Upravit stránku

E-learningový vzdělávací portál Wüstenrot využívá 8 000 uživatelů

Personalisté finanční skupiny Wüstenrot se starají o vzdělávání více než 8 000 finančních poradců a zaměstnanců na různých pobočkách po celé České republice. Kromě povinných školení, je seznamují i se všemi novými produkty. To už je pořádná suma nákladů za prezenční školení
A právě proto rozhodli pro online vzdělávání.

E-learningové vzdělávací portály totiž šetří:

  • nejen čas zaměstnancům,
  • lektorům,
  • ale i samotným personalistům.

“Nejdůležitější bylo zajistit, aby se e-learning stal přirozenou součástí vzdělávání pro všech osm tisíc uživatelů. Prvním krokem proto bylo vytvoření vzdělávacího portálu, kde jsme začali s tzv. blended learningem, což je kombinace prezenčního vzdělávání s online kurzy,” vysvětluje Šimon Rybišár, produktový specialista e-learningu.

O tom, jak probíhalo nasazení e-learningu ve společnosti Wüstenrot, se dočtete v REFERENCI.

Takto vypadá prostředí e-learningového portálu Wüstenrot, které jsme barevně sjednotili s vizuálním stylem společnosti.
Nahoru