logo_real logo_wa logo_mail logo_elearning logo_system

Dotazy k produktu eBRÁNA eshop

Chtěli bychom provozovat internetový obchod na vašem produktu eBRÁNA eshop. Zajímalo by nás, jaké jsou jeho možnosti napojení na informační systém třetí strany.

Standardně nabízíme možnost napojení na systémy:

  1. Ježek software DUEL
  2. K2
  3. Altus Vario
  4. Stormware POHODA
  5. Helios green
  6. Helios orange
  7. Helios red
  8. BYZNYS
  9. PREMIER System

Samozřejmě je možné vytvořit i napojení na jiný informační systém podle vašeho přání. Více informací o principu napojení naleznete na samostatných stránkách produktu eBRÁNA eshop.

Přidali jsme novou kategorie, ale seznam kategorií se na našich stránkách nerozšířil. Proč?

Po přidání nebo úpravě některé z kategorií produktů je potřeba provést jejich aktualizaci. To provedete ve vašem editoru, modul Produkty => Kategorie a zde naleznete v horní části tlačítko Aktualizovat změny v kategoriích.

 

Pro ukázku pokračujte zde.

Ani na webu ani v editoru se nezobrazují produkty. Proč?

Ve výpisu jsou standardně filtrovány pouze produkty, které mají nastavený příznak Zobrazovat. Produkty, které nemají tento příznak, jsou obsažené v editoru, ale na stránkách nebudou viditelné. Pokud chcete vidět i tyto "skryté" položky, přejděte ve vašem editorů do modulu Produkty a zde jsou v horní části Speciální filtry. Pravděpodobně bude přednastavena položka Zobrazeno. Přepněte se tedy na Vše a tím se vám výpis produktů rozšíří i o nezobrazené položky.

Ukázku naleznete zde.

Potřebuji odeslat řádově stovky e-mailů, nebude odesílaný e-mail vyhodnocen jako spam?

Nebude. Při hromadném odeslání e-mailů přímo z vašeho editoru se vytvoří fronta. Z té odchází najednou maximálně 500 e-mailů v intervalu 30-ti minut, čímž se vyhnete označení "Rozesilatel spamu".

Jak mohu efektivně a rychle nastavit slevy u vybraných produktů?

K tomuto slouží modul Slevy na produkty, který je v základní verzi systému eBRÁNA eshop. Pokud chcete přidávat slevy hromadně, použijte tlačítko Hromadné přidání. Poté stačí vyplnit potřebné údaje.

 

Položka Název se vyplňuje pouze pro pohodlnější editaci. V dalších sloupcích nastavíte, jakých uživatelů se má sleva týkat, jaký druh slevy chcete aplikovat, na jaký produkt (vyplňuje se kód produktu), případně dobu platnosti slevy.

Nezobrazuje se mi na stránkách banner. Čím to může být?

Banner musí mít správně nadefinován prostor, velikost, umístění a další vlastnosti. Toto nastavení provedete v modulu Marketing => Banery a zde v horní části naleznete položku Definice typů bannerů. Přejděte na ní a tím se vám zobrazí výpis, kde jsou definována místa pro zobrazování bannerů. Ve sloupci Založené bannery vidíme počet bannerů vztahující se ke každému místu.

Nejde mi smazat produkt z editoru. Co s tím?

Produkt v systému eBRÁNA eshop lze smazat pouze v případě, pokud na něj nebyla vystavena objednávka. Pokud byl produkt již někdy v minulosti zakoupen, odstranit ze systému nepůjde z důvodů provázanosti s historií a obsahem objednávek. V takovém případě lze produkt pouze skrýt/vyřadit.

Chci na e-shopu nastavit částku, od které bude poštovné a balné zdarma a také aby zákazník viděl, za kolik musí ještě nakoupit - např.: „Nakupte ještě za 138Kč pro poštovné a balné zdarma“. Kde tuto částku nastavím?

Změna této částky se provádí v editoru, konkrétně v modulu Nastavení => Informace o provozovateli => editace (tužka) => .

Jak vytvořím newsletter tak, aby se správně zobrazoval v e-mailových schránkách klientů?

Pro bezchybné zobrazení newsletteru včetně obrázků je nutné při vytváření dodržovat některé specifické zásady. Ty najdete popsané v manuálu s názvem Newsletter, v pravé horní části editoru, zobrazený ve všech oknech při práci s newsletterem. Doporučujeme tento manuál alespoň jednou přečíst, protože problematika newslettrů je celkově obsáhlá.

Jak mám nahrát CSV souboru pro aktualizaci produktového katalogu?

Import produktového katalogu se provádí přes položku Nástroje => Import produktového katalogu.

 

Následně se vám otevře nové okno, kde nastavte jako Oddělovač polí ; uvozovač textu "(tyto hodnoty jsou přednastaveny) a vyberte požadovaný soubor pro import.

 

Soubor musí splňovat určité podmínky, které naleznete v legendě nad vyplňovaným formulářem, případně můžete využít vzorový soubor.

 

Nejefektivnější ovšem je provést nejprve export stávajícího CSV souboru a ten následně editovat. Export se provádí přes Nástroje => Export produktového katalogu, kde si můžete vyexportovat produkty dle kategorie. Opět doporučujeme nepřenastavovat oddělovač polí a uvozovač textu.


Využijte naši zákaznickou linku

+ 420 490 520 015

každý pracovní den 8:00 - 16:30

Dotázat se formulářem ↓


Máte jakýkoliv dotaz? Zeptejte se nás.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kliknutím na “Odeslat” souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a použity pro veškeré potřebné účely společnosti eBRÁNA, s.r.o.

Pobočky v ČR

Centrála Pardubice

Milheimova 1010, Pardubice

Pobočka Hradec Králové

Hradecká 1857, Hradec Králové

Pobočka Praha

Na Radosti 184, Praha 5

© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑