Upravit stránku

Dny dopravy zdarma
Proč a kdy se zapojit?

Chcete zapojit svůj e-shop do Dnů dopravy zdarma na Heurece, které proběhnou od
13. do 15. listopadu? Poradíme, kdy se vám to vyplatí, jak připravit svůj účet, na co si dát pozor nebo jaké výsledky přinesly e-shopařům předchozí ročníky této akce.

Jak se zapojit do akce Dny dopravy zdarma na Heurece?

Co je potřeba?

  1. Mít registrovaný účet na heureka.cz v placeném PPC režimu.

  2. Být vlastníkem jednoho z certifikátů „Ověřeno zákazníky“.
  3. Nabízet alespoň jeden způsob dopravy zdarma (výdejní místa se nepočítají).
  4. Provést registraci na Dny dopravy zdarma v administraci vašeho e-shopu na Heurece.

Co získáte?

  • Logo e-shopu na microsite od Heureky.
  • Zvýraznění obchodu ve výpisu porovnání cen speciální ikonou.
  • Pokud máte aktivní Heureka košík, neplatíte provize za dokončení objednávky.

 

Kdy se do Dnů dopravy zdarma zapojit?

Máte dostačující marži a můžete si dovolit uhradit dopravu za objednávku nad 300 Kč za zákazníka? K tomu máte atraktivní produkty, které se na srovnávačích dobře prodávají a jsou napárované na produktových kartách? Pak neváhejte.

Jak si spočítat,
jestli se vám to vyplatí

Celá akce je zdarma, stojí vás pouze pár minut strávených nastavením účtu a popřípadě vytvoření podpory na vašem e-shopu.

Akce se neúčastní mnoho e-shopů. Nenabízíte-li dopravu zdarma celoročně, může vám, díky podpoře od Heureky, přivést spoustu nových zákazníků.

V loňském roce se Dnů dopravy zdarma zúčastnilo jen 1 444 e-shopů. Což je méně než v předchozích dvou letech, ale výsledky byly excelentní. Obrat zapojených e-shopů za rok 2017 byl neuvěřitelných 592 800 000 Kč a mezi nimi teď může být i ten váš.

 

Obrat zapojených e-shopů

Uvedené hodnoty jsou v milionech Kč. Zpracováno dle: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/den-dopravy-zdarma-rocniky/

 

Dny dopravy zdarma a Vánoce

Zimní Dny dopravy zdarma jsou nejlepším způsobem, jak získat nové zákazníky před Vánocemi. V listopadu už většina lidí nakupuje nebo přemýšlí o dárcích k Vánocům pro své blízké a zbožové srovnávače jsou v tomto období nejnavštěvovanější.

Usnadňují zákazníkům nákupní proces i rozhodování. Pokud navíc mají možnost nezaplatit za dopravu a nakoupit takto s předstihem, aby vše do Vánoc dorazilo, rádi toho využijí. To je vidět i na prudkém nárůstu obratu na Heurece při loňských listopadových Dnech dopravy zdarma, kdy obrat e-shopů vzrostl oproti předcházejícím obdobím o cca 265 %.

"Letos před Vánoci to bude extra náročné. Především z hlediska omezených kapacit dopravců a také protože letošní Vánoce budou bez služby Garance dodání do Vánoc. I proto doporučujeme všem e-shopům nastartovat vánoční sezónu právě touto akcí a rozmělnit tak vánoční nápor.
Nákupy vánočních dárků v rámci Dnů dopravy zdarma doporučujeme i všem zákazníkům.  Díky tomu, že je akce vícedenní, tak ji zákazníci využívají. Vloni proběhlo v rámci Dnů dopravy zdarma skoro půl milionu objednávek. I letošní Dny dopravy zdarma velmi silně marketingově podpoříme například reklamou v TV a na internetu."
Jan Kriegel

ředitel zákaznického servisu

V jakých segmentech se vloni nejvíce nakupovalo?

Zpracováno dle: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/den-dopravy-zdarma-rocniky/

 

Jak akci hodnotí naši zákazníci?

"Do akce „Dny dopravy zdarma“ na Heuréce se naše společnost ROLTECHNIK zapojuje už několik let a každým rokem je to snazší. Od počátků naší spolupráce se společností eBRÁNA z Pardubic, která se pečlivě stará o naše webové prezentace a e-shopy, je účast v této akci naprosto bez problémů. Ať už se jedná o přípravu a aplikaci bannerů, tvorbu vstupních informačních stránek, nebo podporu pro správné nastavení dopravy v objednávce, vždy jsou připraveni s adekvátním řešením, takže se na ně můžeme plně spolehnout. Co si můžeme přát víc?"
Ondřej Šlahař

Roltechnik

Nejste-li na produktových kartách, napárujte se

Pokud máte dost objednávek z celého e-shopu i mimo srovnávač, můžete získat certifikát Ověřeno zákazníky" i s malým počtem napárovaných produktů.

Pokud ale máte konkurenci a pro vaše produkty existují produktové karty, nebude od věci se na ty karty dostat. Bez toho nakupující ani nezjistí, že jste u daného produktu do akce zapojení.

 

Nejčastější důvody pro nespárovanost produktů

  1. Není konkurence, produktové karty neexistují – s tím bohužel nic neuděláte.
  2. Chybné elementy ve feedu:
    • PRODUCTNAME – název produktu neodpovídá specifikaci nebo názvu produktové karty,
    • CATEGORYTEXT – kategorie ve feedu není dle stromu kategorií na Heurece,
    • MANUFACTURER – chybí nebo je špatně vyplněný výrobce.

Pokud vám něco ohledně feedu není jasné, detailní informace najdete přímo na webu Heureky.

A v případě, že si s nastavením feedu nevíte rady, rádi vám pomůžeme.

 

Pár rad na závěr:

  • Nejste-li schopni kvalitně zařídit dopravu, nezapojujte se. Negativní reference mají častokrát větší dopad než ty pozitivní.
  • Podpořte akci také u svých stávajících zákazníků, kteří odebírají vaše newslettery a informujte je o blížící se akci.
  • Vytvořte na svém e-shopu vstupní stránku s odkazy na nejprodávanější produkty či kategorie a odkazujte na ni z akčních bannerů, které Heureka poskytuje. 
  • Blíží se Vánoce a lidé dárky milují. Obdarujte je za nákup nějakou drobností nebo přáním k Vánocům – překvapte je!

Registrace do akce končí 12. listopadu o půlnoci.
Dny dopravy zdarma probíhají od úterý  13. listopadu od 12:00
do čtvrtka 15. listopadu do 23:59.

 

Dita Středová

Dita Středová

specialistka online marketingu

Dita je nadšená markeťačka, která se specializuje na zbožové srovnávače. Pro naše klienty z nich vždy vytříská maximum a navíc si náramně rozumí s Bidding Managerem. 

Nahoru