RSSRSS

Co teď frčí v internetovém marketingu, postřehy z NMI konference

New Media Inspiration je česká konference, která si dala za cíl kouknout se na internetovou komunikaci pořádně z blízka, tedy žádné povrchní přednášky nebo otřepaná témata, která jsou propírána na každém druhém blogu nebo na ostatních webařských konferencích.

Přečtěte si celý článek

Bez propojení eshopu s firemním informačním systémem se dnes internetový byznys dělat nedá

Snad všechny společnosti, které chtějí prodávat své zboží prostřednictvím internetu, dřív nebo později dospějí k poznání, že by se jim hodilo dostat určitá data (třeba ceny, skladové zásoby atp.) ze své firemní databáze na svůj eshop, či naopak z eshopu do svého informačního systému. A možná by bylo úplně nejlíp, kdyby si eshop se systémem vyměňovaly data navzájem. Právě tohle všechno řeší tzv. integrace neboli napojení eshopu na informační systém.

Přečtěte si celý článek

Nebuďte líní a uvádějte na svém webu pravdivé informace. Vyplatí se to!

Výhodou nakupování online je fakt, že nemusíme přicházet do styku s otrávenými prodavačkami tolik typickými pro tuzemské kamenné obchody. Ovšem pokud se k nám podobným způsobem chová e-shop, stejně jako ve skutečném světě z obchodu odejdeme a nakoupíme raději jinde. Jak poznat, že váš prodejní web působí právě dojmem otrávené prodavačky, která nemá zájem o zákazníky?

Přečtěte si celý článek

Jak dostat lidi do vašeho podniku, aniž by se museli zvednout od počítače?

Dejme tomu, že provozujete restauraci, bar, hotel, penzion, obchod, zdravotnické zařízení anebo jakoukoli jinou firmu, jejíž prostory si zaslouží být viděny. Nechtěli byste, aby si je prohlédlo co nejvíc lidí? Aby si řekli: „To je krása! Tady bych se chtěl ubytovat, najíst, napít…“ Určitě byste o to stáli. Moderní informační technologie skýtají možnosti, jak tuto sebeprezentační touhu naplnit!

Přečtěte si celý článek

Jak zvýšit dosah svých příspěvků na Facebooku

Možná jste si na Facebooku všimli, že se vám nezobrazují všechny příspěvky od vašich přátel, stránek (kterých jste fanoušky) nebo aplikací. Pokud provozujete na FB firemní stránku, měli byste vědět, co rozhoduje o tom, že se vaše příspěvky zobrazí vašim fanouškům.

Přečtěte si celý článek

Text na webu přeložený robotem pozitivní emoce v návštěvníkovi nevyvolá. Víte proč?

Svěřili jste překlad textu na webu do rukou robota (strojového překladače) v domnění, že zastane práci překladatele? Přečtěte si tento článek a možná své rozhodnutí přehodnotíte. To, co ušetříte na překladu, totiž možná ztratíte někde jinde.

Přečtěte si celý článek

Není PPC jako PPC aneb O rozdílech mezi proklikovostí inzerátů na Facebooku a ve vyhledávání

Internetoví marketéři se při vyhodnocování PPC kampaní zaměřují mimo jiné na ukazatel označovaný jako CTR. Existuje však principiální rozdíl mezi inzertními systémy v searchi a na sociálních sítích. Rozdíl, který se právě velmi silně projevuje v proklikovosti inzerátů a občas plodí více či méně zábavná nedorozumění.

Přečtěte si celý článek

Linkbuilding aneb Za kvalitním odkazem šel bych internetu kraj

Přečetli jste si někdy poutavý článek, který vás motivoval pátrat po dalších informacích? Pustili jste si video, které kamarád doporučil na Facebooku? Zaujala vás reklama nebo upoutávka v televizi, sedli jste k počítači a vyhledávali na Googlu, Seznamu? Možná to ani nevíte, ale ve všech těch případech jste byli součástí linkbuildingu neboli budování zpětných odkazů.

Přečtěte si celý článek

Jak zvednout konverzi jedné stránky o 257 % a ještě stihnout napéct cukroví

Dnes vás necháme nahlédnout do naší marketingové kuchyně, jak jsme zvednuli konverzi na jedné stránce o 257 %. Nabídneme vám rychlý a ověřený postup, kdy za jeden pracovní den můžete vylepšit výkon vašeho webu a ještě zadělat na vanilkové rohlíčky.

Přečtěte si celý článek

Součástí úspěchu na webu je také nutná komunikace se zákazníky

Působivý design, dokonalá struktura a prvotřídní obsah webu, je správná cesta k úspěchu, ale pouze za předpokladu, že se zákazníky komunikujete a dáváte jim k tomu prostor. Jinak se můžete snažit, seč vám síly stačí, leč nebude vám to moc platné.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑