Technická podpora eBRÁNA

10.08.2009 17:27

Ke stávající technické podpoře produktů REALBrána a WebArchitect jsme nově spustili podporu k B2C Bráně (profesionální e-shop), B2B Bráně (objednávkový systém) a také k produktu SiteWizard (systém pro správu obsahu - CMS).

Cílem služby je pomoci klientům společnosti eBRÁNA s řešením dotazů a požadavků při používání těchto systémů.

Technická podpora je tu pro Vás v pracovní dny od 8:00 do 16:30 na telefonním čísle 490 520 015 nebo na e-mailové adrese: . Pracovníci technické podpory Váš požadavek zpracují a předají dál k řešení.

Technická podpora k produktům B2C a B2B Brána a SiteWizard je do konce srpna v testovacím provozu. Plně spuštěna bude k 1. září 2009. Připravujeme pro Vás také diskuzní fórum, kde budou zpracovány nejčastější dotazy týkající se používání systémů eBRÁNA.


© 2016, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑