Upravit stránku

Google Ads a Sklik rozšiřují možnosti reklam. Vylepšete své kampaně

Google Ads a Sklik nabízí čas od času další nové příležitosti, jak kampaně ještě více zefektivnit. Tentokrát se pojďme podívat na video reklamu, branding a rozšířené obsahy inzerátů. Zjistěte, jak jich využít.

Responzivní reklama
v obsahové síti Google

V responzivních inzerátech obsahové sítě Google Ads teď můžete používat více podkladů - nadpisů i popisků. Systém Google pak automaticky zkombinuje reklamy tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.

Vložte až 5 nadpisů a 5 popisů,
ze kterých systém automaticky poskládá
obsah vaší reklamy.
Responzivní reklama v obsahové síti

Responzivní reklama
ve vyhledávání Google
(beta verze)

Také při tvorbě responzivní reklamy ve vyhledávání teď můžete (zatím v beta verzi) zadat více nadpisů a popisů. Google Ads pak automaticky testuje různé kombinace těchto textů a ověřuje, se kterými dosáhnete nejlepších výsledků. Jinými slovy systém přizpůsobují obsah vaší reklamy, aby lépe odpovídal vyhledávacím dotazům vašich potenciálních zákazníků. Automaticky jim zobrazí nejvíce relevantní sdělení. Díky tomu mají vaše kampaně ve vyhledávání ještě lepší účinek.

Systém automaticky poskládá
obsah vaší reklamy až z 15 nadpisů a 4 popisů.

Video v responzivní reklamě
v obsahové síti Google

Responzivní obsahová reklama v obsahové síti zobrazuje i video. A protože obrazy často vydají za tisíc slov, jistě si dokážete představit spoustu příběhů, které ve svém 30vteřinovém videu snadno zpropagujete.

Videa se zobrazují místo obrázků, a to kdykoli Google Ads vyhodnotí, že by se tím zlepšil výkon vaší reklamy. Nechte stroje ať pracují za vás, učí se a nabídnou vaší reklamu správným zákazníkům ve správnou chvíli.

Videoreklama
v Skliku

Od konce minulého roku můžete v Skliku vytvářet nový druh videokampaní - videospoty a bumpery.

  • Videospot - délka od 7 do 60 vteřin, přičemž po 5 vteřinách má uživatel možnost video přeskočit. Video je zpoplatněné i v případě, že jej uživatel přeskočil.
  • Bumper - 6vteřinové video bez možnosti přeskočení. Je vhodné pro krátká úderná sdělení a masový zásah.
Videoreklama v Skliku

Videokampaně jsou přístupné pouze pokud máte platební model CPT (platba za tisíc zobrazení). CPT využijete v případě, když potřebujete podpořit značku, zviditelnit reklamu nebo chceme mít pod kontrolou počet zobrazení.

Uživatel se po prokliku reklamy dostane na nastavenou cílovou stránku. Bumpery ve videích na Seznam.cz stojí dle ceníku od 300 Kč za 1000 zobrazení.

Systém si automaticky poskládá
obsah reklamy až z 5 různých videí.

Branding
v Skliku

Od konce léta minulého roku nabízí Sklik nový typ kampaně zvanou Branding. Bude se vám hodit, pokud chcete podpořit svou značku nebo uvést na trh nový produkt. Dobře s ním zpropagujete i speciální akce, výhodné nabídky nebo sezónní zboží.

Nejnižší doporučená CPT (platba za tisíc zobrazení) je od 110 Kč a výš.

Jde o grafický formát, který obklopuje obsah na zavedených portálech a webech. Když při čtení skrolujete dolů, vaše bannery zůstanou na bocích stránky stále viditelné.

Branding v Skliku
Michal Puš

Michal Puš

PPC specialista

Michal působí v eBRÁNĚ od roku 2012. Téměř 4 roky se věnoval projektům jako specialista online marketingu. Od konce roku 2015 se věnuje už výhradně PPC kampaním. Má za sebou intenzivní trénink přímo od té nejpovolanější, Google Certified Trainer - Petry Větrovské. Je také držitelem AdWords a Google Analytics certifikátů a účastník programu AdWords Guru. Baví ho zakládat a optimalizovat kampaně pro weby i e-shopy. Rád totiž zkouší všechny trendy, které PPC reklamy neustále zdokonalují.

Nahoru