Upravit stránku

Jak se e-shop podílí na úspěšnosti firmy

Protože staré řešení příliš nefungovalo a bylo plné chyb, vytvořili jsme pro Farmaceutickou společnost Farmax podrobnou analýzu z uživatelského, technického i vizuálního hlediska. Odhalili jsme tím největší chyby a navrhli vhodné postupy. Výsledkem je fungující e-shop s o 107 % vyšším obratem!
Nový e-shop Farmax má nyní funkce, které jsou nezbytné pro jeho bezproblémový chod. Zákazníkům usnadňují nákup a Farmaxu zase správu celého e-shopového řešení. Přitom nevyžadoval tak náročnou finanční investici. E-shop je totiž na pronájmu.
Základním požadavkem na nový e-shop byla responzivita, tedy aby vypadal dobře na tabletu, mobilu i počítači. Starý e-shop responzivní nebyl, což představovalo překážku nejen pro uživatele, ale i pro další služby, jako jsou PPC reklamy a zbožové vyhledávače. Díky responzivnímu řešení jsme zaznamenali obrovský nárůst návštěvnosti právě z tabletů a mobilů.

Žádný e-shop nedokáže dobře fungovat bez podpory online marketingových služeb. Podle marketingového modelu See Think Do Care jsme navrhli komunikaci napříč jednotlivými kanály a jejich použití v dané fázi nákupního procesu.

Na základě všech získaných informací z původního e-shopu, od zákazníka a dat z Google Analytics jsme vytvořili harmonogram online marketingových činností.

Aktuálně jsou největším zdrojem návštěvnosti PPC reklamy. PPC kampaně vedeme na TOP kategorie e-shopu, samozřejmě zohledňujeme sezónnost jednotlivých produktů.
Na e-shopu se věnujeme také tvorbě obsahu. Protože farmaceutické texty podléhají přísným pravidlům, dodává nám Farmax svoje texty, které upravujeme do člověčiny. V plánu máme také budování poradny.

Přechod na nový e-shop Farmaxu přinesl

(13.12. 2015 - 13.3. 2016 vs.13.12. 2016 - 13.3. 2017)

Nahoru