Upravit stránku

Jak eBRÁNA začala pomýšlet na novou tvář

Každá firma chce nějak působit. Na své klienty, zaměstnance, a co si budeme povídat, i na konkurenci. Občas také přijde čas na změnu. A právě takový čas nastal u nás. Nechte se provést naším příběhem. Povíme vám, co nás tento rok čeká a proč. A na závěr pro vás máme jedno velké odhalení!

Kde se začala klubat motivace

Na jaře minulého roku jsme se rozhodli, že předěláme náš web. Hledali jsme způsob, jak na to. Chtěli jsme jít víc do hloubky, protože jsme měli pocit, že „něco“ není v pořádku. Dali jsme si totiž dohromady několik zkušeností s našimi klienty. Ti nám řekli, že jsou v příjemném šoku z toho, jak eBRÁNA vypadá a jak se s námi spolupracuje v porovnání s dojmem, který získali z našich webových stránek.

Z toho nám vyplynulo jasné zadání toho, co chceme vylepšit. A to je nesoulad mezi tím, jak nás vidí zákazníci z vnějšku a jak nás vnímají, když přijdou do eBRÁNY osobně. Takže místo nového webu jsme začali s budováním značky a jednotným firemním vzhledem. Až pak jsme se vrhli na nové stránky.

Pořádná změna chce nadhled!

I když víme, že bychom tu velkou změnu dokázali realizovat sami, raději jsme zvolili trochu jinou cestu. Když má člověk nebo i firma měnit sebe sama, potřebuje pohled z venku, objektivně a bez zaujetí. Kdyby to tak nebylo, neexistovali by koučové a osobní trenéři. I našim klientům doporučujeme, aby to tak dělali. Rozhodli jsme se tedy přenechat vše někomu, kdo má nadhled a pozvali jsme si špičkové odborníky.

Krok 1: Brandbuilding – Co představuje eBRÁNA

Začali jsme tím, že jsme se rozhodli dát dohromady, co eBRÁNA představuje jako značka. Hledali jsme odborníka na brandbuilding. Našli jsme skvělého Karla „Mindlesse“ Novotného. Zaujala nás jeho práce a již po prvním jednání jsme cítili, že to bude ono.

Společně jsme začali makat na značce eBRÁNA. Mindless se mezi námi chvíli pohyboval, ptal se nás na naši práci a trávil s námi čas. Procházel si náš web, vizi, účel, firemní cíle, strategii i adaptační materiály pro nováčky. Pak jsme mu ukázali, jak to vidíme my. V jeho reakci se zase potvrdilo, že mezi naší vnější tváří a tím, jak fungujeme uvnitř, je nesoulad. A tak vše sepsal znovu a představil nám, jak to vidí on. Potvrdilo se, že nadhled je při změně to nejdůležitější.

Po tom, co nám Mindless dal zpětnou vazbu, shodli jsme se na tom, že to takto vnímáme celou dobu. Jen jsme naši představu neuměli takhle perfektně dát dohromady. Naše vize se spojily! Mindless odvedl skvělou práci. A jelo se dál.

Krok 2: Jednotný firemní vzhled

Mindless nám doporučil grafika, se kterým spolupracuje. Předali si vše, co vytvořil ke značce eBRÁNA a Vít Rýznar se pustil do práce. Vypracování manuálu pro jednotný firemní vzhled začalo novými barvami a logem. Určitě to s námi neměl jednoduché. Kdo nás jen trochu zná, tak ví, že na své modré lpíme. A jak máme rádi své logo. Koukali jsme na něj 13 let a líbí se nám.

Grafika ale musíme pochválit. Vyšvihnul se a udělal nám prezentaci i s celým příběhem. Takže jsme to koupili na první dobrou. Nové logo nás okouzlilo a od něj můžeme odvíjet novou tvář firmy. Dále jsme pokračovali vizuálním stylem a vybírali si ze dvou variant. Byla to opět jednoduchá volba. Co jsme vybrali, uvidíte na konci článku.

Krok 3: Komunikační manuál

V souladu s vnímáním naší značky musí být i komunikační tón. A z toho důvodu jsme oslovili odbornici na firemní komunikaci a copywriting, Míšu Mužíkovou, která pro nás vypracovala užitečný manuál. Zjistila, jak nás vnímají zákazníci. Ti reální, kterým jsme v minulosti prodali naše služby. Je to skvělá zkušenost, od které se můžeme odrazit dál.
Naše nová vize: Chceme otevírat nové možnosti. Zvát zákazníky do světa digitálního marketingu a dát jim od něj ten správný „klíč“. Jako symbol důvěry mezi našimi klienty a námi.

Cesta bude dlouhá, ale my se těšíme!

Teď nás čeká spousta práce. Musíme posbírat všechny rady oslovených mistrů a poskládat z nich naši novou tvář. Od té největší změny, nového webu, až po polepy aut, propagační materiály a vzhled našich softwarových produktů. I když je to hodně práce, věříme, že když se do ní obujeme, zvládneme ji do konce roku 2017. Výsledku se už nemůžeme dočkat.

Zvedáme oponu a odhalujeme nové logo

Jak jsme na začátku slíbili, připravili jsme pro vás velké překvapení. Hurá, naše nové logo a ukázka nové firemní identity!
Jsme eBRÁNA. Tedy brána do světa digitálního marketingu. A tady je od té brány klíč! Má být symbolem důvěry mezi námi a vámi. Pustíme vás až k nám „do kuchyně“.

Naše nové logo – co vám připomíná?

Jsme moderní eBRÁNA, inspirovaná futuristickými vizemi sci-fi autorů. Protože právě taková odráží našeho digitálního ducha. Jsme přívětiví a ukážeme všem zákazníkům cestu. Není malých rozpočtů, jen malých cílů.
Trefili jste se do toho, co vám naše nové logo připomíná?
Nahoru