logo_real logo_eshop logo_wa logo_elearning logo_system

Dotazy k e-mailům

Chtěl jsem se přihlásit do emailu, ale píše mi to chybné uživatelské jméno nebo heslo. Včera vše fungovalo a neprováděl jsem žádné změny.

S nejvetší pravděpodobností došlo k zablokování vaší emailové schránky z důvodu napadením spamovým robotem. Pro odblokování kontaktujte technickou podporu, kde vám heslo změní, schránku odblokují a zašlou vám nové přístupové heslo.

 

Této situaci můžete snadno předcházet pokud budete volit dostatečně bezpečná hesla. Heslo by mělo být alespoň 8 znaků dlouhé a kombinuje velká, malá písmena a číslice. (Například: h78E4S1lo).

Chci přeposílat poštu na jiné schránky, jak to provedu?

Nastavení se provádí v klientské zóně. V horním menu vyberte Správa e-mailů.

 

Pokud chcete přeposílat poštu na malé množství schránek, otevřete pomocí tužky editaci  příslušné schránky a tam vyberte na kterou adresu chcete poštu přeposílat. Také věnujte pozornost možnosti "Zachovat kopii zprávy ve schránce".

 

Další možnost je vytvoření skupiny, například administrativa@firma.cz, který distribuuje příchozí poštu do velkého množství schránek, například zaměstnanců administrativy. Vytvoření se provádí ve spodní části stejného okna.

 

Pokud nemáte heslo pro přihlášení do klientské zóny,

kontaktujte technickou podporu.

Jak mám založit novou poštovní schránku?

Nový e-mail si můžete založit v klientské zóně na adrese klient.ebrana.cz, kam se přihlásíte pomocí údajů, které jste obdželi od vašeho obchodního manažera. Následně přejdete do položky Správa emailů a zde naleznete tlačítko pro přidání nové schránky.

 

Počet schránek je omezen podle vašeho placeného Webhostingu. V případě, že již nejde vytvořit další schránka, kontaktujte vašeho obchodního zástupce, který vám sdělí případné možnosti zvýšení počtu schránek.

Zapoměl jsem heslo k e-mailu. Kde jej najdu?

Z pozice uživatele není bohužel zjištění stávajícího hesla možné. Heslo můžete pouze změnit. To uděláte v klientské zóně v záložce Správa emailů, zde naleznete požadovaný e-mail, otevřete si jeho editaci a přejdete na odkaz změnit heslo. Následně stačí vyplnit nové heslo a dát uložit.

 

Pokud trváte na zjištění stávající hesla, kontaktujte prosím technickou podporu, která může heslo zjistit a zaslat vám jej na jeden z ověřených e-mailů.

Chci smazat všechny e-maily z určité složky v Group Office.

Klikněte pravým tlačítem myši na požadovanou složku (například Koš) a zvolte Vyprázdnit složku. Pokud máte schránku na 100% zaplněnou a mazat nelze, je třeba zakázat koš. To se provede kliknutím na Administrace => Účty(dvojklik na účet ) karta Složky => modrý křížek u koše => Ok.

 

Po promazání e-mailů si můžete koš podobným způsobem opět aktivovat.

Chtěl bych využívat poštovního klienta. Jaké nastavení je třeba provést?

Nastavení poštovních klientů se liší podle toho, který používáte. Nicméně základní princip nastavení je stejný.

  • E-mailovou adresu a heslo zadáváte stejné jako při přihlašování do schránky v prostředí GroupOffice
  • Můžete zvolit jeden z protokolů IMAP, POP3
  • Server příchozí odchozí pošty zadávejte ve tvaru mail.vasedomena.cz

Jaký je server pro příchozí/odchozí poštu?

Server pro odchozí i příchozí poštu je stejný a to: mail.[vase_domena].cz

Pokud se potýkáte s problémy při stahování nebo odesílání pošty, zkontrolujte prosím nejprve toto nastavení.

Jak velkou přílohu mohu e-mailem zaslat?

Prostřednictvím aplikaci GroupOffice lze zaslat přílohu o maximální velikosti 32 MB. Naše servery však zvládají i 52MB přílohu, pokud to není omezeno jiným poskytovatelem druhé strany.

 

Soubory mezi 32MB a 52MB můžete tedy odesílat přes naše servery pomocí některého z poštovních klientů.

Jak nastavím ve webmailu automatický podpis?

Nejprve se přihlašte do aplikace GroupOffice, poté klikněte na záložku E-mail, následně na tlačítko „Administrace“, z menu vyberte „Účty“. Dvojklikem otevřete nastavení pro svůj účet a v novém dialogovém okně je hned na první záložce nastavení podpisu.

Kde nastavím ve webmailu automatickou odpověď?

Automatická odpověď se dá nastavit v prostředí Group Office záložka Emaily. Zde zvolte položku Adminstrace => Účty. Otevřete dvojklikem požadovaný účet a přejděte na záložku filtry. V tomto okně již uvidíte předdefinovanou položku pro automatickou odpověď, kterou stačí editovat dle vlastních požadavků. 


Využijte naši zákaznickou linku

+ 420 490 520 015

každý pracovní den 8:00 - 16:30

Dotázat se formulářem ↓


Máte jakýkoliv dotaz? Zeptejte se nás.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Kliknutím na “Odeslat” souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a použity pro veškeré potřebné účely společnosti eBRÁNA, s.r.o.

Pobočky v ČR

Centrála Pardubice

Milheimova 1010, Pardubice

Pobočka Hradec Králové

Hradecká 1857, Hradec Králové

Pobočka Praha

Na Radosti 184, Praha 5

© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑