eBRÁNA je prémiovým partnerem společnosti Google pro rok 2022

Společnost Google nás zařadila mezi 3 % nejlepších českých digitálních agentur a získali jsme tak odznak Google Premier partner pro rok 2022. Jaké výhody naše partnerství s Google přináší našim klientům? 

Patříme mezi 3 % nejlepších digitálních agentur v ČR

Máme obrovskou radost, že i pro rok 2022 nás společnost Google zařadila mezi své prémiové partnery a eBRÁNA tak opět získala odznak Premier Partner. Jsme na naše PPC specialisty velmi pyšní. Hlavně proto, že program Google Partners dostál značných změn v požadavcích a odznak získávají pouze 3 % nejlepších digitálních agentur v České republice. 

Jsme tak součástí  programu Google Partners, který byl vytvořen pro reklamní agentury a třetí strany, které spravují účty Google Ads jménem svých klientů. Cílem programu Google Partners je posílit postavení partnerů poskytnutím inovativních nástrojů, zdrojů a podpory, se kterými dokážou pomáhat klientům uspět a růst v online prostředí. Partneři mají přístup ke školením, podpoře a informacím, které udržují vysokou úroveň jejich znalostí, a mohou tak pomáhat k úspěšnějším kampaním.

PPC reklama není marketingovou disciplínou, na kterou bychom se u klientů výhradně zaměřovali. Správa PPC reklamy pro nás představuje součást celostního marketingu, který klientům poskytujeme. O to víc nás těší, že jsme splnili požadavky a společně s dalšími, zejména výkonnostními, agenturami ve výběru uspěli. 

„Gratulujeme našim prémiovým partnerům, že se dostali mezi 3 % nejúspěšnějších agentur s odznakem Google Partner v České repubolice. Tyto společnosti vynikají díky závazku rozvíjet své odborné znalosti o službách, budovat nové vztahy a pomáhat svým současným klientům v růstu. Těšíme se, že je budeme moci podporovat v úsilí pomáhat zákazníkům uspět online.“

– Davang Shah, Senior Director, tým Google Ads Marketing



Podle čeho Google vybírá partnery do svého programu?

  • Výkon - Každá agentura by měla udržovat své skóre optimalizace nad 70 %, což znamená, že účty svých klientů nastavila správně a efektivně. 
  • Výdaje -  Útrata za reklamu za posledních 90 dní útratu je vyšší než 10 000 $. Tento výdaj svědčí o schopnosti agentury pomáhat svým klientům identifikovat stále nové příležitosti k růstu a trvale přispívat k jejich úspěchu.
  • Certifikace - Počet stratégů a jejich prokazatelné odborné dovednosti pro práci s Google Ads potvrzené certifikátem. 

Co prémiové partnerství přináší eBRÁNĚ a jejím klientům?

Z partnerství se společností Google nevyplývají pouze výhody pro agenturu, ale také pro její klienty.

  • Bonus 8 500 Kč pro nově spuštěné účty našich klientů
    Naši klienti mohou u nových účtů získat kredity v hodnotě 8 500 Kč (dříve 1 500 Kč) na posílení jejich kampaní. 
  • Pokročilá podpora Google Ads
    Máme přístup k pokročilé reklamní podpoře 24/7, která nám pomáhá rychle a účinně řešit jakékoliv problémy v reklamních účtech našich klientů.
  • Máme přístup ke službám ve verzi beta 
    Získáváme možnost přednostně seznámit se a pracovat s novinkami a nástroji, které Google vyvíjí a okamžitě je využít ve strategiích pro naše klienty. 
  • Nejnovější statistiky
    Každý měsíc nám přistanou do schránky nejnovější statistiky od Googlu, abychom měli přehled o změnách chování spotřebitelů a trendech v oboru.
  • Rozvíjíme se v manažerských i odborných dovednostech
    Máme možnost zúčastnit se prémiových oborových akcí, jako jsou diskuze s vedoucími pracovníky Googlu a setkání s ostatními prémiovými partnery, které jsou určeny pouze pro zvané účastníky. Jedná se příležitost vyslechnout si renomované experty v oboru a následně získané znalosti využít ve správě klientských účtů. 

Aneta Kubů

Aneta Kubů

marketingová ředitelka

Aneta má na starost, aby byla eBRÁNA vidět. Jejím cílem je, aby přibývali další klienti, kterým můžeme být spolehlivým partnerem a průvodcem v online světě, a aby ti stávající byli co nejvíce spokojení. Spravuje náš firemní i kariérní web, kraluje našim firemním sociálním sítím, eventům a všemu obsahu, který od eBRÁNY dostáváte. Mimo to pečuje i o interní marketing, teambuildingy a spokojenost zaměstnanců. Čas, který nevěnuje práci, tráví na cestách po světě nebo mezi horami knih.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti