Upravit stránku

Na Internet Effectiveness Awards 2013 byla nominována prezentace RD Rýmařov s.r.o.

Letošním želízkem v ohni pro Internet Effectiveness Awards 2013 byl webový projekt RD Rýmařov s.r.o. na prodej rodinných domků. Seznamte se s výsledky tohoto úspěšného řešení.

Internet Effectiveness Awards je prestižní ocenění udílené nejefektivnějším internetovým řešením na českém trhu. Porota hodnotí řešení v 9 oborových kategoriích z hlediska měřitelných výsledků a úspěchů. V loňském roce se podařilo eBRÁNĚ získat stříbrnou příčku v  kategorii Průmysl s projektem Prodlužka záruky ETA. Letošním želízkem v ohni byla vymazlená webová prezentace na podporu prodeje Rýmařovských domů - ta se již může pyšnit 2. místem v kategorii Průmysl a energetika v soutěži WebTop100

Tentokrát jsme sice na "bednu" nedosáhli, ale to nijak nesnižuje kvalitu a úspěšnost rýmařovského řešení. Podívejte se sami, jakých výsledků web rdrymarov.cz za rok a čtvrt svého provozu dosáhl.

Náhled úvodní stránky rdrymarov.cz

V čem tkví úspěch webové prezentace RD Rýmařov s.r.o.

Společnost RD Rýmařov spustila v roce 2012 nové webové stránky rdrymarov.cz, coby nový komunikační a prodejní kanál. Rýmařovské dřevostavby tak získaly designově atraktivní kabát, který je maximálně přehledný a obsahově vyvážený. Web nabízí návštěvníkům hned několik vychytávek:

Spokojený je i zadavatel RD Rýmařov, a to s výsledky, které mu nové internetové řešení přineslo: téměř půl milionovou návštěvnost, a z toho 262 988 unikátních návštěv. Dále zisk 1 878 kontaktních formulářů a tím i potenciálních zákazníků. Počet prodaných domů díky poptávkám z webu vč. dosaženého obratu si náš klient nepřeje zveřejňovat. Můžeme ale prozradit, že návratnost investice do webového řešení dosáhla po roce a čtvrt 700 %!
Realizační tým rýmařovského webu i s odborníkem Václavem

Strategie, která vede k úspěchu

Záměrem webové prezentace pro RD Rýmařov bylo vystavět uživatelsky přátelské internetové řešení, ve kterém naleznou potenciální klienti dostatek informací a jejich cesta ke konverzi bude co nejkratší. V souladu s tímto záměrem byly navrženy tři hlavní sekce menu, které zajímají uživatele nejvíce:

  1. Katalog domů
  2. Ceník
  3. Kontakty

Celkově hraje prim snadná orientace na webu a dobře čitelný obsah. To vše doplňuje sympatický design, který zanechává v uživateli velmi dobrý pocit a psychologickou cestou se postupně může odrazit na proměně návštěvníka v zákazníka. Důvěru v uživateli probouzí také vyčerpávající informace o stavbě domu, ekologii, videa z montáží nebo například příběh o dřevu.

Internetové řešení skvěle doplňují vizuály domů a jejich propracované detaily, které předkládají veškerá podstatná data a vedou přímo ke kontaktnímu formuláři. Na potenciální zájemce (kontakty z webových formulářů) pak může RD Rýmařov působit formou newsletterů a postupně je získat na svoji stranu.

Dobře na moderní uživatele působí také přehledná mobilní verze webu s pečlivě nastavenými odkazy a vychytávkou v podobě možnosti rychlého vytočení telefonického kontaktu. Anebo poradna a její Rýmařovský Václav, který objasňuje zájemcům veškerou problematiku.

Nahoru