RSSRSS

Text na webu přeložený robotem pozitivní emoce v návštěvníkovi nevyvolá. Víte proč?

Svěřili jste překlad textu na webu do rukou robota (strojového překladače) v domnění, že zastane práci překladatele? Přečtěte si tento článek a možná své rozhodnutí přehodnotíte. To, co ušetříte na překladu, totiž možná ztratíte někde jinde.

Přečtěte si celý článek

Není PPC jako PPC aneb O rozdílech mezi proklikovostí inzerátů na Facebooku a ve vyhledávání

Internetoví marketéři se při vyhodnocování PPC kampaní zaměřují mimo jiné na ukazatel označovaný jako CTR. Existuje však principiální rozdíl mezi inzertními systémy v searchi a na sociálních sítích. Rozdíl, který se právě velmi silně projevuje v proklikovosti inzerátů a občas plodí více či méně zábavná nedorozumění.

Přečtěte si celý článek

Linkbuilding aneb Za kvalitním odkazem šel bych internetu kraj

Přečetli jste si někdy poutavý článek, který vás motivoval pátrat po dalších informacích? Pustili jste si video, které kamarád doporučil na Facebooku? Zaujala vás reklama nebo upoutávka v televizi, sedli jste k počítači a vyhledávali na Googlu, Seznamu? Možná to ani nevíte, ale ve všech těch případech jste byli součástí linkbuildingu neboli budování zpětných odkazů.

Přečtěte si celý článek

Jak zvednout konverzi jedné stránky o 257 % a ještě stihnout napéct cukroví

Dnes vás necháme nahlédnout do naší marketingové kuchyně, jak jsme zvednuli konverzi na jedné stránce o 257 %. Nabídneme vám rychlý a ověřený postup, kdy za jeden pracovní den můžete vylepšit výkon vašeho webu a ještě zadělat na vanilkové rohlíčky.

Přečtěte si celý článek

Součástí úspěchu na webu je také nutná komunikace se zákazníky

Působivý design, dokonalá struktura a prvotřídní obsah webu, je správná cesta k úspěchu, ale pouze za předpokladu, že se zákazníky komunikujete a dáváte jim k tomu prostor. Jinak se můžete snažit, seč vám síly stačí, leč nebude vám to moc platné.

Přečtěte si celý článek

Facebook Ads bez dogmat

Pavel Šenkapoun | 09. 11. 2012

Facebook Ads bez dogmat

Reklama na Facebooku je zcela neefektivní. Reklama na Facebooku je hrozně drahá. Texty facebookových inzerátů by měly být potrhlé a „kreativní.“ V případě facebookové reklamy záleží především na titulku, vlastní text inzerátu je zcela podružný. Namátkou jsme vybrali několik okřídlených „pravd“ o facebookové inzerci a podrobili je empirickému zkoumání.

Přečtěte si celý článek

Uvařte si chutnou internetovou česnečku aneb Recept na on-line marketingový rozpočet

Fenoménem posledních let je rozdrobení internetu do několika subčástí, které se od sebe více a více izolují. Dalo by se to připodobnit paličce česneku, kde jednotlivé stroužky mají vlastní izolační slupku, ale jedny internetové kořeny.

Přečtěte si celý článek

Přesvědčte se, jak mocnou zbraní je fotografie na webu. Když ji umíte správně použít!

V minulém článku jsme se dozvěděli, jak jsou fotky pro web důležité a že levné „naleštěné” obrázky z fotobank mohou sice na první pohled vypadat sexy, ale přirozenou autentičnost vašeho produktu nebo služby ne vždy zcela zachytí. V dnešním článku se podíváme na zoubek tomu, jak správně fotky na webu využít, abychom dosáhli kýženého efektu.

Přečtěte si celý článek

Co je lepší - jedna dobrá fotka nebo kilometr dlouhý text?

Zákazníky na webu zajímají vaše produkty. Ale pokud jim je nenaservírujete na zlatém podnosu, tzn. úhledně graficky zpracované, opatřené relevantními informacemi a především přesvědčivým obrázkem, nekompromisně odchází. Kvalita, autenticita a především správný výběr fotek umístěných na webu významnou měrou ovlivňují rozhodnutí potenciálního zákazníka o koupi.

Přečtěte si celý článek

Staň se asijským obchodníkem!

Karel Michálek | 26. 09. 2012

Staň se asijským obchodníkem!

Nedávno jsem se vrátil ze své druhé cesty po jihovýchodní Asii, konkrétně po Thajsku. Každému, kdo tento kout světa na naší globalizované planetě navštívil, v hlavě jistě rezonuje tamní hláška "same same but different" - stejné, stejné, ale rozdílné.

Přečtěte si celý článek


© 2017, eBRÁNA s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing | XHTML 1.0 | CSS 3

Nahoru ↑