Upravit stránku

Co pro vás má nová verze eBRÁNA e-shop

Dnem i nocí pracujeme na tom, aby e-BRÁNA e-shop splnil všechno, co od něj chcete. A nasloucháme vám při tom! Podívejte se na některé z novinek, které přinese nová aktualizace.

Ochrana proti spamu

Asi největší novinkou je nasazení ochrany proti spamu - reCaptcha do formulářů. Chrání vás před nevyžádanými spamy, které běžně chodí přes poradnu nebo ze stránek hodnocení produktů. A abychom to vzali pořádně od podlahy, zavedli jsme rovnou novější verzi Invisible reCaptcha.

Skvěle viditelný TOP produkt

V kategoriích eBRÁNA e-shopu 2.0 se nyní v horní části zobrazí nejprodávanější produkty, přímo zákazníkům na očích. TOP produkt bude umístěný nahoře s menším fotem.

TOP produkt v kategorii

Zvolte si výpis produktů

V nové verzi také můžete zvolit jednodušší výpis produktů s většími fotografiemi. Ideální pro módu, kosmetiku, šperky i jiné odvětví. Zapnout jej můžete sami v administraci v sekci Typ listů produktů.

Pokud budete tento výpis chtít zapnout na již běžícím e-shopu, doporučujeme napřed vyzkoušet na testovací implementaci. 

Produkty mohou mít omezenou dopravu. U pokladny se zobrazí pouze taková doprava, která umožňuje doručit produkt v této velikosti. Ideální pro firmy, které prodávají nábytek a doplňky do domácnosti.

Menu, které neujede

Horní menu, kde jsou důležité stránky, nyní zůstane viditelné i při sjíždění stránky dolů. To usnadní orientaci zákazníků na vašich stránkách. 
Horní menu zůstane viditelné i při najetí dolů

Přehlednější detail produktu

Produkty budou mít v novém e-shopu přepracované rozložení. Chtěli jsme, aby bylo hezčí, i když nebude mít zrovna naplněné všechny informace. 

Má dokonce i nové funkce. Například se zobrazují poslední dvě recenze. Můžete si navíc v nadpisu nebo URL adrese upravit dle libosti název. Místo "Recenze" to mohou být "Zkušenosti" nebo "Hodnocení". 

Petr Soukup

Petr Soukup

Produktový manažer

Petr působí ve společnosti eBRÁNA jako produktový manažer pro náš e-shop a produkty internetového marketingu. V oblasti e-commerce se pohybuje 9 let. Během té doby působil i ve společnosti Vivantis, kde vedl tým výkonnostního marketingu a vývoj interních marketingových nástrojů. Pokud mu dvě děti dovolí, tak miluje běh a lyže.

Nahoru