logo_real logo_eshop logo_wa logo_mail logo_elearning logo_system

Obecné dotazy

Mám problém se zobrazením mých stránek, který se vyskytuje výhradně v prohlížeči Internet Explorer. Je skutečně chyba na mé straně?

Internet Explorer standardně prohlíží stránky v Nekompatibilním režimu, který je nutný změnit. To provedete stisknutím klávesy F12. Tím se Vám v dolní části obrazovky zobrazí okno, kde je vidět aktuální nastavení. Je tedy třeba přepnout položku Režim prohlížeče na hodnotu  Kompatibilní zobrazení.

Ukázku naleznete zde.


Co je to printscreen? Jak ho mohu vytvořit?

Printscreen je uložení právě viditelné obrazovky. Jeho zasláním nám pomůžete objasnit Vaši situaci. Pro jeho zhotovení použijte následující postup :

  1. Na obrazovce si připravíte to co chcete zaznamenat (např. Vaše nastavení, chybovou hlášku aj.)
  2. V pravé horní části klávesnice najdete klávesu PrtScrn, někdy může být i celým názvem. Stiskněte ji tedy.
  3. Nyní máte obrazovku uloženou v dočasné paměti, otevřete tedy nějaký program pro úpravu obrázků například Malování ve Windows a kombinací kláves CTRL+V vložíte obrazovku
  4. Následně stačí obrázek uložit nejlépe ve formátu .jpg a můžete jej posílat e-mailem jako standardní přílohu

V případě systému MAC použijte pro uložení viditelné obrazovky klávesovou kombinaci Command+Shift+3 a tím se Vám vytvoří soubor se záběrem obrazovky přímo na ploše. Tento soubor pak již můžete odesílat pomocí e-mailu jako přílohu.

Mám starší verzi jednoho z Vašich produktů. Zadal jsem třikrát chybně heslo a nyní se mám obrátit na Vás, do editoru se nemohu dostat.

Pokud Vám heslo bylo sděleno, případně nějakým způsobem přiřazeno, ale není ho kam vyplnit (hláška, ve které máte kontaktovat administrátora), postačí, když vymažete soubory cookies ve Vašem prohlížeči. Postup na promazání cookies souborů naleznete zde.

V čem spočívá služba internetového marketingu?

Pokud si u nás sjednáte tuto službu, stanovíme Vám za měsíční paušál garantovaný počet nových přivedených zákazníků na Vaše stránky. V případě nesplnění garance zaplatíte pouze za realizované přístupy. V rámci IM nabízíme také PPC kampaně, SEO optimalizace nebo optimalizace zápisu adresáře míst Google a mnoho dalšího...

Chtěla jsem vložit obrázek do svých stránek. Přejdu do části, kde mám nahrát obrázek na server, vyberu požadovaný obrázek ze svého počítače a nahraji jej. Obrázek se mi, ale nezobrazí. Kde může být chyba?

Ve většině případů je toto způsobeno nahráním souboru obsahující špatný název
Kvůli odlišné znakové sadě se může stát, že si editor neporadí s diakritikou a vhodné nejsou ani mezery v názvech. Proto je nutné dbát na správný tvar názvu souboru – tedy vyvarovat se diakritice a mezerám, které doporučujeme nahrazovat znakem _.


Využijte naši zákaznickou linku

+ 420 490 520 015

každý pracovní den 8:00 - 16:30

Dotázat se formulářem ↓


Máte jakýkoliv dotaz? Zeptejte se nás.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kliknutím na “Odeslat” souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a použity pro veškeré potřebné účely společnosti eBRÁNA, s.r.o.

Pobočky v ČR

Centrála Pardubice

Milheimova 1010, Pardubice

Pobočka Hradec Králové

Hradecká 1857, Hradec Králové

Pobočka Praha

Na Radosti 184, Praha 5

© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑