým řešením dlouze přemýšleli. Nejdříve nám přišlo příliš složité expandovat na globální trh. Nakonec jsme se ale rozhodli, že expanzi do zahraničí vyzkoušíme. Vytvořili jsme německou a polskou verzi stránek.
Zahraniční verze webu Najdinavod.cz se uchytily a s expanzí pokračujeme. A po doladění české verze se vydáme do zahraničí i s dalším projektem Moto-inzerce.cz, který jsme nově redesignovali.
Někdy je se třeba nad projektem zamyslet z trochu jiné perspektivy a přemýšlet o tom, jak s ním uspět globálně. Bohužel zakladatel projektu je někdy do dané služby natolik zahleděný, že se na projekt nedokáže podívat s dostatečným nadhledem.
Jirka nám dodal nejen dostatečný nadhled, ale také zkušenosti, které má s mnoha rozsáhlými projekty.“